*** IKM uke 42! ***

5dpo i dag! Har skikkelig tykk , hvit og seig utflod. Tappen er godt trukket opp og bakovervendt.
Har sååå lyst å teste. Men vet det er ingen vits enda! Hehe. Prøver å holde meg til ikm denne gangen!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Samme tilstand her. Men prøver å ikke ta helt av. Var heeeelt sikker forrige pp også :/

Pleier å ha ømmebrystvorter de første dagene etter el, men så pleier det å gå bort. Nå er det borte så da er det vel et tegn på at mensen kommer da :/

Jeg er 4 dpo.. tida går så seeeeent!!!!! :-P Har ikke hatt noe særlig slim eller utflod denne pp :-/ Så ikke så mye tro på at det klaffet.

Kan bare slette meg fra denne listen :/ Trodde jeg hadde eggløsning på torsdag, men det var sikkert bare kroppen som prøvde å få til eggløsning, for fikk tr i dag! :-( Så ingen eggløsning denne pp da tror jeg:-(

4 dpo. Fremdeles ømme brystvorter etter EL. Får se hvor lenge det varer. Tiden går tregt denne gangen her, jeg må finne et eller annet prosjekt for denne uken så jeg ikke tenker for mye på dette her. :)

5 dpo her og den ene puppen er kjempe øm.
Ellers har jeg ikke så mye symtomer. Nå skal jeg dra å kose med en baby på 1mnd :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Kan bare slette meg fra denne listen :/ Trodde jeg hadde eggløsning på torsdag, men det var sikkert bare kroppen som prøvde å få til eggløsning, for fikk tr i dag! :-( Så ingen eggløsning denne pp da tror jeg:-(

Det kan ikke være en festeblødning da? Det passer ihvertfall med antall DPO...

4 dpo i dag og leter og leter etter symptomer! kjente litt stikninger rett nedenfor navlen i dag tidlig, men tviler på at det var noe. Så kjenner ingenting enda ;)
Når er det egget pleier å feste seg?

4dpo jeg også. Stikker, strekker og har en slags følelse at det er noe inni der. Støl, liksom.

4 dpo i dag og leter og leter etter symptomer! kjente litt stikninger rett nedenfor navlen i dag tidlig, men tviler på at det var noe. Så kjenner ingenting enda ;)
Når er det egget pleier å feste seg?

6-10 dpo pleier egget å feste seg. :-)

Det kan ikke være en festeblødning da? Det passer ihvertfall med antall DPO...
Det hadde vært gøy! Men siden tempen også sank så tviler jeg. Så var det en del også. Er ikke festeblødning bare litt blod?

Det hadde vært gøy! Men siden tempen også sank så tviler jeg. Så var det en del også. Er ikke festeblødning bare litt blod?

Festedipp (tempfall ved tidspunktet egget fester seg) er også vanlig. Da pleier tempen å stige på nytt i dagene etter. :-)

Festedipp (tempfall ved tidspunktet egget fester seg) er også vanlig. Da pleier tempen å stige på nytt i dagene etter. :)
Oi det hadde vært GØY! Men ingen forhåpninger enda! Hvis tempen begynner å stige igjen, da kan de jo hende :-D

6dpo og tidligere idag fikk jeg en brennende følelse helt nede i magen. Varte vel i 3-5 min. Har ellers stikket i ene siden i dag .

hvor tidlig kjenner dere tegnene? er bare 3 dager dpo, så det er vel litt tidlig å kjenne noe nå.

hvor tidlig kjenner dere tegnene? er bare 3 dager dpo, så det er vel litt tidlig å kjenne noe nå.

Jeg har aldri vært gravid før, men jeg har hatt "alle" symptomer i løpet av 3 pp, så jeg tror det egentlig det er litt vanskelig å si forskjellen på hormonene som lager symptomer etter EL/før tr og hormonene som begynner å komme etter at egget har festet seg. :p Synes også det er ganske mange her inne som er "sikre" på symptomene sine, kjenner dem igjen fra tidligere svangerskap, også kommer tr. Så det er nok mulig å være full av hormoner selv om det bare er tr som kødder med oss...

Ja tror når en leter etter symptomer så kan en tolke vanlige kroppslige ting som et symptom. Har vært gravid før og mistet noen ganger. Jeg har råmelk i brystene etter å ha blitt gravid og mistet igjen så tett opp i hverandre så jeg kan ikke regne det som et symptom. Har i dag litt myrringer nedre del av magen, men for all del det kan jo være jeg har vært noe jeg har spist eller noe også. Jeg vet som regel at jeg er gravid når jeg ligger over doskåla for å si det fint, og der er litt tidlig for ennå. Men nå begynner det å bli 2 år med prøving så jeg håper virkelig jeg er gravid.

Ja tror når en leter etter symptomer så kan en tolke vanlige kroppslige ting som et symptom. Har vært gravid før og mistet noen ganger. Jeg har råmelk i brystene etter å ha blitt gravid og mistet igjen så tett opp i hverandre så jeg kan ikke regne det som et symptom. Har i dag litt myrringer nedre del av magen, men for all del det kan jo være jeg har vært noe jeg har spist eller noe også. Jeg vet som regel at jeg er gravid når jeg ligger over doskåla for å si det fint, og der er litt tidlig for ennå. Men nå begynner det å bli 2 år med prøving så jeg håper virkelig jeg er gravid.

Håper det klaffer for deg. Synes ingen burde være her inne på FS i flere måneder. Det er jo litt koselig med jakten på symptomer og. Håpet er jo positivt, og det er kjedeligere å vente hele dpo-perioden om man virkelig er 100 % sikker på at man absolutt ikke kan være gravid. Jeg synes jeg har kjent både strekninger i magen og at de ømme puppene mine fremdeles er ømme, så nå driver jeg jo og håper at det snart er for lenge siden EL til at de bare er ømme pga. EL. Siden det ikke går over. :p Krysser fingrene for oss, og at dagene fyker avgårde til uke 42 er her!

Vi er 23 stykk som et skrevet opp på IKM denne uka. Skal vi tippe hbor manhe som ender med positiv test??

Jeg tipper 7 :) (og ber til høyere makter at jeg er en av de :D:D)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Back
Topp