***IKM UKE 42***

Ja, det er jo egentlig det. Men foreløbig tør jeg ikke håpe noe særlig. Klarer ikke å se for meg at JEG skal få positiv test:p Takk for at du håper:-)
Nei, det blir jo veldig utenkelig når man har prøvd så lenge uten at det har klaffa :P Men tenk så mange som det endelig har løsnet for når de har fått pergo! Forstår veldig godt at du ikke helt tør å håpe da selvfølgelig. Krysser i alle fall fingrene!

Med negativ EL-test også i dag, flytter jeg videre til uke 43. Så får vi da inderlig håpe at jeg rekker den uka.. :p Masse lykke til til dere andre her. Jeg fortsetter og snike! :)

Tror jeg må bli med deg. Ingen el her, og begynner å mistenke at den ikke kommer heller. Hadde sa i mars, men har gått på p-piller etter det frem til juli. Mulig den teite kroppen trenger lengre tid å komme seg på.

Nei, det blir jo veldig utenkelig når man har prøvd så lenge uten at det har klaffa :p Men tenk så mange som det endelig har løsnet for når de har fått pergo! Forstår veldig godt at du ikke helt tør å håpe da selvfølgelig. Krysser i alle fall fingrene!
Ja, man blir veldig vant til tester med bare en strek! Akkurat det er jeg litt kurert fra nå som jeg tar EL-tester også da:p Kanskje jeg må google suksesshistorier og drømme meg litt bort;) Takk igjen❤️

Så arti at noen begynner å føle litt på mulige symptomer :) Jeg krysser fingrene for skikkelig baby boom her!

Jeg holder på ikm 19/10, men aner egentlig ikke om el har vært og isåfall når... Er på cd 17 i dag og fikk brått el-symptomer (slim og vondt) på cd 13. Deretter kun bittelitt slim og ikke vondt på cd 14 og nada symptomer cd 15. I går (cd 16) fikk jeg igjen bittelitt slim og endel vondt. I dag har jeg følt meg kjempestøl + litt stikking nederst i magen. Fikk lagt inn aksjer på cd 9, 13 og 16 så jeg håper vi traff! Burde vel kanskje øke hyppigheten noe...

Det skjer noe her også ;p stram i magen og er ekstremt oppblåst. Promper i eningen, haha. Magefølelsen sier at det ikke har klaffet, og at vi kommer til å bruke lang tid på dette (er pp2) .Tørr egentlig ikke å tro noe annet, for da blir jeg såå skuffa. Bedre å bli positivt overrasket synes jeg. Har murringer jeg også, men jeg er bare 3dpo, så lurer på om det kan være ettervirkninger fra el ? :p tror nemlig det var litt sånn forrige mnd også :O

Du høres litt ut som meg du syns jeg... hehe
Kommer med mulige andre ting det kan være symptomer på ;)

Tror jeg må bli med deg. Ingen el her, og begynner å mistenke at den ikke kommer heller. Hadde sa i mars, men har gått på p-piller etter det frem til juli. Mulig den teite kroppen trenger lengre tid å komme seg på.
Æsj, det er så kjedelig når kroppen er i ulage etter SA :( Håper EL dukker opp snart!

Du høres litt ut som meg du syns jeg... hehe
Kommer med mulige andre ting det kan være symptomer på ;)
Hihi, ja vi får se :) er jo litt tidlig å si noe om det ennå synes jeg :p hvordan er det hos deg da ;)

Hihi, ja vi får se :) er jo litt tidlig å si noe om det ennå synes jeg :p hvordan er det hos deg da ;)

Ser ut som kroppen min bare tuller med meg og at jeg bare er syk.
Tok en test i dag, men blendahvit. ..

Ser ut som kroppen min bare tuller med meg og at jeg bare er syk.
Tok en test i dag, men blendahvit. ..
Æsj, kjedelig.. Men det er jo fremdeles tidlig da ;) håpet er ikke ute før tr kommer :p

Æsj, kjedelig.. Men det er jo fremdeles tidlig da ;) håpet er ikke ute før tr kommer :p

Det er jo sant. Om man hadde hatt håpet.. :p haha
Er litt negativ på den fronten..ikke like negativ ellers heldigvis ;)

Det er jo sant. Om man hadde hatt håpet.. :p haha
Er litt negativ på den fronten..ikke like negativ ellers heldigvis ;)
Ja, litt negativ jeg også :/ typen er lei av at jeg er så negativ i forhold til å få en pos test om et par uker :p men vanskelig å gjøre noe med det.. Har bare ikke troa :/

Ja, litt negativ jeg også :/ typen er lei av at jeg er så negativ i forhold til å få en pos test om et par uker :p men vanskelig å gjøre noe med det.. Har bare ikke troa :/

Er jo bedre å bli positivt overrasket ikke sant? :D
Hehe
Var vel sånn med karakterer på skolen og, så jeg trodde ikke noe på det da jeg fikk bedre karakterer enn forventet :p hehe

Kan denne tolkes som positiv?:D Og bør jeg flytte til uke 43...?

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    132,6 KB · Visninger: 113
Mulig fotografen ble litt vel ivrig. Første bilde tatt etter 1 min. Dette bildet er tatt etter 5 min. Legger også litt skyld på iPaden..

Skal ikke skryte av at jeg er noen proff på området akkurat da, så håper noen andre med mer erfaring kan gi deg et ordentlig svar ;)

syns den ser litt svakere ut, men skader vel ikke med noen aksjer ;)

Hei. Har egentlig planer om å ta det som det kommer, men.... I går hadde jeg stikninger i høyre eggstokk og når jeg var på do til morgenen i dag var det litt blod på papiret ( akkurat som en dråpe). Hadde el rundt 30 sep. Kan dette være en såkalt festeblødning?

Hei. Har egentlig planer om å ta det som det kommer, men.... I går hadde jeg stikninger i høyre eggstokk og når jeg var på do til morgenen i dag var det litt blod på papiret ( akkurat som en dråpe). Hadde el rundt 30 sep. Kan dette være en såkalt festeblødning?
Kan jo være festeblødning. Høres litt ut som det i allefall

Back
Topp