IKM uke 40

Her er det absolutt strek :Heartpink kan hende du allerede har skrevet det.. men hvor mange dpo er du?
Mente jeg svarte i stad, men tror jeg glemte å trykke "send svar" jeg er 8-9 dpo i dag. Testene var helt blendet i går på morgenen.. blendet til middagen..så så jeg en svak svak strek i går kveld. Fikk ikke tatt ny før til middag i dag.. å da var den mere tydelig. Sist jeg ble gravid, fikk jeg positiv test 11 dpo ... Å jeg tester maaange ganger for dagen blitt helt besatt..

10 dpo og blenda test. Gjør meg psykisk klar for ny pp, pga de dårlige oddsene denne gangen.
Tenkte å kjøpe glidemiddel som er sædvennlig, og tenkte på concieve +. Orker ikke de i tube som man skal ha i 10 min før samleie, for det må da styrke følelsen av pliktsex? :pompus: Tenker å prøve den andre, siden jeg likevel skal ha meg et glidemiddel. Tenker faktisk å fortsette med wild yam, for jeg føler at jeg har hatt mindre plager i dpo denne gangen:)
Ganske lite motiverende å ha en mann som er borte annenhver måned, for nå skal jeg ha en runde med EL uten at han er hjemme :dead: ting tar så mye lengre tid. Tok 1 år med nr.2.

10 dpo og blenda test. Gjør meg psykisk klar for ny pp, pga de dårlige oddsene denne gangen.
Tenkte å kjøpe glidemiddel som er sædvennlig, og tenkte på concieve +. Orker ikke de i tube som man skal ha i 10 min før samleie, for det må da styrke følelsen av pliktsex? :pompus: Tenker å prøve den andre, siden jeg likevel skal ha meg et glidemiddel. Tenker faktisk å fortsette med wild yam, for jeg føler at jeg har hatt mindre plager i dpo denne gangen:)
Ganske lite motiverende å ha en mann som er borte annenhver måned, for nå skal jeg ha en runde med EL uten at han er hjemme :dead: ting tar så mye lengre tid. Tok 1 år med nr.2.
Conceive+ har jo sånn på flaske også. :)
Og, altså, hehe, jeg vet gjerne før jeg går opp på soverommet, om jeg er veldig motivert eller ikke for sex; så kan godt ta en sånn tube for å så hinte godt til gubben. Klart, det er en risiko for at tuben går til spille, men.. synes ikke det blir mer eller mindre plikt sånn sett. De er uansett utrolig digg som glidemiddel ;)
(Og, det er OPPtil 15 min, kan ta rett før og.)

Aner ikke dpo, og blenda test etter det jeg trodde var svak strek i går. Litt skuffet, men sånn er det. Vi har høstferie med barna nå, og jeg skal forsøke å ikke teste før IKM. Jeg merker at dette klusser med humøret, så jeg må skåne meg selv og forsøke å kose meg på ferie :Heartred

Enda tidlig ❤️
Selv om du evt har fått tidlig positiv før, så produserer man hCG litt ulikt for hver gang også ❤️
Personlig har jeg fått første positive på 10 og 11 dpo.
Jeg har faktisk aldri testet 9dpo som gravid før… forrige gang ventet jeg faktisk til 11dpo før jeg testet. Første gang jeg ventet barn så testet jeg ikke før 10dpo og fikk positiv. En annen gang, jeg mistet, så testet jeg negativ 8dpo og gav opp inntil jeg 14dpo testet tydelig positiv. Men syns jo at man bør se svak på tidlig 9dpo :joyful:

Jeg har faktisk aldri testet 9dpo som gravid før… forrige gang ventet jeg faktisk til 11dpo før jeg testet. Første gang jeg ventet barn så testet jeg ikke før 10dpo og fikk positiv. En annen gang, jeg mistet, så testet jeg negativ 8dpo og gav opp inntil jeg 14dpo testet tydelig positiv. Men syns jo at man bør se svak på tidlig 9dpo :joyful:

Jeg så ingenting 9dpo morgen. På kvelden var den tilnærmet blenda, men øynene mine VILLE se noe halvrosa der, når jeg vendte på testen masse; men det var ikke skygge engang, så.. jeg slo den vekk som blenda. Liksom, ikke verdt å prøve ta bilde av engang.
10dpo var det svak strek. :)

(I fjor altså)

Så, greit å være mentalt forberedt på negativ, men håpet ER jo ikke ute enda.

Jeg er bare så sikker på at EL kom for tidlig, altså før vi startet med aksjene. Det var kun da jeg hadde litt symptom (litt murringer, mye utflod og pittelitt rosafarge i utfloden som sikkert kom av EL, men ingen slim). Dette var en tirsdag og onsdag. Vi startet aksjene torsdagen. Så jeg tror EL kom 4 dager før tiden, og at vi bommet helt. Så jeg tror at mensen kan komme noen dager før også. Men kommer nok til å teste frem til den kommer. Tipper jeg er rundt 9-10 dpo og har blenda tester :)

Aner ikke dpo, og blenda test etter det jeg trodde var svak strek i går. Litt skuffet, men sånn er det. Vi har høstferie med barna nå, og jeg skal forsøke å ikke teste før IKM. Jeg merker at dette klusser med humøret, så jeg må skåne meg selv og forsøke å kose meg på ferie :Heartred
Nyt ferien med barna :Heartred krysser fortsatt fingrene for deg, og alle dere andre! Det er rett og slett dritskuffende når det ikke klaffer, og jeg kjenner på den selv. Men vi gir ikke opp enda. Hvis det ikke går denne gang, håper jeg vi sees i neste IKM gruppe. Nye muligheter og nytt håp :)

Hadde tenkt å vente med test til i morgen, 9 dpo, men klarte ikke dy meg i dag tidlig. Men negativ da :happy8

Hvordan pleier utfloden deres å være i disse dpo dagene?

Min er veldig annerledes enn de andre syklusene nå. Skikkelig kremete og trusa blir klissvåt :/ Føles som at jeg plutselig får mensen hele tiden, men så er det utflod. Sorry TMI.

Hvordan pleier utfloden deres å være i disse dpo dagene?

Min er veldig annerledes enn de andre syklusene nå. Skikkelig kremete og trusa blir klissvåt :/ Føles som at jeg plutselig får mensen hele tiden, men så er det utflod. Sorry TMI.
Vanligvis kremete og mindre i mengde frem mot mensen. Et tegn på graviditet er jo økt utflod så :)

Nyt ferien med barna :Heartred krysser fortsatt fingrene for deg, og alle dere andre! Det er rett og slett dritskuffende når det ikke klaffer, og jeg kjenner på den selv. Men vi gir ikke opp enda. Hvis det ikke går denne gang, håper jeg vi sees i neste IKM gruppe. Nye muligheter og nytt håp :)
Det er så sant! Takk :Heartred Er noe med å gi slipp på kontrollen (som man uansett ikke har) :p

Synes skyggen er ett snev mer tydelig i dag, og har antydning til rosa i seg:angelic: Men er ikke vant til vanlige tester, bare tidlig tester så vanskelig å vite når den burde vært sterkere. Er 9dpo i dag:) Kan godt hende jeg ser syner altså men håper i det lengst. IKM er ikke før på torsdag.

Vedlegg

• BCA2D3D6-D5BB-4071-9792-78E6A2BD08D3.jpeg
    BCA2D3D6-D5BB-4071-9792-78E6A2BD08D3.jpeg
    2,8 MB · Visninger: 144
Synes skyggen er ett snev mer tydelig i dag, og har antydning til rosa i seg:angelic: Men er ikke vant til vanlige tester, bare tidlig tester så vanskelig å vite når den burde vært sterkere. Er 9dpo i dag:) Kan godt hende jeg ser syner altså men håper i det lengst. IKM er ikke før på torsdag.
Her er med blitz, fargen er vanskelig å få med på bilde:dead:

Vedlegg

• 4287DC27-8755-4F74-8411-82DDBB8B4DA3.jpeg
    4287DC27-8755-4F74-8411-82DDBB8B4DA3.jpeg
    677 KB · Visninger: 118
Back
Topp