*** IKM uke 42! ***

Tipper 5 ;)

1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥

Hvordan signerer jeg meg inn her i IKM uke 42?
PP1, Ikm torsdag 17.oktober
Jeg er jo helt grønn på dette :D:D

Jeg tipper 6:)

Å jeg vil selvfølgelig være en av dem :D

Hvordan signerer jeg meg inn her i IKM uke 42?
PP1, Ikm torsdag 17.oktober
Jeg er jo helt grønn på dette :D:D

Velkommen skal du være. Jeg skal føre deg opp. :)

4 dpo i dag og leter og leter etter symptomer! kjente litt stikninger rett nedenfor navlen i dag tidlig, men tviler på at det var noe. Så kjenner ingenting enda ;)
Når er det egget pleier å feste seg?

Har du forresten lyst til å stå oppført på lista til IKM uke 42 (førsteinnlegget)? :-)

Hmm, jeg tipper 8 jeg da :D og håper selvfølgelig å være en av dem :p men har mine tvil :/ har gått første pp på fertilitetsmonitoren og den er på 9. Dag med høy, men jeg e overbevist om at jeg hadde EL på fredag! Men vi får se :) krysser fingrene!

Skulle ønske det skjedde noe magisk så alle i uke 42 fikk positiv test jeg. Håper vi blir mange hvert fall. :-)

Følte meg gravid når jeg stod opp i dag! Uggen, skikkelig luft, magen var skikkelig oppblåst og i går kveld MÅTTE jeg ha smoothie.
Hadde alt utenom banan. Tok bussen for å kjøpe siden mannen ikke gadd å kjøre. Hoho
Drakk 3 stoore glass! Mmmmm

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kanskje det var smoothienes skyld? Hehe...

Har du forresten lyst til å stå oppført på lista til IKM uke 42 (førsteinnlegget)? :)

Jeg er oppført med brukernavnet bruker945lin. Har endret navnet kallenavnet etterpå, men tror du bare kan ta meg bort fra lista for i dag slo monitoren ut på maks du gitt! :D Så da var det ikke noen el på fredag alikevel, og ikm er i uke 43 og ikke 42 :p

Last edited:
Jeg er oppført med brukernavnet bruker945lin. Har endret navnet kallenavnet etterpå, men tror du bare kan ta meg bort fra lista for i dag slo monitoren ut på maks du gitt! :D Så da var det ikke noen el på fredag alikevel, og ikm er i uke 43 og ikke 42 :p

Ok. Da forstår jeg! :) Klarer ikke henge med på brukenavn-skift. Lykke til i uke 43 og happy humping! :)

Kan bare slette meg fra denne listen :/ Trodde jeg hadde eggløsning på torsdag, men det var sikkert bare kroppen som prøvde å få til eggløsning, for fikk tr i dag! :-( Så ingen eggløsning denne pp da tror jeg:-(

Prøvde å se på grafen din i dag, men du har ikke registrert noe om blødningen(/spotting?) verken i går eller i dag. :) Tempen din har gått opp da? Jeg har ikke tatt deg av listen her enda, i tilfelle det var festeblødning med festedipp. :) Du får holde oss oppdatert!

Prøvde å se på grafen din i dag, men du har ikke registrert noe om blødningen(/spotting?) verken i går eller i dag. :) Tempen din har gått opp da? Jeg har ikke tatt deg av listen her enda, i tilfelle det var festeblødning med festedipp. :) Du får holde oss oppdatert!
Tempen min gikk opp idag ja. Men enda blødning, så tror nokk bare det er tr som er kommet. Men har pleid å hatt litt brunlig blod i starten av tr. Nå har det bare vært friskt blod. Rar kropp altså..

Tempen min gikk opp idag ja. Men enda blødning, så tror nokk bare det er tr som er kommet. Men har pleid å hatt litt brunlig blod i starten av tr. Nå har det bare vært friskt blod. Rar kropp altså..

Ok. Vi får vel bare vente og se om det er tr eller ikke. :)

Her mener mannen fortsatt at jeg er gravid. Idag mente han at jeg var veldig irritert i mårrest, noe som (visstnok) er vanlig for meg i svangerskap i følge han :p Han sa allerede den dagen jeg hadde el at jeg var blitt gravid. Dette var en fulltreffer mente han. Selv er jeg mer usikker, har lite tru på denne pp. Føler ikke det klaffet. Blir spennende å se til helga :)
Seinvakt idag, fri i morgen, seinvakt fredag og lørdag. Dagene kommer til å fly avgårde :D:D Prøve holde meg til lørdag, men frykter det fyker en test på fredag :p
6dpo idag (men trur kanskje 7 for etter smertene å dømme trur jeg egget slapp om kvelden siste dag med positiv el test og ikke dagen etter som jeg har lagt inn i kalenderen)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Back
Topp