***IKM UKE 42***

Hei jenter :) Tror (og håper) at jeg hører til i denne uken med dere! Jeg har til vanlig svært lang syklus, men første pp med nye medisiner nå, så håper el kommer ila uken. Noe er ihvetfall i gang i kroppen kjenner jeg! :)

Vil noen sette meg på foreløpig IKM den 18? :) PP 13..

Last edited:
Hei jenter :) Tror (og håper) at jeg hører til i denne uken med dere! Jeg har til vanlig svært lang syklus, men første pp med nye medisiner nå, så håper el kommer ila uken. Noe er ihvetfall i gang i kroppen kjenner jeg! :)

Vil du sette meg på foreløpig IKM den 18? :) PP 13..

Håper du får EL nå! :)

Vil du sette meg på foreløpig IKM den 18? :) PP 13..

Velkommen til oss :)
Håper det klaffer fort for deg da :)
Ikke jeg som fører deg opp, men sikker på at det blir gjort ganske raskt ;)

Håper du får EL nå! :)

Jeg og! Tok siste pille idag, så er forberedt på at det kan ta en ukes tid (om ikke mer). Men kroppen signaliserer at noe er på gang med begynnende smerter og økende utflod, så håper jeg ikke må vente for lenge! :)

Kjekt å se bilde av positiv test fra deg!! :D

Jeg og! Tok siste pille idag, så er forberedt på at det kan ta en ukes tid (om ikke mer). Men kroppen signaliserer at noe er på gang med begynnende smerter og økende utflod, så håper jeg ikke må vente for lenge! :)

Kjekt å se bilde av positiv test fra deg!! :D

Hvilken syklusdag er du på i dag da? :)

Ja, det var digg med positiv test! :D

Jeg fikk negativ g test etter 3 uker etter min MA i april. Så du kan jo fortsette å teste for å se om den blir negativ. Men jeg tok også blodprøver hos legen for å sikre at hcg var på under 5. Har ikke blitt gravid etter da :/ men så kom ikke el og mens før etter 12 uker heller, så er bare i pp2 etter ma'en..

Tok en ny en i kveld, og den var negativ :D
Er ganske sikker på at el er nå i disse tider eller rett rundt hjørnet, da jeg har akkurat samme symptomer som tidligere da el har vært. *håper*

Er ganske sikker på at el er nå i disse tider eller rett rundt hjørnet, da jeg har akkurat samme symptomer som tidligere da el har vært. *håper*

Så bra! :) Håper du får EL fort nå! :)

Hvilken syklusdag er du på i dag da? :)

Ja, det var digg med positiv test! :D

Bare cd 9 :) for meg som er vant til el rundt dag 27 er det helt surrealistisk å kjenne etter tegn på el allerede nå! :p
så lenge el kommer innen dag 18 er jeg i rett gruppe, ellers må jeg flytte videre. Vurderte å vente med IKM gruppe til el har vært, men det er jo litt ensomt å ikke "høre til" noe sted :p

Så bra! :) Håper du får EL fort nå! :)
Er 99% sikker på at el er i dag eller i mårra/torsdag. Symptomene er iallefall samme som de andre pp'ene. Tok en el test nå i samme slengen (hadde kun en igjen fra jeg prøvde el testing i pp3) og den var veldig positiv tiltross for at det er kveld nå:)

Bare cd 9 :) for meg som er vant til el rundt dag 27 er det helt surrealistisk å kjenne etter tegn på el allerede nå! :p
så lenge el kommer innen dag 18 er jeg i rett gruppe, ellers må jeg flytte videre. Vurderte å vente med IKM gruppe til el har vært, men det er jo litt ensomt å ikke "høre til" noe sted :p

Jaja, må høre til et sted, i verste fall kan man flytte. :p

Ja, du burde vel få EL før CD 18 nå ja. :)

Er 99% sikker på at el er i dag eller i mårra/torsdag. Symptomene er iallefall samme som de andre pp'ene. Tok en el test nå i samme slengen (hadde kun en igjen fra jeg prøvde el testing i pp3) og den var veldig positiv tiltross for at det er kveld nå:)

Så lenge g-testen er helt negativ så kan du stole på EL-testen. :)

Jaja, må høre til et sted, i verste fall kan man flytte. :p

Ja, du burde vel få EL før CD 18 nå ja. :)

Håper det :) Jeg har i bakhodet at det kan være selve medisinen som gir meg noen "kunstige" symptomer på el allerede nå, men jeg velger å være optimistisk og tenke at el kommer supertidlig nå (for det hadde nemlig passet veldig bra!! :p )

Så lenge g-testen er helt negativ så kan du stole på EL-testen. :)
image.jpg
Fikk faktisk aldri så positiv el test da jeg testa etter el. Syntes det funka dårlig siden test streken aldri ble like sterk som kontroll streken.
Kan jeg være veldig fruktbar nå etter ma'en? Om det kan ha noe å si for testen? Vet jeg hadde el den pp jeg testa, siden jeg ble gravid. Men testa dog på morgenen.

Vis vedlegget 80690 Fikk faktisk aldri så positiv el test da jeg testa etter el. Syntes det funka dårlig siden test streken aldri ble like sterk som kontroll streken.
Kan jeg være veldig fruktbar nå etter ma'en? Om det kan ha noe å si for testen? Vet jeg hadde el den pp jeg testa, siden jeg ble gravid. Men testa dog på morgenen.

Du kan være ekstra fruktbar etter MA'en, men om du har litt hcg i blodet så kan det også gi kraftigere strek på EL-testen. Så derfor det er viktig å ha helt negativ g-test. :)

Happy humping og lykke til!

Håper det :) Jeg har i bakhodet at det kan være selve medisinen som gir meg noen "kunstige" symptomer på el allerede nå, men jeg velger å være optimistisk og tenke at el kommer supertidlig nå (for det hadde nemlig passet veldig bra!! :p )

Skal mannen eller du reise bort? Happy humping hvert fall! :)

Så braaa :)

Vil noen sette meg på foreløpig IKM den 18? :) PP 13..
Velkommen!:) Spennende PP det her!

Back
Topp