*** IKM uke 42! ***

Kommet til 5 dpo. Halvveis til første test, siden jeg hadde tenkt til å holde meg til 10 dpo. Det var en som la ut denne i en tråd her inne om tidlig testing, den er enig med meg i at jeg må vente til mandag; http://www.countdowntopregnancy.com/tools/pregnancy_test_calculator.php

:D Ventingen er så kjedelig! :p

Vendingen er suuuuuper kjedelig :):) men husker så godt at jeg savnet denne tiden sist når jeg ble gravid :) chattinga med alle på FS og symptomletinga osv :)

Vendingen er suuuuuper kjedelig :):) men husker så godt at jeg savnet denne tiden sist når jeg ble gravid :) chattinga med alle på FS og symptomletinga osv :)

Ja, jeg tror jeg kommer til å savne FS damene ved et svangerskap etter hvert. De er de herligste og mest tålmodige på hele BV forumet. Det er kanskje så mye omtenksomhet og empati her inne siden alle vet til en viss grad hvor vanskelig og vondt det er å ikke bli gravid når man ønsker det. :love7

IKM 19 oktober

Jeg har fortsatt ennå ikke fått positiv EL-test, så denne pp har jeg ikke hatt helt troen. Vi har heller ikke vært så ivrige i sengen, rett og slett fordi jeg ikke har hatt noe EL å forholde meg til.

Etter å ha googlet dette med mens og ingen EL, fant jeg et svar fra lommelegen.no som forklarte at man kan ha EL selv om det ikke slår ut på testene. Da steg forhåpningene mine litt :)
I følge Womanlog skulle jeg hatt EL i går, mens babyverden sin terminkalkulator sa at befruktning skal ha skjedd den 4., altså fire dager før Womanlog sin beregning. Heldigvis la vi inn aksjer den dagen, uten å vite at jeg muligens hadde EL da!

Nå krysser jeg fingrene for to streker på g-test neste uke:D :D

8 dpo og i går kveld hadde jeg mensmurringer og var sikker på at tanta kom.

I morgen har jeg bursdag og da skal jeg teste!

Temp sank litt i dag igjen, jeg bare regner med det var tante rød, og går nå inn i pp5. Men er så irriterende at jeg ikke har hatt ordentlig mens etter p pille slutt. Har kun blødninger på 1-1,5 dag. Første dagen er det en del, men ikke MYE. Andre dagen kun litt på morningen, så ferdig!!! Det føles ut som om jeg har eggløsning hver måned, pågrunn av smertene jeg føler på. Men tenker at det kan jo ikke være eggløsning, når jeg bare blør 1 dag hver syklus. Årh. Har bestilt time hos GU, men lang ventetid. Bare for å sjekke at alt ser ok ut :)

Våknet i natt av enorme stikkinger i magen.
Tok en test tidlig i morges (ca kl 5), syns jeg skimtet noe men ikke helt sikker.
La testen fra meg etter 5 minutter og gikk å la meg igjen.

Når jeg stod opp kl 06:30 var det ikke noe problem å se den svake streken.
Spørsmålet er om den kom før eller etter tidsfristen....

Våknet i natt av enorme stikkinger i magen.
Tok en test tidlig i morges (ca kl 5), syns jeg skimtet noe men ikke helt sikker.
La testen fra meg etter 5 minutter og gikk å la meg igjen.

Når jeg stod opp kl 06:30 var det ikke noe problem å se den svake streken.
Spørsmålet er om den kom før eller etter tidsfristen....

spennende! hvor mange dpo er du?

Jeg våknet med menssmerter idag tidlig, akkurat som at tr skal komme. 6 dpo idag (hvis jeg teller fra dagen med pos EL-test). Håper håper håper!

Fikk menssmerter i går kveld/natt (5 dpo), så da tror jeg tr bygger seg opp. Dritt at jeg har menssmerter og vondt i korsryggen så lenge før. Jeg er bekymret for om jeg har endometriose, er bare 6 dpo i dag. Det er veldig kjedelig at jeg har flere dager med enn uten menssmerter i løpet av en syklus. :( Så da regner jeg egentlig med at jeg bare venter på tr som kommer om en uke.

Fikk menssmerter i går kveld/natt (5 dpo), så da tror jeg tr bygger seg opp. Dritt at jeg har menssmerter og vondt i korsryggen så lenge før. Jeg er bekymret for om jeg har endometriose, er bare 6 dpo i dag. Det er veldig kjedelig at jeg har flere dager med enn uten menssmerter i løpet av en syklus. :( Så da regner jeg egentlig med at jeg bare venter på tr som kommer om en uke.

Ikke mist motet allerede da Lykkeliten ♡

De smertene kan jo være noe annet som skjer i kroppen.
Du og jeg skal jo vandre sammen inn i juli ♥

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Ikke mist motet allerede da Lykkeliten ♡

De smertene kan jo være noe annet som skjer i kroppen.
Du og jeg skal jo vandre sammen inn i juli ♥

SA 7 juli 2013

Neida, jeg bare har en deppe-dag. Jeg skal ikke gi opp før tr banker på døra, men jeg hadde menssmerter fra 6 dpo i pp 1, fra 10/11 dpo i pp 2 og fra hvert fall 8 dpo i pp 3. Så da føler jeg at det er et fryktelig dårlig tegn. Jeg vet jo allikevel at egget fester seg 6-10 dpo, så da kan det jo hende egget ikke har rukket å feste seg enda. Så jeg må vente og håpe. Jeg håper jo fortsatt at alle i uke 42 blir gravide! :p

Og i mellomtiden gleder jeg meg til å se positive tester her i uke 42-gjengen!!! :D

Tok en test idag 7dpo, teite meg.. så blendahvit som den kan bli :/ Eier ikke viljestyrke altså. Skulle jo jolde meg til lørdag :p

SA 7 juli 2013

Tok en test idag 7dpo, teite meg.. så blendahvit som den kan bli :/ Eier ikke viljestyrke altså. Skulle jo jolde meg til lørdag :p

SA 7 juli 2013

Den testegalskapen har kommet overraskende på meg. Jeg var sikker på at jeg skulle klare å vente til IKM hver gang, og at jeg bare trengte å bestille noen få tester.... Nå må jeg minne meg selv på hver morgen (fra 4 dpo) at det ikke er noe poeng i å teste enda, egget er fortsatt i bevegelse dersom det lever og derfor finnes det ikke hcg enda. Haha.. Så mye for å være rasjonell. Målet mitt er jo å vente med å teste til 10 dpo/mandag. Så selv med menssmerter og deppe-dag i dag så må jeg nok minne meg på det gjennom helgen. :p Løsningen har vært å løpe på do og få tisset unna før jeg er våken nok til å tenke meg om. ;)

Du er sikker bare for tidlig ute! :D

Jeg våknet også med menssmerter i korsryggen i går, så det er tydelig noe som går ;) Det pågikk hele dagen i går, og har heller ikke gitt seg helt ennå. Hvis jeg følger Babyverden sin EL-beregning er jeg i dag 6dpo.

Jeg våknet også med menssmerter i korsryggen i går, så det er tydelig noe som går ;) Det pågikk hele dagen i går, og har heller ikke gitt seg helt ennå. Hvis jeg følger Babyverden sin EL-beregning er jeg i dag 6dpo.

Æsj. Da er vi helt likt i løypa og har menssmerter begge to. Æsjæsjæsj! Håper det ikke er pga. mensen for noen av oss.

Nå kan det jo hende en av ossblir den første i verden som tester positivt 6dpo:D

Ååå jeg føler at humøret ikke er på topp! Fett hår og kviser, akkuratt som jeg pleier før mensen kommer :(

Back
Topp