Ser på alle, og tydelig rosa på nedersteSer jeg noe på disse testene tro? Den øverste er fra i går kveld.. de to andre tok jeg nå! Håper håper håper...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser på alle, og tydelig rosa på nedersteSer jeg noe på disse testene tro? Den øverste er fra i går kveld.. de to andre tok jeg nå! Håper håper håper...
Ser tydelig en skygge8dpo, er ikke tidlig test. Bare jeg som ser noe?![]()
Ser tydelig en skygge8dpo, er ikke tidlig test. Bare jeg som ser noe?![]()
JaSer jeg noe på disse testene tro? Den øverste er fra i går kveld.. de to andre tok jeg nå! Håper håper håper...
JaaaMåtte ta et nytt bilde av testene jeg tok nå ..
Jeg ser jeg også8dpo, er ikke tidlig test. Bare jeg som ser noe?![]()
Har hatt samme på dagen idag. Nå har det gitt seg og jeg føler meg støl istedet. Vi krysser fingrene for festesmerter!Skikkelig murringer nå i kveld plutselig, satser på festesmerter! 5 dpo![]()

Samme her altså! Jeg syns det er veldig spennende og gøy med temping, men ikke når det går utover livskvaliteten min as!
Ser antydninger.. krysse fingrene8dpo, er ikke tidlig test. Bare jeg som ser noe?![]()
Usikker, øynene mine dras liksom mot et sted der, men vet ikke om jeg bare vil se strek eller ikke. Ser du noe selv?Jeg måtte ta en ny i kveld! Ser noen av dere noe?
Jeg ser noe selv, men det kan selvfølgelig være streksyn!Usikker, øynene mine dras liksom mot et sted der, men vet ikke om jeg bare vil se strek eller ikke. Ser du noe selv?
Akkurat sjekket inn på hotell for natten, og det først jeg måtte gjøre var å ta en test. Har nå løpt rundt til alle de ulike lampene på rommet, for å se om jeg ser noe annerledes... får se om den er tydeligere i morgen! I følge mannen er min nye hobby å tisse på pinne Jeg måler under tunga med en gang alarmen ringerFor en flott stigning!!! Jeg vurderer å prøve ut temping. Hvor tar du tempen....skjeden, rompa, i munnen eller under armen? Sistnevnte er vel stor fare for feil, da man ofte ligger med armhulene åpen om natten/morgningen?!?
det er så gøy, og det første jeg tenker på når jeg åpner øynene
husk samme tidspunkt hver dag og etter noen timers søvn. Termometer med to desimaler får du kjøpt på babyplan f.eksHer er det absolutt strekSer jeg noe på disse testene tro? Den øverste er fra i går kveld.. de to andre tok jeg nå! Håper håper håper...
kan hende du allerede har skrevet det.. men hvor mange dpo er du?Det er jo fort en hobby x)Jeg ser noe selv, men det kan selvfølgelig være streksyn!Akkurat sjekket inn på hotell for natten, og det først jeg måtte gjøre var å ta en test. Har nå løpt rundt til alle de ulike lampene på rommet, for å se om jeg ser noe annerledes... får se om den er tydeligere i morgen! I følge mannen er min nye hobby å tisse på pinne
![]()
Hadde positiv eltest forrige tirsdag. Så tror eggløsning var sent onsdag/tidlig torsdag... så blir vel 8-9 dpo i dagHer er det absolutt strekkan hende du allerede har skrevet det.. men hvor mange dpo er du?