IKM uke 41

Wow, så mange med streker :D Blir spennende å følge!

Her var den negativ i dag og.. har nok ikke gått denne pp heller..:oops:

Klarte ikke å dy meg ... testet igjen med 2 forskjellige tester fra makesure tidlig og en vanlig babyplan. Ser strek på begge :bag: vet ikke om det vises her da men
Jeg ser på begge!:woot:

Gjett hvem som kommer til å prøve seg på en babyplan vanlig 9 dpo nå:hilarious:

Jeg fant ikke el denne perioden, så tar utgangspunkt i forrige syklus. Så ca 9 dpo, fortsatt tidlig, men har en følelse på at det ikke gikk.. du da? :)
Det er jo fortsatt tidlig da:) 8 dpo her. Har mye murringer og økt utflod, så blir lurt til å tro at jeg skal få mensen. Har vært kvalm og svimmel i går og i dag, får det ikke til å stemme med negativ test:bored: hadde ekstrem svangerskapskvalme med de to andre.

Klarte ikke å dy meg ... testet igjen med 2 forskjellige tester fra makesure tidlig og en vanlig babyplan. Ser strek på begge :bag: vet ikke om det vises her da men

Ser det klart og tydelig, kan umulig være skygge på fler merker tatt samtidig :Heartred gleder meg til å se fler!

Ser det klart og tydelig, kan umulig være skygge på fler merker tatt samtidig :Heartred gleder meg til å se fler!
Tok 2 babyplan vanlig igjen og de var også sterke rosa streker på :p murringer og «støl» følelse i livmor også ... ikke typisk mensmurringer :) så fallhøyden blir stor om mens plutselig kommer :shifty: blitt relativt raskt gravid før også, 1 mnd med nr 1, 3 mnd med nr 2 og 3 mnd med den jeg måtte ta bort. Aldri mistet før heller som jeg vet om :)

Det er jo fortsatt tidlig da:) 8 dpo her. Har mye murringer og økt utflod, så blir lurt til å tro at jeg skal få mensen. Har vært kvalm og svimmel i går og i dag, får det ikke til å stemme med negativ test:bored: hadde ekstrem svangerskapskvalme med de to andre.
Ja, jeg vet. Jeg også har en del murringer og økt utflod.. vært litt kvalm, men det blir jeg alltid før mensen også. Var veldig kvalm med de to andre og sist var jeg sm fra uke 7 pga kvalme og oppkast :oops: men spennende å se da, skal du teste i morgen?

9 DPO og litt rosa på papiret. Det samme skjedde i de to tidligere pp, litt rosa et par dager før mens. Så jeg tror jeg vet hvor det bærer.

skal ikke gi opp håpet helt, men man tenker jo sitt når dette skjer :(

Ja, jeg vet. Jeg også har en del murringer og økt utflod.. vært litt kvalm, men det blir jeg alltid før mensen også. Var veldig kvalm med de to andre og sist var jeg sm fra uke 7 pga kvalme og oppkast :oops: men spennende å se da, skal du teste i morgen?
Ja, nå blir det testing daglig frem til ikm:hilarious: hva med deg?

Dere med økt utflod, hvordan er den?:hilarious:

Jeg venter fortsatt til mens. Har bare et par tester liggende, babyplan vanlig. Er 6 dpo I dag. Eller kanskje det var i går. Kanskje 7 I dag. Så blir spennende neste uke :-)

Ut fra symptomjakt googlingen skal jo hvertfall det være positivt :D:hilarious:
Her er den slimete og blank, ser ut som EL-slim men kan ikke strekkes. Vet ikke hvordan jeg skal tolke det jeg :hilarious:

10 dpo her og helt blenda test :rolleyes: vet det er tidlig, men gikk nok ikke denne måneden heller. Hadde veldig håp denne måneden grunnet HSG!

Hva er det tidligste dere har fått positiv på one step ebay tester?

Babyplan tidlig stavtest... Svakt så svakt. Noen som ser? :)

Vedlegg

• IMG_20201001_194233.jpg
    IMG_20201001_194233.jpg
    33,3 KB · Visninger: 128
9 DPO og testet i dag tidlig ... ser svaaaaaak svak strek og sammenlignet med testen jeg tok fra i går ... legger ved bilde men rimelig sikker på at det ikke kommer til å vises med den kvaliteten på forumet :bag: Samboer så også streken :bag:
Den syns jo kjempe godt :)

Back
Topp