Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er flink som foreløpig klarer å venteJeg er 9 DPO i dag og kjente for første gang litt testetrang da jeg så den positive testen på gruppa her i dag.
Jeg håper å holde meg til søndag/mandag.![]()
Samboer så også streken 

Jeg ser noe der!!!!9 DPO og testet i dag tidlig ... ser svaaaaaak svak strek og sammenlignet med testen jeg tok fra i går ... legger ved bilde men rimelig sikker på at det ikke kommer til å vises med den kvaliteten på forumetSamboer så også streken
![]()

Ååå jeg ser jeg ser9 DPO og testet i dag tidlig ... ser svaaaaaak svak strek og sammenlignet med testen jeg tok fra i går ... legger ved bilde men rimelig sikker på at det ikke kommer til å vises med den kvaliteten på forumetSamboer så også streken
![]()
Tok denne tidlig-testen nå på morgenurin 8 dpoStreken kom med én gang og er veldig veldig lett lyserosa på farge. Samboer klarer til og med å se den
KAN det kanskje være babystrek?
9 DPO og testet i dag tidlig ... ser svaaaaaak svak strek og sammenlignet med testen jeg tok fra i går ... legger ved bilde men rimelig sikker på at det ikke kommer til å vises med den kvaliteten på forumetSamboer så også streken
![]()
Kanskje jeg kan prøve det i morgenDen var ganske sterk. Såpass at jeg til og med tror du kan få svake streker på vanlig test o.o

Det hadde vært så fint!Må bare fortsette å teste. Typisk min flaks at neste test jeg tar er helt fullstendig negativ

9 DPO og testet i dag tidlig ... ser svaaaaaak svak strek og sammenlignet med testen jeg tok fra i går ... legger ved bilde men rimelig sikker på at det ikke kommer til å vises med den kvaliteten på forumetSamboer så også streken
![]()
Tok denne tidlig-testen nå på morgenurin 8 dpoStreken kom med én gang og er veldig veldig lett lyserosa på farge. Samboer klarer til og med å se den
KAN det kanskje være babystrek?
Testet du i går og?9 DPO og testet i dag tidlig ... ser svaaaaaak svak strek og sammenlignet med testen jeg tok fra i går ... legger ved bilde men rimelig sikker på at det ikke kommer til å vises med den kvaliteten på forumetSamboer så også streken
![]()
gleder meg til å se testene dine videreHåper det! Men tror ikke på det før IKM er. Testet i går også, hele 2 ganger. Den ene var helt helt blenda, mens den første på morgenurin klarte jeg å se stek hvis jeg krysset øynenedenne var kjempesterk! Må jo være baby på gangTestet du i går og?
Ser strek9 DPO og testet i dag tidlig ... ser svaaaaaak svak strek og sammenlignet med testen jeg tok fra i går ... legger ved bilde men rimelig sikker på at det ikke kommer til å vises med den kvaliteten på forumetSamboer så også streken
![]()

Ser den godt jeg, på tross av BV kvalitet9 DPO og testet i dag tidlig ... ser svaaaaaak svak strek og sammenlignet med testen jeg tok fra i går ... legger ved bilde men rimelig sikker på at det ikke kommer til å vises med den kvaliteten på forumetSamboer så også streken
![]()

Håper det! Men tror ikke på det før IKM er. Testet i går også, hele 2 ganger. Den ene var helt helt blenda, mens den første på morgenurin klarte jeg å se stek hvis jeg krysset øyneneHar du testet?
..burde i alle fall vente til lørdag med testing Klarte ikke å dy meg ... testet igjen med 2 forskjellige tester fra makesure tidlig og en vanlig babyplan. Ser strek på beggevet ikke om det vises her da men