mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Hjelp, startet å teste den 16/9 Altså på syklusdag 9, og det ser ut som at den nå er på tur ned igjen og at peak var den 20/9, men skal ikke test streken bli sterkere enn kontrollstreken? Ingen erfaring med babyplan sine el-tester. Så håper noen her kan svare meg? Tenker jeg må fortsette å teste videre også bare for å se.
Usikker på syklusen min også, da jeg hadde en MA i august, så etter 4,5 uke med blødninger etter det gikk jeg rett over på det jeg tror er mens. Men tidsmessig så stemmer det jo at El var nå den 20.
Ved en positiv el-test, så er strekene like sterke eller teststreken er sterkere. Uansett er de da positive
Man ser kun om el har vært med temping. Om du er usikker, så ville jeg fortsatt med el-testing. Det som er, er at de som har kort lh-topp der toppen bare varer noen timer, så må man teste minst 3 ganger daglig. Mulig den var sterkere, bare at du gikk glipp av den. EL kan ha vært, men også ikke værtLei meg for at du mistet lilleskatten
Det er så vondt å miste, og de små etterlater et savn og sorg
Hadde også MA i august der embryoet hadde sluttet å utvikle seg i uke 8. Har derimot fått forkortet syklus denne prøveperioden her da etter MA, så måtte bytte gruppe. Hadde aldri forestilt meg at syklusen ville bli kortere etter en MA
Oppdaget MA'en pga jeg var til kontroll på sykehuset for noe annet i uke 10.
En onsdag, en torsdag og en fredag. Er da appen som sier fredag jeg har pleid å følge tidligere for å ha kontroll på TR, og den har no alltid stemt ganske godt. Men har begynt EL testing i dag, så blir spennende å se hvilken app som tar rett 
Krysser fingrene for at vi begge får full klaff denne gang, og at det blir sommerbaby på oss
Hadde el-smerter på begge sider på CD13 om kvelden, vonde el-smerter i venstre side igår kveld og nå igjen dritvonde el-smerter på venstre side som har vart en halvtime? Igår ettermiddag 15'ish hadde jeg mitt siste EL-slim, ble etter det vannete og før jeg la meg hadde jeg lotionutflod/creamy. Og har også lotionutflod idag! FF er ikke enig meg meg og mener EL var søndag, så må vel override denne PP, som forrige
De første testene ryker tirsdag om ei uke når jeg er 8dpo

Drikker en kopp salvie-te morgen og kveld, et glass saft med grapefruktkjerneekstrakt-dråper og 5 skjeer med Solvispect slimløsende hostesaft daglig fra idag