IKM uke 41

Den var jo kjempe tydelig!!!
Litt vanskelig å se på bildet om den er rosa, men håper håper så mye for deg!!!! Ta en til i kveld?
Må definitivt ta en ny i kveld ja! Da er den sikkert negativ men :rolleyes: Helt utrolig hvor mye babyverden ødelegger kvaliteten på bildene, men hos meg er streken antydning til rosa i hvert fall :hilarious:

Vedlegg

• 4FCB33D7-A655-4444-942D-01DABAF44FD2.jpeg
    4FCB33D7-A655-4444-942D-01DABAF44FD2.jpeg
    31,4 KB · Visninger: 116
Må definitivt ta en ny i kveld ja! Da er den sikkert negativ men :rolleyes: Helt utrolig hvor mye babyverden ødelegger kvaliteten på bildene, men hos meg er streken antydning til rosa i hvert fall :hilarious:
Jeg ser rosa strek - jeg eier ikke streksyn så dette lover godt :happy:

Åå, jeg håper det! Men synes det er altfor tidlig å si helt sikkert. Har du tatt en test nå på morgenurin?:happy:

Ja, men den er ikke noe tydeligere enn i går. Kan skimte 'noe', men fortsatt fryktelig lite. Tror ikke det synes på bildet her en gang. Tror egentlig det bare er skygge :arghh:
IMG_20201001_055819.jpg

Noen symptomer hos deg nå forresten?:)
Synes det er litt «flaut» å ramse opp så mye symptomer så tidlig :hilarious: Men jeg er utrolig oppblåst i underlivet, hadde en del stikninger i eggstokk/livmor-området i går kveld, hodepine og litt ømme/støl i på siden av puppene. Tegn som egentlig også kan bety at tante rød kommer om litt, så vanskelig å si om det betyr gravid eller ikke. Har du noen tegn?

Ja, men den er ikke noe tydeligere enn i går. Kan skimte 'noe', men fortsatt fryktelig lite. Tror ikke det synes på bildet her en gang. Tror egentlig det bare er skygge :arghh:Vis vedlegget 337063
Klarer dessverre ikke å se streken nei, men muligens en skygge. Babyverden ødelegger virkelig kvaliteten på bildene, så du ser nok helt sikkert en strek der hjemme. Men du også er jo bare 8 dpo, og det er jo kjempetidlig enda :happy:

Klarer dessverre ikke å se streken nei. Babyverden ødelegger virkelig kvaliteten på bildene, så du ser nok helt sikkert en strek der hjemme. Men du også er jo bare 8 dpo, og det er jo kjempetidlig enda :happy:

Ja, stresser ikke enda. Fikk litt håp i går, som døde litt i dag. Får smøre meg med litt tålmodighet ❤️

Synes det er litt «flaut» å ramse opp så mye symptomer så tidlig :hilarious: Men jeg er utrolig oppblåst i underlivet, hadde en del stikninger i eggstokk/livmor-området i går kveld, hodepine og litt ømme/støl i på siden av puppene. Tegn som egentlig også kan bety at tante rød kommer om litt, så vanskelig å si om det betyr gravid eller ikke. Har du noen tegn?
Her på babyverden er ingenting flaut :laughing002
Nja som du sier, vanskelig å skille på gravid-symptomer og syklus-symptomer, vet ikke hvor mange ganger jeg har tenkt «nå må jeg være gravid fordi ditten og datten» :laughing001
Men har nå hatt litt småtteri denne gangen også, først hadde jeg en dag jeg følte meg øm der nede uten grunn, også hadde jeg to skarpe stikk noen sekunder på tirsdag, etterfulgt av småstikking/murring i går og dag.. er 7 el 8 dpo.
Frister å teste nå som du fikk så fin strek, men ingen tidligtester i hus så det gjør nok at jeg holder meg litt lenger

Nja som du sier, vanskelig å skille på gravid-symptomer og syklus-symptomer, vet ikke hvor mange ganger jeg har tenkt «nå må jeg være gravid fordi ditten og datten» :laughing001
Men har nå hatt litt småtteri denne gangen også, først hadde jeg en dag jeg følte meg øm der nede uten grunn, også hadde jeg to skarpe stikk noen sekunder på tirsdag, etterfulgt av småstikking/murring i går og dag.. er 7 el 8 dpo.
Frister å teste nå som du fikk så fin strek, men ingen tidligtester i hus så det gjør nok at jeg holder meg litt lenger
For ikke å glemme hvor trøtt jeg er da, føler meg som et vrak, men det kan like så gjerne skyldes været og tiden vi går inn i :laughing002

Haha, ja det er sant. Jeg har gravid-symptomer så og si hver måned. Så stoler ikke helt på min egen dømmekraft der :hilarious: Høres jo veldig lovende ut de symptomene da! Trøtt glemte jeg helt, det er jeg også! Men som du sier så kan det være været osv sin skyld. Sikkert lurt å vente et par dager hvis du ikke har tidlig-tester, men jeg gleder meg veldig til å se test fra deg ❤️

Negativ tidligtest i mårrest:( 8 dpo, så det er vel enda håp:smiley-angelic001
Det er fortsatt masse, masse håp :happy:
8 DPO er tidlig.

Norske kilder sier egget fester seg 5-7 DPO, mens de aller fleste internasjonale kilder jeg har lest sier 6-12 DPO. I tillegg vil det fort ta 48 timer fra egget fester seg til det vises på test.

det vil si om så det festet seg 7 DPO, så blir det ikke positiv test før 9-10 DPO. Og tilsvarende senere dersom egget festet seg senere.

Håpet er faktisk ikke ute før tante rød kommer :happy:
Men jeg skjønner frustrasjonen

Back
Topp