Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan signerer jeg meg inn her i IKM uke 42?
PP1, Ikm torsdag 17.oktober
Jeg er jo helt grønn på dette![]()
4 dpo i dag og leter og leter etter symptomer! kjente litt stikninger rett nedenfor navlen i dag tidlig, men tviler på at det var noe. Så kjenner ingenting enda
Når er det egget pleier å feste seg?
Har du forresten lyst til å stå oppført på lista til IKM uke 42 (førsteinnlegget)?![]()
Ja, du skal ikke se bort ifra det. HohoKanskje det var smoothienes skyld? Hehe...
Jeg er oppført med brukernavnet bruker945lin. Har endret navnet kallenavnet etterpå, men tror du bare kan ta meg bort fra lista for i dag slo monitoren ut på maks du gitt!Så da var det ikke noen el på fredag alikevel, og ikm er i uke 43 og ikke 42
![]()
Kan bare slette meg fra denne listen :/ Trodde jeg hadde eggløsning på torsdag, men det var sikkert bare kroppen som prøvde å få til eggløsning, for fikk tr i dag! :-( Så ingen eggløsning denne pp da tror jeg:-(
Tempen min gikk opp idag ja. Men enda blødning, så tror nokk bare det er tr som er kommet. Men har pleid å hatt litt brunlig blod i starten av tr. Nå har det bare vært friskt blod. Rar kropp altså..Prøvde å se på grafen din i dag, men du har ikke registrert noe om blødningen(/spotting?) verken i går eller i dag.Tempen din har gått opp da? Jeg har ikke tatt deg av listen her enda, i tilfelle det var festeblødning med festedipp.
Du får holde oss oppdatert!
Tempen min gikk opp idag ja. Men enda blødning, så tror nokk bare det er tr som er kommet. Men har pleid å hatt litt brunlig blod i starten av tr. Nå har det bare vært friskt blod. Rar kropp altså..
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app