IKM UKE 41

Hva vil vi ha?

• Antall som har svart
    33
  • Avstemningen er avsluttet .
Melder meg inn her jeg :Heartblue
Er litt usikker på datoer og sånn, så kan hende jeg endrer det når jeg får bekreftet EL.

S0mmerpr0ver - 33 - B1 - PP3 - EL 27.09 - IKM 10.10

Elsker at du ikke ga opp på denne prøveperioden :happy: Har du noen unger som har bursdag i juni fra før?

Formen er bedre på oss begge, og hadde uansett ikke tenkt å gi opp:p Bare vente til det var sikkert med EL på vei:cool: eldstesnupp har bursdag i juli, 2 stk i september og 3 stk i november:hilarious:

Wiii så bra at dere har blitt bedre. På tide å få den sykdommen ut av huset! Viktigste er jo å få være frisk i dpo land, så høres lovende ut :nailbiting:

Haha, spørs om vi blir kvitt skiten eller den bare resmitter :p Satser på førstnevnte:D Er du i dpo-land nå?❤️

Ja det blir skikkelig spennende :Heartblue

Har lagt inn litt aksjer nå i helga i tilfelle tidlig EL, men ellers håper jeg egentlig på EL neste helg :happy:
Da er man jo sikret for noen dager fremover, så det er jo absolutt veldig greit :) Min EL kom jo 4 dager før forventet nå, så når jeg trodde jeg hadde sex for gøy på onsdag så la vi visst aksjer i håp om avkastning allerede da :hilarious:

Da er man jo sikret for noen dager fremover, så det er jo absolutt veldig greit :) Min EL kom jo 4 dager før forventet nå, så når jeg trodde jeg hadde sex for gøy på onsdag så la vi visst aksjer i håp om avkastning allerede da :hilarious:
Jaa, det er noe med det :p
Hehe, så kjekt! Krysser fingrene for at den sitter :Heartblue

Haha, spørs om vi blir kvitt skiten eller den bare resmitter :p Satser på førstnevnte:D Er du i dpo-land nå?❤️
Neeei nå tror jeg dere blir superherdet og slipper unna iallfall resten av året når dere har dratt på dere dobbelsykdom nå altså!

Jeg tror faktisk jeg er 1 dpo allerede i dag, så jeg sitter og kverulerer litt med meg selv om jeg skal forflytte meg til ikm uke 40 slik jeg jo faktisk burde. Kan være EL er i dag, men jeg var støl i livmor i går og føltes som jeg var forstoppet uten at jeg var det midt på dagen i noen timer. Regner med at egget slapp ut mot ettermiddagen/kvelden i sånn 18-19 tiden.

Men! Gode tingen er jo at dersom jeg skulle fått 27 dagers syklus neste måned også så kan det kaaaanskje gå med aksjelegging mandag med EL på en fredag???? :nailbiting:

Neeei nå tror jeg dere blir superherdet og slipper unna iallfall resten av året når dere har dratt på dere dobbelsykdom nå altså!

Jeg tror faktisk jeg er 1 dpo allerede i dag, så jeg sitter og kverulerer litt med meg selv om jeg skal forflytte meg til ikm uke 40 slik jeg jo faktisk burde. Kan være EL er i dag, men jeg var støl i livmor i går og føltes som jeg var forstoppet uten at jeg var det midt på dagen i noen timer. Regner med at egget slapp ut mot ettermiddagen/kvelden i sånn 18-19 tiden.

Men! Gode tingen er jo at dersom jeg skulle fått 27 dagers syklus neste måned også så kan det kaaaanskje gå med aksjelegging mandag med EL på en fredag???? :nailbiting:
Haha,du kan så si:smiley-bounce022

Skal ikke bli noen neste PP, for NÅ skal det gå :smiley-angelic001 :smiley-bounce012 hvor lang lutealfase har du? Jeg har 15/16dager.. Er helt opp til deg, det❤️ Kan jo være med i begge?

Var det Grapefruitkjerne ekstrakt som kunne få EL til å komme et par dager tidligere muligens?

Grapefruktkjerneekstrakt-dråper gir mer el-slim, men salvie-te kan forkorte folikkelfasen:happy119 jeg drikker det hver pp (en kopp morgen og kveld med honning og melk i)fra CD5 til jeg får positive el-tester. Skal ikke drikkes etter det, og kun drikkes i maks 14 dager.

Haha,du kan så si:smiley-bounce022

Skal ikke bli noen neste PP, for NÅ skal det gå :smiley-angelic001 :smiley-bounce012 hvor lang lutealfase har du? Jeg har 15/16dager.. Er helt opp til deg, det❤️ Kan jo være med i begge?
Haha ja burde jo tenke slik :happy: Sommerspire 2026 :flower

Jeg har helt standard 14 dagers lutealfase egentlig, og er veldig fornøyd med det :) Ble vel 13 forrige måned, men tror jeg hadde en streifer. Tror matforgiftningen tullet til ting, for wow, jeg mistet helt utrolig store mengder væske ut fra alle hull de to dagene midt i dpo land. Hadde jo godt oppi 39 i feber og måtte ta flere paracet. Men denne gangen!!! Skal bli et reelt forsøk :gen014

Haha ja burde jo tenke slik :happy: Sommerspire 2026 :flower

Jeg har helt standard 14 dagers lutealfase egentlig, og er veldig fornøyd med det :) Ble vel 13 forrige måned, men tror jeg hadde en streifer. Tror matforgiftningen tullet til ting, for wow, jeg mistet helt utrolig store mengder væske ut fra alle hull de to dagene midt i dpo land. Hadde jo godt oppi 39 i feber og måtte ta flere paracet. Men denne gangen!!! Skal bli et reelt forsøk :gen014

Ja, en må jo ha trua :smiley-angelic001 :love017 :smiley-bounce012

Er noe skikkelig herk å bli matforgifta, fy, så dårlig en blir:sorry: Satser det går på skinner i lutealfasen denne gangen❤️

Ja, en må jo ha trua :smiley-angelic001 :love017 :smiley-bounce012

Er noe skikkelig herk å bli matforgifta, fy, så dårlig en blir:sorry: Satser det går på skinner i lutealfasen denne gangen❤️
Hehe du har blitt matforgiftet før du også? Blitt det en gang tidligere på ferie på Kreta. Vært heldig begge gangene med at det kun har vart halvannen-to dager :) Skulle sikkert fått meg sykemelding og fått de to dagene tilgode fra jobb da, men tenkte ikke så langt når jeg lå der med feber :smiley-ashamed004 Var bare to dager uansett så. Har 9 dager igjen med ferie i år som jeg egentlig hadde planlagt å spare til neste år pga jeg fikk termin i mars før MA. Nå kan jeg jo ta de ut :dance008

Vi er en skikkelig julefamilie. Mannen min er halvt amerikansk, og da er det jo gjerne litt mer julepynt :santa :p Vi er kjent som "julehuset" i bygda om området, så tror nok vi blir lagt merke til. Og bor lang FV33, så mange som passerer oss. Busser, ambulanser, brannbiler, lastebiler, biler stopper opp og tar bilder- hyggelig å kunne spre juleglede⛄❄️☃️:santa Vi har pynt som er kjøpt fra USA i hagen, vi synes den er finest:greet008 En stor engel på 2,4 meter, stor snømann 1.8 meter, alv på 120 cm, 4 store reinsdyr(et med slede bak seg) og 3 mindre. Store kranser med pynt. Skilt med god jul og en candycane med lys i ved siden av. Ene husveggen fullt montert av snøfnugg ene store i midten med glittereffekt❄️ Finner ikke alle bilder i farten:
Vis vedlegget 470282Vis vedlegget 470283Vis vedlegget 470285Vis vedlegget 470284Vis vedlegget 470286Vis vedlegget 470290Vis vedlegget 470291
ELSKER det! Elsker når julen blir tatt helt ut, heldige barn :smiley-bounce022

Eggløsning i dag :joyful: Deilig å treffe riktig☺️☺️ Kjente skikkelige murringer på venstre side i natt på jobb så det stemmer godt med LH testen nå
Da starter DPO land i morgen :smiley-bounce022

Vedlegg

• IMG_8193.png
    IMG_8193.png
    1,2 MB · Visninger: 43
Hehe du har blitt matforgiftet før du også? Blitt det en gang tidligere på ferie på Kreta. Vært heldig begge gangene med at det kun har vart halvannen-to dager :) Skulle sikkert fått meg sykemelding og fått de to dagene tilgode fra jobb da, men tenkte ikke så langt når jeg lå der med feber :smiley-ashamed004 Var bare to dager uansett så. Har 9 dager igjen med ferie i år som jeg egentlig hadde planlagt å spare til neste år pga jeg fikk termin i mars før MA. Nå kan jeg jo ta de ut :dance008

Ja, men pga dårlig salat. Var helt jævlig... varte ikke mer enn en dag, men er nok, det. Hyperemesis med diaré, si:hilarious: har slitt med hyperemisis i alle svangerskap. Skikkelig dritt det og! Men er SÅ verdt det❤️✨

Wee, hvor har dere tenkt å reise til? Jeg er veldig hjemmekjær og ikke glad i å reise mer enn dagsturer:bag:

Back
Topp