Melder meg inn her da el har kommet o dag 3 uker etter tiden![]()
Hvilken dag blir IKM for deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei jenterTror (og håper) at jeg hører til i denne uken med dere! Jeg har til vanlig svært lang syklus, men første pp med nye medisiner nå, så håper el kommer ila uken. Noe er ihvetfall i gang i kroppen kjenner jeg!
Vil noen sette meg på foreløpig IKM den 18?PP 13..
Negativ EL-test i dag, så da regner jeg med at enten var EL i går eller så er det i dag. De andre tegnene (temp og tapp) tyder på at EL var i går. Nå slutter jeg å tafse på tappen (pga risiko for abort) og dersom tempen øker som den skal i morgen så slutter jeg med EL-tester også. Jeg tror at jeg har 1 1/2 pakke Lutinus (progesteron medisin), men det må jeg sjekke for det skal jeg begynne med om noen dager (med en gang jeg er helt sikker på at jeg er dpo). Hvis ikke blir det tur på apoteket.
EL i går gir eventuelt EL-termin 26. juni 2015 (40+3 telling).
Nå blir det spennende tider fremover!!Krysser fingrene for deg!
Ja. Veldig spennende nå med første Letrozol forsøk.Takk!
Krysser fingrene for EL hos deg snarest mulig!
NeiHvordan ligger du an Proximus? Noen tegn til EL enda?![]()
Neiingenting. Får bare ta en ny el test i ettermiddag å se hvordan den ligger ann
Har i grunn aldri kjent noe til el :/ den pp hvor jeg ble gravid hadde jeg kun regnet ut ca når el skulle være. Det klaffet jo. Forrige mnd hadde jeg en del slim, som allefall jeg trodde var el slim. Men har ikke hatt det engang denne runden :/ blir gal. Får bare se om tr kommer når hun skal
hva med deg da ?
Ser det er flere av dere som har medikamenter for å lettere bli gravid. Må man ha prøvd i minimum 12 mnd for å få disse? og hvordan virker de forskjellige på kroppen? jeg er ikke særlig inn på dette![]()
skal teste etter EL snart, tenkte å vente lengst mulig frem til kl 15![]()
Tok el test i dag, og den er veldig sterk. Den er vel slik den pleier å være et par dager før el. Men har lest at noen får falsk positiv rett etter å ha sluttet på tablettene, så innstilt på at det ikke nødvendigvis betyr enda.
Gyn sa ikke noe om når jeg burde teste og når jeg kunne forvente el, fikk bare beskjed om aksjer annenhver dag i en uke, etter endt kur.
Ser det er flere av dere som har medikamenter for å lettere bli gravid. Må man ha prøvd i minimum 12 mnd for å få disse? og hvordan virker de forskjellige på kroppen? jeg er ikke særlig inn på dette![]()
skal teste etter EL snart, tenkte å vente lengst mulig frem til kl 15![]()
Nesten positiv el i dag. Er nok positiv i morgen.humpti dumpti
![]()
Vis vedlegget 80771ble litt satt ut nå. Denne må vel være positiv? Ble sterk strek på under 1min. Er på cd13 i dag og har ALDRI hatt el så tidlig. Håper bare vi har lagt inn nok aksjer da jeg ikke var forberedt på så tidlig el.