Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da hopper jeg inn her etter ul hos gyn å hun mente på at eggløsninhan var ca tirsdag eller onsdag
så sett meg opp på ikm tirsdag 14 oktoberDenne prøveperiode startet jeg på femar
PP 3
Jeg er litt forvirret. Hadde sterke smerter på tirsdags ettermiddag som jeg trodde måtte være EL. Men i dag fikk jeg muligens positiv EL-test. Begge strekene vistes helt fra begynnelsen av. Jeg testet på morgenurin kl åtte ca.
Vis vedlegget 81011
Da hopper jeg inn her etter ul hos gyn å hun mente på at eggløsninhan var ca tirsdag eller onsdag
så sett meg opp på ikm tirsdag 14 oktoberDenne prøveperiode startet jeg på femar
PP 3
Så bra. Takk for innspillEL-smerter kan komme fra at eggstokkene jobber. Derfor kan smertene være flere dager før og også etter EL. Denne så veldig sterk ut hvert fall. Happy humping!
Kjedelig med IKM søndag merker jeg - alle dere andre er liksom lenger foran meg i løypa.Begynner testing lørdag og forventer positiv test mandag.
Mente jo selvsagt testing etter EL i helgen og IKM søndag i uke 42Får håpe tr ikke kommer da
Føler at jeg har hatt en meeegalang syklus siden mai![]()
Mente jo selvsagt testing etter EL i helgen og IKM søndag i uke 42![]()
Tror kanskje du kan ha kommet så langt som 10dpoEr ihvertfall ikke noe el rundt hjørnet her, så da får jeg vel satse på at det har vært da...
vi du føre meg opp blir nok bare og titte innom dere, har lagt fra meg el tester og telle ned til ikm har mista trua så da er det jo greit og bli overasket om det en gang skjer at jeg går over mens. ikm 17 okt pp 8![]()
Jeg har heller ikke fått EL enda! Egget må slippe innen søndag for at jeg skal klare å henge med her inne. Begynner å tvile litt, men..Kjedelig med IKM søndag merker jeg - alle dere andre er liksom lenger foran meg i løypa.Begynner testing lørdag og forventer positiv test mandag.
Vis vedlegget 81037
Nederste fra i dag. den må vel være positiv? Den øverste er fra i går men syns den så sterkere ut i går men de blir kanskje litt vassen i fargen etterhvert.
Nja, tror heller på 8...Tror kanskje du kan ha kommet så langt som 10dpo![]()
hei!
jeg hadde nok en negativ el-test i dag tidlig... jeg skjønner ikke dette, da jeg hadde flere som kunne tolkes som positive de forige pp. Men nå er det kun svake streker der. Ut ifra el-kalkulator så skal jeg ha EL i morgen, og jeg har stabile sykluser. Har alltid testet positivt 1-2 dager før EL de andre pp. Litt usikker på hva som skjer nå.. noen som har noen ideer? Har hatt en del stikkende smerter nederst i magen i dag, noe jeg ikke pleier å ha. Kan dette være EL? jeg merker aldri EL så jeg vet ikke hvrdan EL-smerter kjennes ut.![]()