LilleLengter
Betatt av forumet
Noen symptomer hos deg nå forresten?Tok denne tidlig-testen nå på morgenurin 8 dpoStreken kom med én gang og er veldig veldig lett lyserosa på farge. Samboer klarer til og med å se den
KAN det kanskje være babystrek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen symptomer hos deg nå forresten?Tok denne tidlig-testen nå på morgenurin 8 dpoStreken kom med én gang og er veldig veldig lett lyserosa på farge. Samboer klarer til og med å se den
Må definitivt ta en ny i kveld ja! Da er den sikkert negativ menDen var jo kjempe tydelig!!!
Litt vanskelig å se på bildet om den er rosa, men håper håper så mye for deg!!!! Ta en til i kveld?

Det hadde vært så fint!Denne må da være positiv![]()
Jeg ser rosa strek - jeg eier ikke streksyn så dette lover godtMå definitivt ta en ny i kveld ja! Da er den sikkert negativ menHelt utrolig hvor mye babyverden ødelegger kvaliteten på bildene, men hos meg er streken antydning til rosa i hvert fall
![]()

Åå, jeg håper det! Men synes det er altfor tidlig å si helt sikkert. Har du tatt en test nå på morgenurin?![]()

Synes det er litt «flaut» å ramse opp så mye symptomer så tidligNoen symptomer hos deg nå forresten?![]()
Men jeg er utrolig oppblåst i underlivet, hadde en del stikninger i eggstokk/livmor-området i går kveld, hodepine og litt ømme/støl i på siden av puppene. Tegn som egentlig også kan bety at tante rød kommer om litt, så vanskelig å si om det betyr gravid eller ikke. Har du noen tegn?Klarer dessverre ikke å se streken nei, men muligens en skygge. Babyverden ødelegger virkelig kvaliteten på bildene, så du ser nok helt sikkert en strek der hjemme. Men du også er jo bare 8 dpo, og det er jo kjempetidlig endaJa, men den er ikke noe tydeligere enn i går. Kan skimte 'noe', men fortsatt fryktelig lite. Tror ikke det synes på bildet her en gang. Tror egentlig det bare er skyggeVis vedlegget 337063

Så bra! Jeg får bare fortsette å teste og se om den blir mer rosa etterhvert før jeg tør å tro på detJeg der rosa strek - jeg eier ikke streksyn så dette lover godt![]()

Klarer dessverre ikke å se streken nei. Babyverden ødelegger virkelig kvaliteten på bildene, så du ser nok helt sikkert en strek der hjemme. Men du også er jo bare 8 dpo, og det er jo kjempetidlig enda![]()
Ja, tålmodighet er viktig i dpo-land.Ja, stresser ikke enda. Fikk litt håp i går, som døde litt i dag. Får smøre meg med litt tålmodighet![]()
Her på babyverden er ingenting flautSynes det er litt «flaut» å ramse opp så mye symptomer så tidligMen jeg er utrolig oppblåst i underlivet, hadde en del stikninger i eggstokk/livmor-området i går kveld, hodepine og litt ømme/støl i på siden av puppene. Tegn som egentlig også kan bety at tante rød kommer om litt, så vanskelig å si om det betyr gravid eller ikke. Har du noen tegn?
For ikke å glemme hvor trøtt jeg er da, føler meg som et vrak, men det kan like så gjerne skyldes været og tiden vi går inn iHer på babyverden er ingenting flaut
Nja som du sier, vanskelig å skille på gravid-symptomer og syklus-symptomer, vet ikke hvor mange ganger jeg har tenkt «nå må jeg være gravid fordi ditten og datten»
Men har nå hatt litt småtteri denne gangen også, først hadde jeg en dag jeg følte meg øm der nede uten grunn, også hadde jeg to skarpe stikk noen sekunder på tirsdag, etterfulgt av småstikking/murring i går og dag.. er 7 el 8 dpo.
Frister å teste nå som du fikk så fin strek, men ingen tidligtester i hus så det gjør nok at jeg holder meg litt lenger

Haha, ja det er sant. Jeg har gravid-symptomer så og si hver måned. Så stoler ikke helt på min egen dømmekraft derHer på babyverden er ingenting flaut
Nja som du sier, vanskelig å skille på gravid-symptomer og syklus-symptomer, vet ikke hvor mange ganger jeg har tenkt «nå må jeg være gravid fordi ditten og datten»
Men har nå hatt litt småtteri denne gangen også, først hadde jeg en dag jeg følte meg øm der nede uten grunn, også hadde jeg to skarpe stikk noen sekunder på tirsdag, etterfulgt av småstikking/murring i går og dag.. er 7 el 8 dpo.
Frister å teste nå som du fikk så fin strek, men ingen tidligtester i hus så det gjør nok at jeg holder meg litt lenger
Høres jo veldig lovende ut de symptomene da! Trøtt glemte jeg helt, det er jeg også! Men som du sier så kan det være været osv sin skyld. Sikkert lurt å vente et par dager hvis du ikke har tidlig-tester, men jeg gleder meg veldig til å se test fra deg PositivTok denne tidlig-testen nå på morgenurin 8 dpoStreken kom med én gang og er veldig veldig lett lyserosa på farge. Samboer klarer til og med å se den
gratulerer
Oi så fin strek! Måå jo bare være babystrekTok denne tidlig-testen nå på morgenurin 8 dpoStreken kom med én gang og er veldig veldig lett lyserosa på farge. Samboer klarer til og med å se den

Takk! Jeg håper den er enda tydeligere i morgenPositivgratulerer
![]()
Håper håper håper du har riktigOi så fin strek! Måå jo bare være babystrek![]()
Enig!!!!Dette MÅ være babystrek![]()
Det er fortsatt masse, masse håpNegativ tidligtest i mårrest8 dpo, så det er vel enda håp
![]()