Kine 95
Elsker forumet
Oi du også får jo skikkelig positive tester! Kommer meg bare opp i 1.20 og noe maksSamme herSpent på om den går nedover i kveld

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi du også får jo skikkelig positive tester! Kommer meg bare opp i 1.20 og noe maksSamme herSpent på om den går nedover i kveld

Litt behagelig å se at dere har samme type trapp som oss. Vi har hatt litt familie som har sagt at vi burde bytte trappen vår når vi får barn siden den kan være veldig bratt i innersvingen der, men har tenkt at unger bare må lære seg å holde i rekkverket eller gå der det ikke er bratt.Vi er en skikkelig julefamilie. Mannen min er halvt amerikansk, og da er det jo gjerne litt mer julepynt![]()
Vi er kjent som "julehuset" i bygda om området, så tror nok vi blir lagt merke til. Og bor lang FV33, så mange som passerer oss. Busser, ambulanser, brannbiler, lastebiler, biler stopper opp og tar bilder- hyggelig å kunne spre juleglede
️
Vi har pynt som er kjøpt fra USA i hagen, vi synes den er finest
En stor engel på 2,4 meter, stor snømann 1.8 meter, alv på 120 cm, 4 store reinsdyr(et med slede bak seg) og 3 mindre. Store kranser med pynt. Skilt med god jul og en candycane med lys i ved siden av. Ene husveggen fullt montert av snøfnugg ene store i midten med glittereffekt
Finner ikke alle bilder i farten:
Vis vedlegget 470282Vis vedlegget 470283Vis vedlegget 470285Vis vedlegget 470284Vis vedlegget 470286Vis vedlegget 470290Vis vedlegget 470291
Åååå så utrolig gøy!! Skulle gjerne pyntet mer inne, men vi har ikke barn enda og feirer ikke jul sammen enda jeg og forloveden min. Enda forloveden min har bursdag på julaftenHar lovet han at vi skal reise på utenlandsreise når han fyller 30 da i det minste. Også vil jo alle julefeiringer bli feiret sammen etter at vi får barn tenker jeg
Men er tilflytter til Bergen mens foreldrene mine er fra Østlandet, derfor må jeg liksom reise og feire jul med de føler jeg. Kan ikke invitere de til oss siden mamma er sykepleier og alltid må jobbe jul, lillejulaften eller 1. Juledag. Så poenget er at jeg aldri feirer jul her da. Vi har litt julepynt inne og et plastjuletre av en finere sort. Forloveden min er annethvert år med familien sin hjemme hos oss eller hos familien sin i midt-norge. Han feiret hos oss i fjor, så da blir det nok midt-norge i år tenker jeg. Da er det ikke stort poeng i å pynte her inne
![]()
Mannen min var 19år og jeg 22 år, da vi ble foreldre, og det er kommet mer og mer pynt etterhvert som årene har gått
Og neste år blir det 20! Vi går mot 8 år i år selv, og har 13. November som vår "da ble vi sammen" dato haha. Da prøvde jeg kebab for første gang etter at vi hadde vært ute og drukket og klarte å kalle kan kjæresten min uten å tenke meg om, så da ble det slik hehe. Vi hadde datet i noen måneder før det også da.Livet blir til på veien en gårDet kommer sakte, men sikkert mer julepynt i heimen når en blir foreldre- helt av seg selv
Mannen min var 19år og jeg 22 år, da vi ble foreldre, og det er kommet mer og mer pynt etterhvert som årene har gått
Helt sykt å tenke på at den 2.oktober, så har vi vært sammen i 19 år
![]()
Litt behagelig å se at dere har samme type trapp som oss. Vi har hatt litt familie som har sagt at vi burde bytte trappen vår når vi får barn siden den kan være veldig bratt i innersvingen der, men har tenkt at unger bare må lære seg å holde i rekkverket eller gå der det ikke er bratt.
Haha, artig kveld en kan tenke tilbake på som kvelden en ble sammen påOg neste år blir det 20! Vi går mot 8 år i år selv, og har 13. November som vår "da ble vi sammen" dato haha. Da prøvde jeg kebab for første gang etter at vi hadde vært ute og drukket og klarte å kalle kan kjæresten min uten å tenke meg om, så da ble det slik hehe. Vi hadde datet i noen måneder før det også da.
Hvorfor har dere akkurat 2. Oktober som dato?

Mye som skjer når man har fått litt alkohol i blodet. Det var jo ditt valg den kvelden som gjorde at dere ble sammen da, samme som at jeg kalte min for kjæreste med uhellHaha, artig kveld en kan tenke tilbake på som kvelden en ble sammen på
Vi hadde kjent hverandre ca i halvannet år, men den kvelden vi ble sammen, så hadde jeg vært på fest og han hadde valgt å være hjemme. Vi hadde tekstet mye sammen i forveien og hadde en helt insane kjemi når vi var sammen. Og holdt litt på de siste ukene og til slutt dro jeg hjem fra festen for jeg savnet han sånn(dro rett til han) og slik ble det oss og vært det siden![]()

Men jeg ser ikke på det som at jeg stjal han på noen måte heller. Vi gjorde ingenting før det var helt slutt mellom de heller annet enn at vi var på én utekino der flere var invitert men alle andre ditchet oss slik at det bare ble oss. Det skikkelig styrtregnet, så ble sittende under paraply for å se på film. Det er tross alt Bergen det er snakk om her 
Weeee, vi har også "årsdag" 2.oktoberLivet blir til på veien en gårDet kommer sakte, men sikkert mer julepynt i heimen når en blir foreldre- helt av seg selv
Helt sykt å tenke på at den 2.oktober, så har vi vært sammen i 19 år
![]()
dog 15år på oss Hehe ja, tok en ny nå som ble 1.98Oi du også får jo skikkelig positive tester! Kommer meg bare opp i 1.20 og noe maks![]()

Basert på denne grafen ville jeg antatt at du er 1DPO i dagNå er det vel bekreftet at jeg egentlig har kommet meg over i ikm uke 40 gruppen og hadde EL i natt sannsynligvis siden jeg hadde høy måling i går kveld og skikkelig dropp til målingen jeg tok i 6-tiden på morgningen i dag. Begynner å telle DPO i morgen. Trodde temp grafen min ville droppe siden jeg har kommet meg godt opp i 36 gradene, men den fortsetter å stige?
Men elsker når EL skjer på natten og 8 dpo er skikkelig 8 dpo. Ikke slik som forrige gang når EL var på dagtid og 8 dpo egentlig startet på kvelden på en måte.
Vis vedlegget 470272
Vis vedlegget 470274

Mye som skjer når man har fått litt alkohol i blodet. Det var jo ditt valg den kvelden som gjorde at dere ble sammen da, samme som at jeg kalte min for kjæreste med uhell
Det er litt mer dramatikk bak vårt forhold på starten da. Vi var kollegaer på deltidsjobben jeg hadde ved siden av studiene. Forloveden min hadde egentlig truffet ei anna av våre felles kollegaer og de hadde holdt litt på. Men så var hun kanskje egentlig litt for ung i tankesettet for han tror jeg. En kveld alle på jobb dro på bar etter et travelt skift drakk hun seg veldig full, møtte ex'en sin og ble sittende å kline med han ute mens alle andre var inne. Så i utgangspunktet så var han ikke helt "tilgjengelig" på starten, men det var liksom ikke helt seriøst det forholdet de hadde heller synes jeg. Så ble litt rart mellom meg og hun andre kollegaen en liten stund siden jeg var sjef over hun hvis vi var satt opp på vakt sammenMen jeg ser ikke på det som at jeg stjal han på noen måte heller. Vi gjorde ingenting før det var helt slutt mellom de heller annet enn at vi var på én utekino der flere var invitert men alle andre ditchet oss slik at det bare ble oss. Det skikkelig styrtregnet, så ble sittende under paraply for å se på film. Det er tross alt Bergen det er snakk om her
Men hun sendte en del meldinger etter at de hadde gjort det slutt da og sa det var en feil å kline med ex'en osv, og ville prøve videre. Derfor det ble kleint på jobb.
Men siste målingen min i går ga meg jo 0.91 i score, så må vel ha et dropp før EL kommer, eller? Har alltid sånn V formet graf der første er ca 0.9 i score, dag 2 har 1 og dag 3 har 0.9 igjen. Også kommer droppet. Og EL blødningen har pleid å komme dagen droppet skjer, men har ikke hatt noe denne gangen da. Men spør jeg ChatGPT så mener den at jeg hadde EL i går den også. Kanskje jeg bare bruker litt tid på å slippe egget etter høyeste målingen? Eller kanskje jeg er 1 dpo i dag? Kommer 100% til å starte testingen en dag tidligere nåBasert på denne grafen ville jeg antatt at du er 1DPO i dag![]()
Men burde jo egentlig bytte ikm gruppe da 
Nei, var bare verre pga jeg kjente hun tror jeg. Men var så masse rare og intense forhold mellom kollegaer på den arbeidsplassen der altsåDa hadde hun jo ikke helt reint mel i posen heller! Så du "stjal" han jo ikke, og uansett bestemmer en jo selv hvem man vil være sammen med![]()
Ingen av de er fremdeles sammen annet enn meg og forloveden min, og tror det er like greit 
Nei, var bare verre pga jeg kjente hun tror jeg. Men var så masse rare og intense forhold mellom kollegaer på den arbeidsplassen der altså![]()
Ingen av de er fremdeles sammen annet enn meg og forloveden min, og tror det er like greit
![]()

Kjenner el-smerter på begge sider og ganske heftige murringer. Så EL er ikveld eller imorgen, mega positive tester er nok først imorgen
Så bra dere fikk tid til å legge inn aksjer til tross for kaos i heimen med masse sykdomFikk lagt inn aksjer en gang til for 5 min siden, så tenker jeg vi legger inn mer imorgen![]()
![]()
![]()
Kjenner el-smerter på begge sider og ganske heftige murringer. Så EL er ikveld eller imorgen, mega positive tester er nok først imorgen
![]()

Så bra dere fikk tid til å legge inn aksjer til tross for kaos i heimen med masse sykdom![]()
Vi rakk det heldigvis

Elsker at du ikke ga opp på denne prøveperiodenFikk til sengekos kl 11.00 og 18.00 idag, så satser jeg på mer aksjer imorgen![]()
![]()
![]()
Vi rakk det heldigvis
![]()
Har du noen unger som har bursdag i juni fra før?Det positive er at det blir litt mindre ventetid i DPO landMen siste målingen min i går ga meg jo 0.91 i score, så må vel ha et dropp før EL kommer, eller? Har alltid sånn V formet graf der første er ca 0.9 i score, dag 2 har 1 og dag 3 har 0.9 igjen. Også kommer droppet. Og EL blødningen har pleid å komme dagen droppet skjer, men har ikke hatt noe denne gangen da. Men spør jeg ChatGPT så mener den at jeg hadde EL i går den også. Kanskje jeg bare bruker litt tid på å slippe egget etter høyeste målingen? Eller kanskje jeg er 1 dpo i dag? Kommer 100% til å starte testingen en dag tidligere nåMen burde jo egentlig bytte ikm gruppe da
![]()