Jeg er 6 dpo og tatt to testerJeg har faktisk svidd av to tester, 7DPOLike blanke begge to. Hvor teit kan man bli?!
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 6 dpo og tatt to testerJeg har faktisk svidd av to tester, 7DPOLike blanke begge to. Hvor teit kan man bli?!
![]()

Jeg har bare fått skyggestreker på one step fra ebay en gang før (tre dager på rad), testet så med en frer, svsk strek der også, neste dag kom en skikkelig smertefull mensen.
Vet ikke om det var en streifer, men det er hvert fall eneste gang jeg har sett noe på de utenom blenda blenda blendakrysser fingrene for deg!!
![]()
Jeg driver å får «frysninger» eller blir sånn av og på frossen, men har ikke tenkt at det er noe sammenhengIngen testetrang foreløpig! Hadde vel en liten tanke om å vente til 10-11 dpo (altså lørdag/søndag)ikke noen store symptomer, kanskje litt småkvalm av og til og litt "frossen" i kroppen. Har blitt lurt av symptomer før, så jeg går ikke fem på denne gangen!

Jeg driver å får «frysninger» eller blir sånn av og på frossen, men har ikke tenkt at det er noe sammenheng![]()
Som jeg så noen andre skrev «jeg har vondt i tåa- må være gravid»Det kan jo bare være at vi "brygger på" noe helt annet!.. ikke vet jeg. Men litt sånn termostat ut av synk kaaan vel være symptom på graviditet for enkelte? Shit, la oss ikke spekulere! Man blir jo plutselig veldig obs på hvordan kroppen oppfører seg i dpo-land ....

Da er vi toJeg har faktisk svidd av to tester, 7DPOLike blanke begge to. Hvor teit kan man bli?!
![]()
Jeg har utviklet så godt streksyn nå etterhvert at jeg klarer å få det til å være strek overalt, men må bare innse at alle testene er blenda til tusen. 7 dpo her også 
Som jeg så noen andre skrev «jeg har vondt i tåa- må være gravid»![]()

Jeg burde latt være! Har allerede svidd av to![]()
da er jeg i verste fall 8dpo. Må liksom bare tilfredsstille testetøsen i meg....Ingen testetrang foreløpig! Hadde vel en liten tanke om å vente til 10-11 dpo (altså lørdag/søndag)ikke noen store symptomer, kanskje litt småkvalm av og til og litt "frossen" i kroppen. Har blitt lurt av symptomer før, så jeg går ikke fem på denne gangen!

Jeg kan skimte noePrøvde akkurat å overbevise samboeren min om at du ser strek på denne nederste her, hvis du vipper den litt sånn i lyset.. Men, jeg ser jo at det er mest ønsketenking herstøvkornet synes jo bedre
![]()
Jeg kan skimte noe![]()
Det kan jeg og!
blir spennende å se i morgen tidlig
Nå får jeg sikkert ikke sove, heller 
Streken kom med én gang og er veldig veldig lett lyserosa på farge. Samboer klarer til og med å se den
KAN det kanskje være babystrek?Tok denne tidlig-testen nå på morgenurin 8 dpoStreken kom med én gang og er veldig veldig lett lyserosa på farge. Samboer klarer til og med å se den
KAN det kanskje være babystrek?

Åå, jeg håper det! Men synes det er altfor tidlig å si helt sikkert. Har du tatt en test nå på morgenurin?Dette MÅ være babystrek![]()

Den var jo kjempe tydelig!!!Tok denne tidlig-testen nå på morgenurin 8 dpoStreken kom med én gang og er veldig veldig lett lyserosa på farge. Samboer klarer til og med å se den
Tok denne tidlig-testen nå på morgenurin 8 dpoStreken kom med én gang og er veldig veldig lett lyserosa på farge. Samboer klarer til og med å se den