IKM uke 40

Ææh, nå merker jeg at det klør i testefingrene. Er bare 7dpo, så jeg får jo ikke positiv likevel x) Nå er jeg usikker på om jeg greier holde meg til mandag altså!!

Sist syklus begynte jeg spotte 8 dpo, håper jeg slipper det denne gang ...

Jeg er veldig flink til å ta sorgene på forskudd! Bestilte 30 nye EL-tester og 20 graviditetstester nå, forberedelser til ny runde, og livredd for å bli tom igjen :p Forhpentligvis ryker det ikke like mange G-tester neste runde om jeg bare finner ut når EL er!

Ser jeg noe på disse testene tro? Den øverste er fra i går kveld.. de to andre tok jeg nå! Håper håper håper...

Vedlegg

• 20220930_134908.jpg
    20220930_134908.jpg
    361,2 KB · Visninger: 156
Er fortsatt på jobb. Har de siste par timene hatt skikkelige mensmurringer i både mage og rygg. Finner ut når jeg kommer hjem om det er mensen som er kommet. Føles sånn ut iallefall. Det er voldsomt tidlig for den isåfall! IKM er 8.oktober.

Så kjekt å se flere positive tester i gruppen :Heartred

Ååå så gøy å se flere tester med strek her :Heartbigred håper på enda flere iløpet av helgen :) selv er jeg kanskje 8 dpo og blenda test idag tidlig :p

Samme her altså! Jeg syns det er veldig spennende og gøy med temping, men ikke når det går utover livskvaliteten min as!

Hvis man har *relativt stabile* sykluser, og får eggløsning hver gang, så er det ikke noe vits heller, hvis det reduserer livskvaliteten på noe vis.
Her kjente jeg bare at jeg må vite, fordi syklusene har vært baaaare tull.. >< hvis de blir regelmessige ish så spiller det ikke så stor rolle.

Fortsatt tidlig kjære deg :) Men er i akkurat samme båt, blenda test idag og ca null symptomer! Prøver å innstille meg på ny runde :wtf:
Jeg vet, og jeg har gått i den fella før, der jeg bare kapitulerer helt, og så viser det seg at jeg er gravid allikevel! :p Tydelig svar får man jo aldri før TR kommer uansett! Hihi

Back
Topp