***IKM UKE 42***

Nei, nå skal du høre:) Jeg har testet flere ganger iløpet av sist uke/ helgen og senest mandag. Har ikke vist noenting så har gått til innkjøp til besøk av TR. Idag tok eg test for nesten gøy siden eg ikke har fått mensen enda og jaggu ser eg ikke to streker!! ENDELIG!! To tester kan vel ikke t feil? Øverste var idag tidlig. Den andre nå nettopp er i skyene nå! Håper bare det holder seg der! Vis vedlegget 83335

Gratulerer så mye :)

Gratulerer så mye :) Var det lenge før ikm du begynte å blø?
Tusen takk (selvom jeg ikke tror det er sant helt ennå☺️) Da blir det litt detaljer. Begynte med brunt utflod på torsdagen så gikk det over mer mens på mandag kveld. Så har det holdt på til i dag. Håper strekene fortsatt er der i morgen. Og er de det håper jeg virkelig spiren holder seg til juni☺️

Tusen takk (selvom jeg ikke tror det er sant helt ennå☺️) Da blir det litt detaljer. Begynte med brunt utflod på torsdagen så gikk det over mer mens på mandag kveld. Så har det holdt på til i dag. Håper strekene fortsatt er der i morgen. Og er de det håper jeg virkelig spiren holder seg til juni☺️

Ja, får håpe den holder seg fast er så ny på dette så prøver å få med meg mest mulig i tilfelle noe skjer meg som jeg ikke vet hva er

Gledet meg til å ta en ny test i dag, iom at CB var svak positiv for to dager siden.. Nå får neg negativ RFSU test :( :( :( to dager før ikm.. Kjempeskuffa og lei meg nå..

Last edited:
Gledet meg til å ta en ny test i dag, iom at CB var svak positiv for to dager siden.. Nå får neg negativ RFSU test :( :( :( to dager før ikm.. Kjempeskuffa og lei meg nå..

Skjønner skuffelsen! Men hva med å ta en cb til? Jeg har fått både det ene og andre med rfsu... Om ikke tanta har kommet, så er det kanskje håp.? Krysser iallfall fortsatt fingrene for deg.

Neeeei :( :( :( go klem til deg :) skulle ikke vært lov det der.. Har tanta kommet ? Såfremst hun ikke har kommet er det kanskje håp ?

Neeeei :( :( :( go klem til deg :) skulle ikke vært lov det der.. Har tanta kommet ? Såfremst hun ikke har kommet er det kanskje håp ?
Ikm er ikke før søndag, så får smøre meg med den tolmoa jeg ikke har , å vente å se :p men har en del menssmerter, så frykter tr kommer :( skjønner ikke hvordan d går ann å få svak positiv CB og så negativ RFSU etterpå.. Dritkjedelig! Selv om jeg ikke var sikker på CB testen og jeg ville vente å se, så har jeg uansett begynt å glede meg litt. Så skuffelsen er stor.. Håper testen i dag er feil! Iom at det var siste pp for oss. :o

Back
Topp