Jaaa, kom igjen!Her er det også noe? Vis vedlegget 389452Vis vedlegget 389451

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa, kom igjen!Her er det også noe? Vis vedlegget 389452Vis vedlegget 389451

Om du kan se streken betyr vel at det er noe der hvertfallJaaa, kom igjen!![]()

Fy faen så høyt jeg loOm du kan se streken betyr vel at det er noe der hvertfall![]()

Nei, men testet 8dpo og da var den helt blankTestet du i går, 9dpo også?![]()
Måtte ta et nytt bilde av testene jeg tok nå ..Ser jeg noe på disse testene tro? Den øverste er fra i går kveld.. de to andre tok jeg nå! Håper håper håper...
Ser på alleSer jeg noe på disse testene tro? Den øverste er fra i går kveld.. de to andre tok jeg nå! Håper håper håper...
Jeg serMåtte ta et nytt bilde av testene jeg tok nå ..

Samme her altså! Jeg syns det er veldig spennende og gøy med temping, men ikke når det går utover livskvaliteten min as!Blir siste runde med temping her nåorker ikke mer
![]()
Ser, uten tvil!Ser jeg noe på disse testene tro? Den øverste er fra i går kveld.. de to andre tok jeg nå! Håper håper håper...

Nå ble jeg gladSer, uten tvil!
håper på enda flere iløpet av helgen Fortsatt tidlig kjære degKanskje 8/9 dpo her i dag. Blenda testHar ingen symptomer heller. Vil bare starte ny runde!
Vis vedlegget 389453

Samme her altså! Jeg syns det er veldig spennende og gøy med temping, men ikke når det går utover livskvaliteten min as!
Måtte ta et nytt bilde av testene jeg tok nå ..
Jeg vet, og jeg har gått i den fella før, der jeg bare kapitulerer helt, og så viser det seg at jeg er gravid allikevel!Fortsatt tidlig kjære degMen er i akkurat samme båt, blenda test idag og ca null symptomer! Prøver å innstille meg på ny runde
![]()