***IKM UKE 42***

Vis vedlegget 80771ble litt satt ut nå. Denne må vel være positiv? Ble sterk strek på under 1min. Er på cd13 i dag og har ALDRI hatt el så tidlig. Håper bare vi har lagt inn nok aksjer da jeg ikke var forberedt på så tidlig el.
Syns også den ser positiv ut ;) happy hunping ;)

Vis vedlegget 80771ble litt satt ut nå. Denne må vel være positiv? Ble sterk strek på under 1min. Er på cd13 i dag og har ALDRI hatt el så tidlig. Håper bare vi har lagt inn nok aksjer da jeg ikke var forberedt på så tidlig el.

Legge inn aksjer i dag? Den ser positiv ut. :)

Nei. Blir godt å komme på dpo igjen. Har gått fort å vente på el med litt ferie :) skulle hatt en etter ferien også ;) hvordan går det med deg? Har el vært eller er den nærme?

Tror at enten er jeg 1 dpo i dag eller så er EL i dag. Positiv EL-test i går, negativ i dag. :)

Dagens test var veldig skuffende for min del på CD 23, så jeg håper det var noe forrige uke og at jeg er dpo 5 eller 7 i dag....
Frustrerende å ikke vite :(

Kjekt å se så mange positive el- tester :) ingen tegn her. Maser med mange spørsmål, men jeg må nesten bare høre: hvordan kan jeg finne siste temp tatt med babyplan? Sova før jeg kom på å sjekke i morges.. Når jeg trykker den på kommer 36.50 opp, men det har det gjort i en uke nå og stemmer ikke med tidligere målinger. Noen som vet?

Edit: er cd 18 i dag. Det er jo alltid spennende å informere om :)

Hei! Da ønsker jeg å flytte inn her forsinket el løsning denne måneden, men fikk positiv el- test i går :-) ønsker alle lykke til med mange hyrdestunder denne uken!

Dagens el test, cd 24. Hva kan jeg si om den ? Sterkeste jeg har hatt til nå allefall uten tvil.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    705,6 KB · Visninger: 94
Dagens el test, cd 24. Hva kan jeg si om den ? Sterkeste jeg har hatt til nå allefall uten tvil.

Syns den ser ganske lik ut som min forrige uke, og veldig mulig positiv ;)

Syns den ser ganske lik ut som min forrige uke, og veldig mulig positiv ;)
Da er jo sikkert du dpo da ;) regner denne som positiv jeg. Er i ekstremt dårlig form idag.. Hodepine å sinnsykt slapp. Kanskje det er mine tegn på el, hehe. Ikke vet jeg :p kan muuuligens kjenne tendens til litt ømme bryster idag. Men ellers er det ingenting som jeg kjenner på kroppen om at el er på vei. Så da må det bare legges inn aksjer ikveld da. Selvom vi gjorde det igårkveld også. Tenkte egentlig å vente til imorgen, er det risky buisness tror du ?

Da er jo sikkert du dpo da ;) regner denne som positiv jeg. Er i ekstremt dårlig form idag.. Hodepine å sinnsykt slapp. Kanskje det er mine tegn på el, hehe. Ikke vet jeg :p kan muuuligens kjenne tendens til litt ømme bryster idag. Men ellers er det ingenting som jeg kjenner på kroppen om at el er på vei. Så da må det bare legges inn aksjer ikveld da. Selvom vi gjorde det igårkveld også. Tenkte egentlig å vente til imorgen, er det risky buisness tror du ?

Jeg blir jo egentlig mer og mer sikker på at min var positiv, men kan ikke stole på tempen... ;)

Har også hatt en tendens til ømme bryster i dag osv, men siden jeg har være dårlig siden lørdag kan alt være av den grunn. Med mindre alt er av en helt annen grunn, men det føler jeg er litt tidlig om jeg hadde EL forrige onsdag. ..?

Er vel bare å hoppe på det, selv om du skal være dekket fra i går. Vet ikke helt hvordan det fungerer, men har vel lest at noen trenger å lade opp rompetrolla litt og.
Ikke godt og si...
Lykke til ihvertfall :)

Det holder egentlig med aksjer hver tredje dag, men de fleste vil ta annenhver dag for å være sikker. Alt oftere enn annenhver dag er kun for kos. Det gir ikke noen økt sjanse for graviditet. :)

Nederste fra i dag. Måtte lese av testen en time etter da siden jeg var på jobb. Fått mer og mer vondt i dag da. Men den er vel ikke riktig positiv enda eller?? ATTACH=full]80817[/ATTACH]

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1412178932.571791.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1412178932.571791.jpg
    27,2 KB · Visninger: 81
Nederste fra i dag. Måtte lese av testen en time etter da siden jeg var på jobb. Fått mer og mer vondt i dag da. Men den er vel ikke riktig positiv enda eller?? ATTACH=full]80817[/ATTACH]
Den ser positiv ut. Eller så er den positiv i morgen. Litt lik min i dag. Den ene er litt svakere enn den andre. Men pleier å ha2 dager med positiv :) men den ene er bestandig litt mer farge enn den andre, men lite forskjell på de :D

Den ser positiv ut. Eller så er den positiv i morgen. Litt lik min i dag. Den ene er litt svakere enn den andre. Men pleier å ha2 dager med positiv :) men den ene er bestandig litt mer farge enn den andre, men lite forskjell på de :D

Skjønner :) er i hvertfall stor forskjell fra i går og i dag. Så nå må det legges aksjer i kveld. Så får man bare vente å se hvordan testen er i morgen. Første gang jeg tester etter el også.

Jeg blir jo egentlig mer og mer sikker på at min var positiv, men kan ikke stole på tempen... ;)

Har også hatt en tendens til ømme bryster i dag osv, men siden jeg har være dårlig siden lørdag kan alt være av den grunn. Med mindre alt er av en helt annen grunn, men det føler jeg er litt tidlig om jeg hadde EL forrige onsdag. ..?

Er vel bare å hoppe på det, selv om du skal være dekket fra i går. Vet ikke helt hvordan det fungerer, men har vel lest at noen trenger å lade opp rompetrolla litt og.
Ikke godt og si...
Lykke til ihvertfall :)
Om du er 7 dpo kaaan det jo være en grunn til at du er dårlig, selvom det kanskje er tidlig :p Selv har jeg ikke hatt symptomer på graviditet før uke 5-6 de gangene jeg har vært gravid (3 ganger), så forventer ikke så mye neste gang heller.
Men om el er idag el imorgen betyr jo det at min ikm også blir flyttet noen dager. Til onsdag el torsdag om 14 dager ;)
Lykke til til deg også :)

Om du er 7 dpo kaaan det jo være en grunn til at du er dårlig, selvom det kanskje er tidlig :p Selv har jeg ikke hatt symptomer på graviditet før uke 5-6 de gangene jeg har vært gravid (3 ganger), så forventer ikke så mye neste gang heller.
Men om el er idag el imorgen betyr jo det at min ikm også blir flyttet noen dager. Til onsdag el torsdag om 14 dager ;)
Lykke til til deg også :)

Merket ingenting da jeg ble gravid sist, men det kan vel forandre seg. Merket kun litt sult og ømme bryster nærmere uke 7...
Det merkelige er at jeg ble så plutselig syk. Pleier liksom å komme snikende..
Så om jeg hadde el forrige uke, er vel ikm egentlig i uke 41:confused:

Back
Topp