IKM uke 40

Hvordan pleier utfloden deres å være i disse dpo dagene?

Min er veldig annerledes enn de andre syklusene nå. Skikkelig kremete og trusa blir klissvåt :/ Føles som at jeg plutselig får mensen hele tiden, men så er det utflod. Sorry TMI.
Litt kremete de første dagene, og så nærmere tørr etter 7dpo.
Begynner bli tørrere her, så da tror jeg ikke det har klaffet. :/

Om det "renner" av deg, så kan det jo være et gravidtegn ;)

Synes skyggen er ett snev mer tydelig i dag, og har antydning til rosa i seg:angelic: Men er ikke vant til vanlige tester, bare tidlig tester så vanskelig å vite når den burde vært sterkere. Er 9dpo i dag:) Kan godt hende jeg ser syner altså men håper i det lengst. IKM er ikke før på torsdag.
skimter bittelitt.
Men, bare så du er obs, så er det flere i det siste som har fått mye tydeligere streker som har vist seg å være falske på de rfsu test ofte..
Håper du slipper falske streker, men tenker det kan være greit å ha i bakhodet, så man ikke blir skikkelig skikkelig lei seg fordi man fikk troa på falske resultater. :/

skimter bittelitt.
Men, bare så du er obs, så er det flere i det siste som har fått mye tydeligere streker som har vist seg å være falske på de rfsu test ofte..
Håper du slipper falske streker, men tenker det kan være greit å ha i bakhodet, så man ikke blir skikkelig skikkelig lei seg fordi man fikk troa på falske resultater. :/
Såpass ja, Tusentakk for beskjed :) Tenker jeg venter 2-3 dager med ny test. Har alltid brukt babyplan tidlig tester, men de har vist tydelige rosa skygger de og, så blir usikker på hvilke merker jeg skal velge:dead:

Såpass ja, Tusentakk for beskjed :) Tenker jeg venter 2-3 dager med ny test. Har alltid brukt babyplan tidlig tester, men de har vist tydelige rosa skygger de og, så blir usikker på hvilke merker jeg skal velge:dead:

Make sure er generelt sett et bra merke - men noen får mye skygger nesten uansett har jeg sett. Jeg får aldri skygge, men generelt sett stoler jeg aldri på kun én svak test uansett da :p må være sterk strek, og helst flere tester. :P
Håper streken din er reell, og det kommer fin strek neste gang!

Negativ test idag. Litt murringer, men ingen tegn til TR ellers. Er jo usikker på nøyaktig dpo, mistenker jeg ikke er så veldig mange dagene. Men fortsetter å teste fremover. Er noe spenning med det! :dance008

Er det forresten noen andre som blir megatrøtt rundt EL? Ser på notatene mine i tidligere sykluser at jeg har notert det. Var rimelig trøtt sist helg, nå er trøttheten borte igjen. Virker å være et mønster for meg.

Negativ test idag. Litt murringer, men ingen tegn til TR ellers. Er jo usikker på nøyaktig dpo, mistenker jeg ikke er så veldig mange dagene. Men fortsetter å teste fremover. Er noe spenning med det! :dance008

Er det forresten noen andre som blir megatrøtt rundt EL? Ser på notatene mine i tidligere sykluser at jeg har notert det. Var rimelig trøtt sist helg, nå er trøttheten borte igjen. Virker å være et mønster for meg.
Så gøy med testing! Lykke til :Heartred Jeg har vært trøtt helt siden el. Hodepine kommer også som regel et par dager.

20221001_171216.jpg
Jeg tok en test nå, 6 dpo. Mest for å ha en negativ å sammenligne med i dagene videre.. fikk svak strek:confused: skjønner at det mest sannsynlig bare er skygge. Ser dere?
Men lurer uansett på om det kan være noe på gang med de symptomene som startet igår kveld:love017

Så gøy med testing! Lykke til :Heartred Jeg har vært trøtt helt siden el. Hodepine kommer også som regel et par dager.
Takk! Ser du har muligens noe på gang på din test :Heartred Blir spennende de neste dagene! Gleder meg til å se ny test hos deg. Blir det en ny en imorgen?

Hm, kan ikke se noe egentlig, men tror ikke det er mulig å få synlig strek bare 6dpo uansett :) så du har «god» tid enda :)

Hm, kan ikke se noe egentlig, men tror ikke det er mulig å få synlig strek bare 6dpo uansett :) så du har «god» tid enda :)
Hadde håpet å slippe disse skyggene, men er sånn sett lett å se en evt stigning uansett. Greit å ha et utgangspunkt til senere testing:joyful:

Vis vedlegget 389529Jeg tok en test nå, 6 dpo. Mest for å ha en negativ å sammenligne med i dagene videre.. fikk svak strek:confused: skjønner at det mest sannsynlig bare er skygge. Ser dere?
Men lurer uansett på om det kan være noe på gang med de symptomene som startet igår kveld:love017
Jeg ser.

Tok test likevel i dag. Har alt for mange liggende. 8dpo, heeeeeelt blank :p

Fortsatt veldig tidlig :Heartred :Heartred

Ja, jeg har egentlig ikke troen på at jeg får positiv før 10 dpo uansett; dersom jeg er gravid :p
Men du vet når det klør i testefingrene..... :P

Har du merket noe symptomer? :joyful:

Njæ, det var noe rart for en dag siden eller noe, men..

Men, ser jeg har begynt å spotte bittelitt, så tror ikke det gikk denne gang heller :p

Back
Topp