IKM uke 41

Jeg er 9 DPO i dag og kjente for første gang litt testetrang da jeg så den positive testen på gruppa her i dag.
Jeg håper å holde meg til søndag/mandag. :happy:

Jeg er 9 DPO i dag og kjente for første gang litt testetrang da jeg så den positive testen på gruppa her i dag.
Jeg håper å holde meg til søndag/mandag. :happy:
Du er flink som foreløpig klarer å vente ❤️ Burde egentlig gjort det jeg også, for nå merker jeg at skuffelsen blir enorm hvis det viser seg at de neste testene blir negative. Er jo nokså stor sannsynlighet for at det befruktede egget går til grunne før ikm, noe jeg tror det gjorde forrige pp

9 DPO og testet i dag tidlig ... ser svaaaaaak svak strek og sammenlignet med testen jeg tok fra i går ... legger ved bilde men rimelig sikker på at det ikke kommer til å vises med den kvaliteten på forumet :bag: Samboer så også streken :bag:

Vedlegg

• DC878393-A155-45F5-B3E8-9E59CFE29AE5.jpeg
    DC878393-A155-45F5-B3E8-9E59CFE29AE5.jpeg
    26,6 KB · Visninger: 144
Jeg har ikke testet igjen siden mandag kveld (8 dpo, kveldsurin) for å unngå å bli skuffet igjen. Prøver fortsatt å vente til helgen, eller bare til ikm på mandag, og se om TR dukker opp... føler meg ikke så optimistisk i dag. :hungover:

9 DPO og testet i dag tidlig ... ser svaaaaaak svak strek og sammenlignet med testen jeg tok fra i går ... legger ved bilde men rimelig sikker på at det ikke kommer til å vises med den kvaliteten på forumet :bag: Samboer så også streken :bag:
Ååå jeg ser jeg ser ❤️❤️

Tok denne tidlig-testen nå på morgenurin 8 dpo :nailbiting: Streken kom med én gang og er veldig veldig lett lyserosa på farge. Samboer klarer til og med å se den :hilarious: KAN det kanskje være babystrek?

Den var ganske sterk. Såpass at jeg til og med tror du kan få svake streker på vanlig test o.o

Ååh, jeg ser..! ♥️

11dpo. Ignorer skyggetesten. Fremdeles blenda babyplan. Gikk neppe veien denne gang heller.

Vedlegg

• P_20201001_103446_1.jpg
    P_20201001_103446_1.jpg
    35,3 KB · Visninger: 114

Jeg ser også :D

Tok denne tidlig-testen nå på morgenurin 8 dpo :nailbiting: Streken kom med én gang og er veldig veldig lett lyserosa på farge. Samboer klarer til og med å se den :hilarious: KAN det kanskje være babystrek?

denne var kjempesterk! Må jo være baby på gang :woot: Testet du i går og?

Ser streken tydelig:chicken: gleder meg til å se testene dine videre

denne var kjempesterk! Må jo være baby på gang :woot: Testet du i går og?
Håper det! Men tror ikke på det før IKM er. Testet i går også, hele 2 ganger. Den ene var helt helt blenda, mens den første på morgenurin klarte jeg å se stek hvis jeg krysset øynene :p Har du testet?

Ser den godt jeg, på tross av BV kvalitet :joyful:

Håper det! Men tror ikke på det før IKM er. Testet i går også, hele 2 ganger. Den ene var helt helt blenda, mens den første på morgenurin klarte jeg å se stek hvis jeg krysset øynene :p Har du testet?

Det er jo innmari spennende da, det ser jo veldig lovende ut. krysser fingrene for deg!
7dpo og testet negativ nå:wacky: ..burde i alle fall vente til lørdag med testing :oops:

Klarte ikke å dy meg ... testet igjen med 2 forskjellige tester fra makesure tidlig og en vanlig babyplan. Ser strek på begge :bag: vet ikke om det vises her da men

Vedlegg

• 8BCB3473-BD11-4C44-B318-8123B16ED26D.jpeg
    8BCB3473-BD11-4C44-B318-8123B16ED26D.jpeg
    31,9 KB · Visninger: 141
Back
Topp