***IKM UKE 42***

Mine pupper har også begynt å bli ømme. Også har jeg litt murringer innimellom. :-)

Hvor i syklusen er du? :)

Har også hatt murringer og stikninger. Også er jeg så sinnsykt kvalm og trøtt :confused:

Hadde tenkt å kjøpe en rfsu test i dag for å teste i morgen, men de hadde ikke på søndagsbutikken :rolleyes:

Hvor i syklusen er du? :)

Har også hatt murringer og stikninger. Også er jeg så sinnsykt kvalm og trøtt :confused:

Hadde tenkt å kjøpe en rfsu test i dag for å teste i morgen, men de hadde ikke på søndagsbutikken :rolleyes:
Jeg hadde EL torsdag eller fredag. Så det er lenge til jeg kan teste enda!

Mye mer spennende med deg som har kommet mye lengre nå:D Om du kjøper i morgen og holder deg noen timer kan du ta den på dagen i morgen:)

Hehe, ja, det vil jeg tro! Jeg har fri onsdag-fredag, så må finne på noe å gjøre for å ikke bare vente på IKM:p Jeg har begynt å strikke igjen, så det opptar en del tid. Håper jeg får lyst til å sy litt når jeg har fri:)

Ja, greit å ha noe å gjøre. Hva Strikker du da? Jeg driver nå på en lue som hører sammen med en kjole jeg har Strikket :)

Har skjedd noe kluss her så fikk en blødning ikke dag så tror bare du kan ta meg av lista så får jeg heller se hva som skjer :/

Jeg hadde EL torsdag eller fredag. Så det er lenge til jeg kan teste enda!

Mye mer spennende med deg som har kommet mye lengre nå:D Om du kjøper i morgen og holder deg noen timer kan du ta den på dagen i morgen:)

Om jeg har kommet så langt da..hehe
Men el test var veldig negativ i dag og, så jeg vil nok tro det.

Får se om det blir jobb i morgen, hvis ikke stikker jeg og kjøper når butikken åpner før jeg tisser..hehe

Ja, greit å ha noe å gjøre. Hva Strikker du da? Jeg driver nå på en lue som hører sammen med en kjole jeg har Strikket :)
Nå strikker jeg på en genser til datteren min, som matcher Nordlandskofta mi. Har også begynt på et babyteppe:eek: Optimisten i meg som slo til, når jeg så et jeg syntes var så søtt. Pessimisten sier at jeg kan alltids gi det vekk om jeg ikke får bruk for det selv. Hvilken kjole er det du har strikket?:)
image.jpg

Forstår ikke helt denne syklusen min.. Er på dag 18 i dag, og el testene er bare kjempe negative... Sist pp hadde jeg positiv på dag 18.. Verste av alt at jeg har bare 1 el test igjen.. :-o

Nå strikker jeg på en genser til datteren min, som matcher Nordlandskofta mi. Har også begynt på et babyteppe:eek: Optimisten i meg som slo til, når jeg så et jeg syntes var så søtt. Pessimisten sier at jeg kan alltids gi det vekk om jeg ikke får bruk for det selv. Hvilken kjole er det du har strikket?:)Vis vedlegget 81514

Den var kjempe fin da :) har ikke prøvd meg på mønster for er ganske nybegynner enda :p er borte på besøk nå men kan ta bilde når jeg kommer hjem :) babyteppet ja, kunne kanskje jeg strikke når spiren sitter. Bilde av den? Ja, samme tankegang har jeg. Enten får jeg bruk for det ellers så gir jeg det bort. Hehe.

Den var kjempe fin da :) har ikke prøvd meg på mønster for er ganske nybegynner enda :p er borte på besøk nå men kan ta bilde når jeg kommer hjem :) babyteppet ja, kunne kanskje jeg strikke når spiren sitter. Bilde av den? Ja, samme tankegang har jeg. Enten får jeg bruk for det ellers så gir jeg det bort. Hehe.
Gleder meg til å se:-) Babyteppet er helt enkel rillestrikk. Jeg har aldri strikket fra hjørne til hjørne før da. Det er dette, men i beite og hvitt. Garnet er fantastisk mykt og godt:-)
image.jpg

Forstår ikke helt denne syklusen min.. Er på dag 18 i dag, og el testene er bare kjempe negative... Sist pp hadde jeg positiv på dag 18.. Verste av alt at jeg har bare 1 el test igjen.. :-o

Bestille flere på nettet i dag, så du kan teste videre. :)

Testedag torsdag 16. :)

Back
Topp