***IKM UKE 42***

Ingen grunn til å teste i dag, tanta kom nå i dagmorges :(

Sett meg også opp på tr...

Hmmm, ikveld fikk jeg plutselig veldig vondt i magen, å når jeg gikk på do ser det ut for at den helvettes tante rød kommer innom for atter et besøk !!!! *aaaarrrg*

men siden jeg har regnet at jeg er bare 11 dpo idag, betyr det at jeg har lutealfase på 11 dager bare ? Eller kan det være at eggløsningen skjedde fort fra pos eggløsningstest ? Jeg Fikk første pos el test Onsdag for 14 dager siden.Torsdagen for 13 dager siden var den også fremdeles veldig sterk, mens fredag var den blitt litt svakere.. Så da regnet jeg at el skjedde et sted mellom Tors og lørdag, og regnet 1 dpo fra Søndag. Derfor er jeg bare 11 dpo ifølge megselv :p
Huff, skjønner dere hva jeg mener eller ? Blir helt forvirra selv av alt dette jeg :/

I tillegg er jeg dritforbanna fordi tanta kom :(
Så dumt at tr kom denne pp også :( hvis du er 11dpo når tr kommer har du lutealfase på 10dager. Den Dagen tr kommer regnes som cd1. Litt vanskelig å si nøyaktig når el har vært side du fikk flere positive el tester. Kan være lurt å tempe for å finne ut mer nøyaktig når el har vært ;)

Så dumt at tr kom denne pp også :( hvis du er 11dpo når tr kommer har du lutealfase på 10dager. Den Dagen tr kommer regnes som cd1. Litt vanskelig å si nøyaktig når el har vært side du fikk flere positive el tester. Kan være lurt å tempe for å finne ut mer nøyaktig når el har vært ;)
Kan ikke tenke meg til at lutealfasen bare er på 10 dager ? Det kalles jo defekt lutealfase, og jeg har lest at da kan man ha vanskeligheter for å bli gravid ?
Har ei jente fra før, så har jeg vært gravid 2 ganger etter det, men mistet.. Så kan ikke tro at den er så kort da ? Eller ? Blir helt surrete i hodet av alt dette. Kan jo selvsagt prøve å tempe neste pp..

Men eltesten denne pp var sterkest Torsdag for 14 dager siden. så negativ igjen Fredag, så slik jeg ser det var el onsdag el torsdag. Og da er lutealfasen på 12-13 dager. Høres mer positivt ut allefall :p

Kan ikke tenke meg til at lutealfasen bare er på 10 dager ? Det kalles jo defekt lutealfase, og jeg har lest at da kan man ha vanskeligheter for å bli gravid ?
Har ei jente fra før, så har jeg vært gravid 2 ganger etter det, men mistet.. Så kan ikke tro at den er så kort da ? Eller ? Blir helt surrete i hodet av alt dette. Kan jo selvsagt prøve å tempe neste pp..

Men eltesten denne pp var sterkest Torsdag for 14 dager siden. så negativ igjen Fredag, så slik jeg ser det var el onsdag el torsdag. Og da er lutealfasen på 12-13 dager. Høres mer positivt ut allefall :p

Det blir vel maksimalt 12 dager, for lutealfasen er kun dagene mellom EL og tr. Så om du hadde EL på torsdagen og tr kom i går, så er det 12 dager lutealfase, 12 dager i mellom. Det holder det. Jeg pleier å ha EL samme dag som positiv EL-test.

Hei mathild, hvordan har det gått med deg?

Nei, nå skal du høre:) Jeg har testet flere ganger iløpet av sist uke/ helgen og senest mandag. Har ikke vist noenting så har gått til innkjøp til besøk av TR. Idag tok eg test for nesten gøy siden eg ikke har fått mensen enda og jaggu ser eg ikke to streker!! ENDELIG!! To tester kan vel ikke t feil? Øverste var idag tidlig. Den andre nå nettopp er i skyene nå! Håper bare det holder seg der!
ImageUploadedByBV Forum1413465195.793285.jpg

Nei, nå skal du høre:) Jeg har testet flere ganger iløpet av sist uke/ helgen og senest mandag. Har ikke vist noenting så har gått til innkjøp til besøk av TR. Idag tok eg test for nesten gøy siden eg ikke har fått mensen enda og jaggu ser eg ikke to streker!! ENDELIG!! To tester kan vel ikke t feil? Øverste var idag tidlig. Den andre nå nettopp er i skyene nå! Håper bare det holder seg der! Vis vedlegget 83335

Det er ikke til å ta feil av :D Gratulerer så mye!

Nei, nå skal du høre:) Jeg har testet flere ganger iløpet av sist uke/ helgen og senest mandag. Har ikke vist noenting så har gått til innkjøp til besøk av TR. Idag tok eg test for nesten gøy siden eg ikke har fått mensen enda og jaggu ser eg ikke to streker!! ENDELIG!! To tester kan vel ikke t feil? Øverste var idag tidlig. Den andre nå nettopp er i skyene nå! Håper bare det holder seg der! Vis vedlegget 83335
Gratulerer :)

Back
Topp