Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser på begge!Klarte ikke å dy meg ... testet igjen med 2 forskjellige tester fra makesure tidlig og en vanlig babyplan. Ser strek på beggevet ikke om det vises her da men

Kjedelig, negativ her også i dag. Hvor mange dpo er du?Wow, så mange med strekerBlir spennende å følge!
Her var den negativ i dag og.. har nok ikke gått denne pp heller..![]()

Jeg fant ikke el denne perioden, så tar utgangspunkt i forrige syklus. Så ca 9 dpo, fortsatt tidlig, men har en følelse på at det ikke gikk.. du da?Kjedelig, negativ her også i dag. Hvor mange dpo er du?![]()
Det er jo fortsatt tidlig daJeg fant ikke el denne perioden, så tar utgangspunkt i forrige syklus. Så ca 9 dpo, fortsatt tidlig, men har en følelse på at det ikke gikk.. du da?![]()
hadde ekstrem svangerskapskvalme med de to andre.Seeer!Klarte ikke å dy meg ... testet igjen med 2 forskjellige tester fra makesure tidlig og en vanlig babyplan. Ser strek på beggevet ikke om det vises her da men

Klarte ikke å dy meg ... testet igjen med 2 forskjellige tester fra makesure tidlig og en vanlig babyplan. Ser strek på beggevet ikke om det vises her da men
gleder meg til å se fler!Tok 2 babyplan vanlig igjen og de var også sterke rosa streker påSer det klart og tydelig, kan umulig være skygge på fler merker tatt samtidiggleder meg til å se fler!
blitt relativt raskt gravid før også, 1 mnd med nr 1, 3 mnd med nr 2 og 3 mnd med den jeg måtte ta bort. Aldri mistet før heller som jeg vet om Ja, jeg vet. Jeg også har en del murringer og økt utflod.. vært litt kvalm, men det blir jeg alltid før mensen også. Var veldig kvalm med de to andre og sist var jeg sm fra uke 7 pga kvalme og oppkastDet er jo fortsatt tidlig da8 dpo her. Har mye murringer og økt utflod, så blir lurt til å tro at jeg skal få mensen. Har vært kvalm og svimmel i går og i dag, får det ikke til å stemme med negativ test
hadde ekstrem svangerskapskvalme med de to andre.
Ja, nå blir det testing daglig frem til ikmJa, jeg vet. Jeg også har en del murringer og økt utflod.. vært litt kvalm, men det blir jeg alltid før mensen også. Var veldig kvalm med de to andre og sist var jeg sm fra uke 7 pga kvalme og oppkastmen spennende å se da, skal du teste i morgen?
hva med deg?Jeg har egt bare lyst å vente et par dager, men tviler på at jeg klarer detJa, nå blir det testing daglig frem til ikmhva med deg?

Hvit herDere med økt utflod, hvordan er den?![]()

Hvit her![]()

Den syns jo kjempe godt9 DPO og testet i dag tidlig ... ser svaaaaaak svak strek og sammenlignet med testen jeg tok fra i går ... legger ved bilde men rimelig sikker på at det ikke kommer til å vises med den kvaliteten på forumetSamboer så også streken
![]()