mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
PP6/CD14: Har fått lagt inn aksjer nå kl 08.45 idag igjen, for å være precis

Monitoren gikk på maks idag, FF viser tempstigning, men får se om jeg får veldig vondt idag også?! Og testene ble mer positive, som er vanlig for meg

Monitoren gikk på maks idag, FF viser tempstigning, men får se om jeg får veldig vondt idag også?! Og testene ble mer positive, som er vanlig for meg
har slitt med hyperemisis i alle svangerskap. Skikkelig dritt det og! Men er SÅ verdt det
Man sparer veldig mye penger ved å ikke reise da som man heller kan bruke på ting man ønsker hjemme. Kan man heller øke levekomforten hjemme. Kunne totalrenovert begge badene på de turene vi har tatt til Asia liksom
En stor engel på 2,4 meter, stor snømann 1.8 meter, alv på 120 cm, 4 store reinsdyr(et med slede bak seg) og 3 mindre. Store kranser med pynt. Skilt med god jul og en candycane med lys i ved siden av. Ene husveggen fullt montert av snøfnugg ene store i midten med glittereffekt
jeg ELSKER jul, for en fantastisk julestemning dere skaper hjemme! Kan jeg komme hjem til dere og bake pepperkaker?
Æsj altså

Nå er jo 2/3 av overflaten til livmoren min tilknyttet myomet som har en helt annen blodsirkulasjon enn resten av livmor, så kommer til å bli et nervevrak hvis jeg ser at morkaken har festet seg på den igjen ved neste svangerskap også 
Husker du nevnte det myomet ditt, er veldig stort, så håper den lille fester seg der det ikke er for å unngå komplikasjoner
Spent om om el var igår kveld eller ikveld?!

Resultatet er jo det samme; positiv er positiv
Har ikke noe å si hvor "sterk" positiv den er