*** IKM uke 42! ***

Hvis jeg legger inn bestilling på billigtester i dag, jeg har de innen fredag da?

Jeg bestilte på billig-teste.dk (samme som den norske, samme merker på testene, men billigere priser, bare bestill under 200 kr for å unngå toll) og da bestilte jeg på en fredag og fikk de på en mandag. Forrige gang kjøpte jeg 20 g-strimler for 135 kr. :D Så du får helt sikkert testene innen fredag!

Nå viste fertillity friend at jeg hadde eggløsning torsdag, som jeg trodde. Da er jeg 3dpo idag, og får en syklus på 38 dager! :S Syklusene mine har vært på 25-27 tidligere. Satser på at dette er bra, og at kroppen endelig har fått til en ordentlig eggløsning. !

Vært lite Babydance her denne pp...mannen er sjuk og jeg er kjempesur pga det (helt urimelig, jeg vet, men blir sint og skuffet...). Han var syk forrige pp også...kjempestemning mao.

Håper, men sjansen er liten tror jeg. :(

------------------------------------------------------

IKM uke 39/PP2
Har en gutt født juli '12.

4 dpo og fortsatt mensmurringer..
Tidlig å håpe noe,men spennende læll;)

4 dpo og fortsatt mensmurringer..
Tidlig å håpe noe,men spennende læll;)

Spennende :) 3dpo her og stikker mye i sidene når jeg reiser meg/snur meg på sofaen. Men når jeg tenker meg om hadde jeg det slikt forrige pp og da var jeg bombesikker på at jeg var gravid. (Men var jo ikke det). Men er bare å smøre meg med tålmodighet. Men om 1 uke vet jeg svaret. Har alltid bare 11 dager mellom el og ikm.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Lurer på å skrive ned symptomene dag for dag disse dpo. Var jo helt sikker på at jeg var gravid forrige pp. Massa rare sumptomer. Skal ikke la meg lure denne pp. :)

Håper på litt babydance ikveld, selv om det antagelig er litt for sent. Fortsatt el smerter da....

IKM uke 39/PP2

Lurer på å skrive ned symptomene dag for dag disse dpo. Var jo helt sikker på at jeg var gravid forrige pp. Massa rare sumptomer. Skal ikke la meg lure denne pp. :)

Håper på litt babydance ikveld, selv om det antagelig er litt for sent. Fortsatt el smerter da....

IKM uke 39/PP2

Denne tråden er veldig fin til både å huske sine egne symptomer fra syklus til syklus og sammenligne med andre :-): http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1636482/

Hei jeg har vært litt fraværende i det siste fra forum, mye som skjer med ny jobb og hjemme fronten. Men Jeg forventer TR lørdag 19 oktober dersom jeg kunne blitt ført opp der. På forhånd takk

Oppdatert

7 dpo, om mange symptomer, men sikkert bare jeg som lurer med selv igjen .

Vonde brystvorter, stikking i livmoren, rastløs, humørsvigninger, trøtt....

Er så veldig klar for å bli gravid nå, at det er nesten som om jeg vil begynne å se etter tegn på selve el dagen hehe... litt usannsynelig, men jeg vil så gjerne ha et barn til nå

19. oktober pp 1. blir morsomt og være prøver. forrige gang var vi litt uheldig :fart005 så fikk aldri den hær spenningen eller enighet om at vi skulle ha ett barn sammen :D Lykke til alle sammen ;)

19. oktober pp 1. blir morsomt og være prøver. forrige gang var vi litt uheldig :fart005 så fikk aldri den hær spenningen eller enighet om at vi skulle ha ett barn sammen :D Lykke til alle sammen ;)
Kjenner den følelsen ja. Vi har barn, men aldri planlagt og vært prøvere. Blitt gravid på prevensjon og hoppe av i svingen. Syns dette er kjempespennende. Men håper ikke vi må prøve i "evigheter". Mannen mener vi traff denne pp. Snart 4dpo:)

Lykke til til dere :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Åh!!Må neste uke gå fort sånn at vi kan begynne å teste i vår tråd:)
Krysser fingre og tær for mange mange mange positive tester i uke 42!!:D

5 dpo og jeg har mistet matlysten. Skal ha kyllingvinger i dag pga dattera mi elsker det og hun er syk. Men det byr meg imot!hehe.. Og jeg syntes egentlig det er veldig godt.

5dpo i dag! Har skikkelig tykk , hvit og seig utflod. Tappen er godt trukket opp og bakovervendt.
Har sååå lyst å teste. Men vet det er ingen vits enda! Hehe. Prøver å holde meg til ikm denne gangen!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg er 3 dpo. Egget fester seg en gang mellom 6 - 10 dpo, så da er det bare å vente. Det er vel en fare for at jeg svir av noen tester før IKM, men jeg har som mål å vente til uke 42 i det minste! Så mandag om én uke er første "lovlige" test-dag, da er jeg 10 dpo. :D

Back
Topp