IKM UKE 41

Hva vil vi ha?

• Antall som har svart
    33
  • Avstemningen er avsluttet .
Hjelp, startet å teste den 16/9 Altså på syklusdag 9, og det ser ut som at den nå er på tur ned igjen og at peak var den 20/9, men skal ikke test streken bli sterkere enn kontrollstreken? Ingen erfaring med babyplan sine el-tester. Så håper noen her kan svare meg? Tenker jeg må fortsette å teste videre også bare for å se.

Usikker på syklusen min også, da jeg hadde en MA i august, så etter 4,5 uke med blødninger etter det gikk jeg rett over på det jeg tror er mens. Men tidsmessig så stemmer det jo at El var nå den 20.

Ved en positiv el-test, så er strekene like sterke eller teststreken er sterkere. Uansett er de da positive:happy119 Man ser kun om el har vært med temping. Om du er usikker, så ville jeg fortsatt med el-testing. Det som er, er at de som har kort lh-topp der toppen bare varer noen timer, så må man teste minst 3 ganger daglig. Mulig den var sterkere, bare at du gikk glipp av den. EL kan ha vært, men også ikke vært❤️

Lei meg for at du mistet lilleskatten:sad010Det er så vondt å miste, og de små etterlater et savn og sorg❤️ Ønsker deg masse lykke til med prøvingen❤️✨

Ja, var ikke forberedt på så lang blødning etter

Var ett uplanlagt svangerskap, men gledet oss veldig når det største sjokket hadde lagt seg. oppdaget på toul uke 13 at fosteret hadde sluttet å utviklet seg i uke 8. Så det var ett skikkelig slag i trynet. Men vi gir ikke opp så lett, og håper på full klaff på første forsøk nå ❤️
Men da har du hatt en mensen føre, så da er vi helt likt :happy: Hadde også MA i august der embryoet hadde sluttet å utvikle seg i uke 8. Har derimot fått forkortet syklus denne prøveperioden her da etter MA, så måtte bytte gruppe. Hadde aldri forestilt meg at syklusen ville bli kortere etter en MA :hilarious: Oppdaget MA'en pga jeg var til kontroll på sykehuset for noe annet i uke 10.

Håper du får det til på første forsøk igjen. Krysser fingrene for deg! :Heartred

Ved en positiv el-test, så er strekene like sterke eller teststreken er sterkere. Uansett er de da positive:happy119 Man ser kun om el har vært med temping. Om du er usikker, så ville jeg fortsatt med el-testing. Det som er, er at de som har kort lh-topp der toppen bare varer noen timer, så må man teste minst 3 ganger daglig. Mulig den var sterkere, bare at du gikk glipp av den. EL kan ha vært, men også ikke vært❤️

Lei meg for at du mistet lilleskatten:sad010Det er så vondt å miste, og de små etterlater et savn og sorg❤️ Ønsker deg masse lykke til med prøvingen❤️✨
Fikk heldigvis lagt inn masse aksjer både før under og etter EL, så krysser fingrene nå :D

Takk for det ❤

Nå har jeg altså 3 forskjellige apper som sier 3 forskjellige dager på EL :dance008 En onsdag, en torsdag og en fredag. Er da appen som sier fredag jeg har pleid å følge tidligere for å ha kontroll på TR, og den har no alltid stemt ganske godt. Men har begynt EL testing i dag, så blir spennende å se hvilken app som tar rett :laughing002

Men da har du hatt en mensen føre, så da er vi helt likt :happy: Hadde også MA i august der embryoet hadde sluttet å utvikle seg i uke 8. Har derimot fått forkortet syklus denne prøveperioden her da etter MA, så måtte bytte gruppe. Hadde aldri forestilt meg at syklusen ville bli kortere etter en MA :hilarious: Oppdaget MA'en pga jeg var til kontroll på sykehuset for noe annet i uke 10.

Håper du får det til på første forsøk igjen. Krysser fingrene for deg! :Heartred
Leit å høre at du har vært igjennom det samme også:Heartpink Krysser fingrene for at vi begge får full klaff denne gang, og at det blir sommerbaby på oss :D

PP6/CD15/ 1DPO:
Skjønner ikke så veldig mye, og føler meg forvirret?:think005 Hadde el-smerter på begge sider på CD13 om kvelden, vonde el-smerter i venstre side igår kveld og nå igjen dritvonde el-smerter på venstre side som har vart en halvtime? Igår ettermiddag 15'ish hadde jeg mitt siste EL-slim, ble etter det vannete og før jeg la meg hadde jeg lotionutflod/creamy. Og har også lotionutflod idag! FF er ikke enig meg meg og mener EL var søndag, så må vel override denne PP, som forrige:hilarious: Vel, uansett, så regner jeg meg som 1dpo idag:gen014:smiley-bounce015 De første testene ryker tirsdag om ei uke når jeg er 8dpo:dance011
Screenshot_20250923_095232_FF App.jpg

Last edited:
PP6/CD15/ 1DPO:
Skjønner ikke så veldig mye, og føler meg forvirret?:think005 Hadde el-smerter på begge sider på CD13 om kvelden, vonde el-smerter i venstre side igår kveld og nå igjen dritvonde el-smerter på venstre side som har vart en halvtime? Igår ettermiddag 15'ish hadde jeg mitt siste EL-slim, ble etter det vannete og før jeg la meg hadde jeg lotionutflod/creamy. Og har også lotionutflod idag! FF er ikke enig meg meg og mener EL var søndag, så må vel override denne PP, som forrige:hilarious: Vel, uansett, så regner jeg meg som 1dpo idag:gen014:smiley-bounce015 De første testene ryker tirsdag om ei uke når jeg er 8dpo:dance011
Screenshot_20250923_092043_FF App.jpg
Hvordan overrider man? Trenger å override denne måneden selv

Fikk lagt inn mer aksjer nå, bare sånn, i tilfelle siden jeg fikk så vondt i 20min for en time siden :gen014 :smiley-bounce022:sign19:sign17

PP6/CD8: Første PP som nikotinfri:thumleft Og også første PP med Fertility tilskuddet og 300mg Q10 daglig:smiley-bounce012 Drikker en kopp salvie-te morgen og kveld, et glass saft med grapefruktkjerneekstrakt-dråper og 5 skjeer med Solvispect slimløsende hostesaft daglig fra idag:happy119
Tenker det er EL om 6 dager'ish:dance008
20250916_081557.jpg

Screenshot_20250916_133916_Premom.jpg
Er ikkje 5 skjeer ganske mykje? Kva er fordelen?

Nå har jeg altså 3 forskjellige apper som sier 3 forskjellige dager på EL :dance008 En onsdag, en torsdag og en fredag. Er da appen som sier fredag jeg har pleid å følge tidligere for å ha kontroll på TR, og den har no alltid stemt ganske godt. Men har begynt EL testing i dag, så blir spennende å se hvilken app som tar rett :laughing002
Hvilke 3 apper bruker du?

Troor el er i morgen, satser på det. Et år siden jeg fjernet spiralen denne mnd, og får toåring i hus i slutten av IKM uka vår. Håper håper håper jeg kan feire to år med ny spire i magen og ikke mensen. Har ønsket to tette siden første kom

MammatilA00 - B2 - PP11 - EL 24/9 - IKM 8/10

Hei, jeg melder meg inn her jeg @Kine 95

Jeg har vært syk med feber og hele pakka, så EL har blitt litt forsinket. Men nå har testene begynt å ta seg opp (0,71 i kveld), og premom tror ny EL dag er på torsdag.

r.ellacott - 36 - B2 - PP11 - EL 25/9 - TR 7/10
Æsj, nå håper jeg du har fått sykdommen ut av verden og får en god tid i lutealfasen i stedet! Har mannen din sluppet unna?

Troor el er i morgen, satser på det. Et år siden jeg fjernet spiralen denne mnd, og får toåring i hus i slutten av IKM uka vår. Håper håper håper jeg kan feire to år med ny spire i magen og ikke mensen. Har ønsket to tette siden første kom

MammatilA00 - B2 - PP11 - EL 24/9 - IKM 8/10
Ja det hadde vært noe :happy: Det ønsker jeg også for deg. Må gullegget slippe i morgen, heia heia :happy093.

Back
Topp