~ IKM uke 40 ~

Usikker, men er mellom 9 og 11 dager Dpo. Tok denne testen nå.

Er veldig glad, men siden det endte med SA forrige måned, så er jeg så redd for at det skal skje igjen.. :facepalm: gikk til 6 uker sist. Men har to svangerskap bak meg uten noen problemer.

Gratulerer så mye med spiren:love7
 
Jaaaa, jeg har lesmus i det venstre øyet igjen, det er ett av mine symptomer på graviditet:excited001:cool05:dance011
 
Gleder med til kvelden kommer:hilarious:
 
Neste veke er "vår" veke! Nokon som har begynt å teste endå?:)

Lurte på om eg kanskje skulle tatt en tidlegtest i no helga, berre for å vite om tanta kjem som normalt:p
Har lite trua denne PP, men IKM er ca 29.sept.
Hadde ikkje gjort noko om det var klaff:angelic::shy:
 
Neste veke er "vår" veke! Nokon som har begynt å teste endå?:)

Lurte på om eg kanskje skulle tatt en tidlegtest i no helga, berre for å vite om tanta kjem som normalt:p
Har lite trua denne PP, men IKM er ca 29.sept.
Hadde ikkje gjort noko om det var klaff:angelic::shy:

Begynner å teste på mandag, da er jeg 7 dpo:smiley-bounce012
 
Begynner å teste på mandag, da er jeg 7 dpo:smiley-bounce012

Jeg er 8 dpo mandag, kanskje jeg skulle ha svidd av en test jeg også da :angelic: Er så spent, men på den andre siden vet jeg at jeg må kutte kraftig ned på kaffe med en gang jeg har testa positivt - derfor kanskje greit å vente noen dager :joyful: (Evt bare vente noen mnd og se om magen vokser :hilarious:)
 
Jeg er 8 dpo mandag, kanskje jeg skulle ha svidd av en test jeg også da :angelic: Er så spent, men på den andre siden vet jeg at jeg må kutte kraftig ned på kaffe med en gang jeg har testa positivt - derfor kanskje greit å vente noen dager :joyful: (Evt bare vente noen mnd og se om magen vokser :hilarious:)

Jaaah, da har vi en testedate:smiley-bounce015 Har testa positivt 6 dpo, 8 dpo og 9 dpo førhen:rolleyes: Hahah jeg drikker koffeinfri ifra før:hilarious:
 
Jaaah, da har vi en testedate:smiley-bounce015 Har testa positivt 6 dpo, 8 dpo og 9 dpo førhen:rolleyes: Hahah jeg drikker koffeinfri ifra før:hilarious:

Med en ettåring som ikke sover verken dag eller natt, er den kaffen gull! (Og man kan jo spørre seg hvorfor i alle dager man da prøver på enda en....:smiley-ashamed005)

Men yes, vi satser på testedate på mandag! Var 10 dpo sist jeg testa positivt, så faren for nedtur på mandag er relativt stor :wacky:
 
Jeg har nøyaktig de samme symptomene når jeg er gravid og når jeg venter mens ;) Først i uke 5-6 jeg begynner med mer tydelige gravidsymptomer.

Har faktisk merket veldig lite som gravid før uke 6 ish selv:p men, skulle gjerne hatt noe stikking eller murring nå altså:hilarious:
 
Med en ettåring som ikke sover verken dag eller natt, er den kaffen gull! (Og man kan jo spørre seg hvorfor i alle dager man da prøver på enda en....:smiley-ashamed005)

Men yes, vi satser på testedate på mandag! Var 10 dpo sist jeg testa positivt, så faren for nedtur på mandag er relativt stor :wacky:

Joo, men det er jo ennå veldig tidlig:happy119 Er bare gærninger testetøs, så må få stilt testetrangen:hilarious: Og er den positiv så tidlig, så blir jeg positivt overrasket:hilarious:

Hahaha, ja du kan så si, minstegutten vår er 22 mnd, men har sovet gjennom siden han var 16 mnd, men da er han helt turbo resten av dagen å:joyful: Jeg får ikke sove hvis jeg drikker vanlig kaffe, derfor jeg ikke gjør det:bookworm:
 
Back
Topp