IKM uke 40

8dpo, er ikke tidlig test. Bare jeg som ser noe?:)

Vedlegg

• F4F14D53-936C-473B-B5F2-496C2A8C9284.png
    F4F14D53-936C-473B-B5F2-496C2A8C9284.png
    7,6 MB · Visninger: 134
Ingen tegn til mensen her, til tross for vonde menssmerter på dagen. Nå er jeg kun skikkelig øm, støl som etter trening.

Jeg måtte ta en ny i kveld! Ser noen av dere noe?

Vedlegg

• 1C6849C5-F87F-4C72-9009-33A54D5A13A8.png
    1C6849C5-F87F-4C72-9009-33A54D5A13A8.png
    1,9 MB · Visninger: 182
Jeg måtte ta en ny i kveld! Ser noen av dere noe?
Usikker, øynene mine dras liksom mot et sted der, men vet ikke om jeg bare vil se strek eller ikke. Ser du noe selv?

Usikker, øynene mine dras liksom mot et sted der, men vet ikke om jeg bare vil se strek eller ikke. Ser du noe selv?
Jeg ser noe selv, men det kan selvfølgelig være streksyn! :knegg: Akkurat sjekket inn på hotell for natten, og det først jeg måtte gjøre var å ta en test. Har nå løpt rundt til alle de ulike lampene på rommet, for å se om jeg ser noe annerledes... får se om den er tydeligere i morgen! I følge mannen er min nye hobby å tisse på pinne :p

For en flott stigning!!! Jeg vurderer å prøve ut temping. Hvor tar du tempen....skjeden, rompa, i munnen eller under armen? Sistnevnte er vel stor fare for feil, da man ofte ligger med armhulene åpen om natten/morgningen?!?
Jeg måler under tunga med en gang alarmen ringer:woot: det er så gøy, og det første jeg tenker på når jeg åpner øynene:hilarious: husk samme tidspunkt hver dag og etter noen timers søvn. Termometer med to desimaler får du kjøpt på babyplan f.eks:)

Jeg ser noe selv, men det kan selvfølgelig være streksyn! :knegg: Akkurat sjekket inn på hotell for natten, og det først jeg måtte gjøre var å ta en test. Har nå løpt rundt til alle de ulike lampene på rommet, for å se om jeg ser noe annerledes... får se om den er tydeligere i morgen! I følge mannen er min nye hobby å tisse på pinne :p
Det er jo fort en hobby x)

Back
Topp