IKM uke 41

Ingen testetrang foreløpig! Hadde vel en liten tanke om å vente til 10-11 dpo (altså lørdag/søndag) :) ikke noen store symptomer, kanskje litt småkvalm av og til og litt "frossen" i kroppen. Har blitt lurt av symptomer før, så jeg går ikke fem på denne gangen!

Jeg har bare fått skyggestreker på one step fra ebay en gang før (tre dager på rad), testet så med en frer, svsk strek der også, neste dag kom en skikkelig smertefull mensen.

Vet ikke om det var en streifer, men det er hvert fall eneste gang jeg har sett noe på de utenom blenda blenda blenda :hungry: krysser fingrene for deg!!:smiley-angelic001

Kan jo høres sånn ut, ja.
Neida, men får bare vente og se :) skal teste en gang før kvelden er over i alle fall.

Ingen testetrang foreløpig! Hadde vel en liten tanke om å vente til 10-11 dpo (altså lørdag/søndag) :) ikke noen store symptomer, kanskje litt småkvalm av og til og litt "frossen" i kroppen. Har blitt lurt av symptomer før, så jeg går ikke fem på denne gangen!
Jeg driver å får «frysninger» eller blir sånn av og på frossen, men har ikke tenkt at det er noe sammenheng :hilarious:

Jeg driver å får «frysninger» eller blir sånn av og på frossen, men har ikke tenkt at det er noe sammenheng :hilarious:

Det kan jo bare være at vi "brygger på" noe helt annet! o_O .. ikke vet jeg. Men litt sånn termostat ut av synk kaaan vel være symptom på graviditet for enkelte? Shit, la oss ikke spekulere! Man blir jo plutselig veldig obs på hvordan kroppen oppfører seg i dpo-land ....

Det kan jo bare være at vi "brygger på" noe helt annet! o_O .. ikke vet jeg. Men litt sånn termostat ut av synk kaaan vel være symptom på graviditet for enkelte? Shit, la oss ikke spekulere! Man blir jo plutselig veldig obs på hvordan kroppen oppfører seg i dpo-land ....
Som jeg så noen andre skrev «jeg har vondt i tåa- må være gravid»:joyful:

Jeg har faktisk svidd av to tester, 7DPO :banghead: Like blanke begge to. Hvor teit kan man bli?! :shy:
Da er vi to :hilarious: Jeg har utviklet så godt streksyn nå etterhvert at jeg klarer å få det til å være strek overalt, men må bare innse at alle testene er blenda til tusen. 7 dpo her også :hilarious:

Som jeg så noen andre skrev «jeg har vondt i tåa- må være gravid»:joyful:

Glemte igjen brødet på butikken i går. Ferdig oppskåret og det hele. Husker ikke om det forsvant ved brødkuttemaskinen eller i kassa. Er garantert gravid altså-skikkelig pregnancybrain:smiley-angelic006:laughing002

Jeg burde latt være! Har allerede svidd av to :banghead:

Er nok stor sannsynlighet for at første test ryker på lørdag morgen uansett :hilarious: da er jeg i verste fall 8dpo. Må liksom bare tilfredsstille testetøsen i meg....:rolleyes:

Så flink du er som klarer å vente :joyful:

Prøvde akkurat å overbevise samboeren min om at du ser strek på denne nederste her, hvis du vipper den litt sånn i lyset.. Men, jeg ser jo at det er mest ønsketenking her :hilarious: støvkornet synes jo bedre :hilarious::hilarious:

Vedlegg

• IMG_20200930_224538.jpg
    IMG_20200930_224538.jpg
    8 KB · Visninger: 137
Tok denne tidlig-testen nå på morgenurin 8 dpo :nailbiting: Streken kom med én gang og er veldig veldig lett lyserosa på farge. Samboer klarer til og med å se den :hilarious: KAN det kanskje være babystrek?

Vedlegg

• 0282C04D-BCD5-4070-9990-A58525CB3AFE.jpeg
    0282C04D-BCD5-4070-9990-A58525CB3AFE.jpeg
    24,4 KB · Visninger: 136
  • 302DB634-0DF0-48D3-8F00-0BBBCDC674B8.jpeg
    302DB634-0DF0-48D3-8F00-0BBBCDC674B8.jpeg
    14,7 KB · Visninger: 138
Tok denne tidlig-testen nå på morgenurin 8 dpo :nailbiting: Streken kom med én gang og er veldig veldig lett lyserosa på farge. Samboer klarer til og med å se den :hilarious: KAN det kanskje være babystrek?
Den var jo kjempe tydelig!!!
Litt vanskelig å se på bildet om den er rosa, men håper håper så mye for deg!!!! Ta en til i kveld?

Back
Topp