~ IKM uke 40 ~

Ny test i dag med samme svake strekene som i går... så tror nok bare testene er håpløse! Nedtur!
10 dpo

Håper for deg:Heartred Det dobler seg vel annenhvert døgn. Så du burde først se en økning i morgen, kanskje?
 
Har masse mensenmurringer og stikkinger i livmorområdet, promper helt villt. Prompa i ett sett siden jeg sto opp( det har jeg gjort de siste 2 gangene jeg har vært gravid også):rolleyes: Kjenner jeg har et lite håp:smiley-angelic001
 
Tok en test i dag også, kan kanskje skimte noe, men svakere enn i går. I dag var det ikke mulig å fange den opp på bilde. Håper jo at det er noe på gang og at jeg bare ikke har fått to defekte tester på rad :p Har veldig ømme bryster, så det er jo et godt tegn :hilarious:
 
Tok en test i dag også, kan kanskje skimte noe, men svakere enn i går. I dag var det ikke mulig å fange den opp på bilde. Håper jo at det er noe på gang og at jeg bare ikke har fått to defekte tester på rad :p Har veldig ømme bryster, så det er jo et godt tegn :hilarious:

Jeg har troa å håper for deg:Heartred
 
har gått fra å være litt optimistisk rett etter EL, til å miste helt troa no på 5 dpo. Kan ikke forklare hvorfor, er jo tidlig.. men har bare liten tro. Rundt meg er det gravidmager hele tiden, og folk som annonserer at de venter barn, jeg ønsker så gjerne å kun være glad på deres vegne, men jeg blir så ulykkelig sjalu av det.. :( huff.. dårlige dager om dagen
 
har gått fra å være litt optimistisk rett etter EL, til å miste helt troa no på 5 dpo. Kan ikke forklare hvorfor, er jo tidlig.. men har bare liten tro. Rundt meg er det gravidmager hele tiden, og folk som annonserer at de venter barn, jeg ønsker så gjerne å kun være glad på deres vegne, men jeg blir så ulykkelig sjalu av det.. :( huff.. dårlige dager om dagen
Håper for deg ❤️ 8 dpo her og testene er blendahvite foreløpig..
 
Takk ❤️ Har aldri testa positivt før etter ikm de andre gangene, så klamrer meg til det lille håpet enn så lenge ❤️
Da krysser jeg fingrene for deg! :Heartred Håper på mange babystreker her inne, og at vi får flytte i termingruppe sammen! Selv om jeg ikke har troen i det hele tatt for min del.. :(
 
har gått fra å være litt optimistisk rett etter EL, til å miste helt troa no på 5 dpo. Kan ikke forklare hvorfor, er jo tidlig.. men har bare liten tro. Rundt meg er det gravidmager hele tiden, og folk som annonserer at de venter barn, jeg ønsker så gjerne å kun være glad på deres vegne, men jeg blir så ulykkelig sjalu av det.. :( huff.. dårlige dager om dagen

Ennå veldig tidlig, så håper for deg:Heartred
 
Håper for deg ❤️ 8 dpo her og testene er blendahvite foreløpig..

Ennå tidlig, håper for deg og alle oss andre her inne:smiley-angelic001 Juni2021 skal bli gruppa vår:Heartred
 
Usikker, men er mellom 9 og 11 dager Dpo. Tok denne testen nå.

Er veldig glad, men siden det endte med SA forrige måned, så er jeg så redd for at det skal skje igjen.. :facepalm: gikk til 6 uker sist. Men har to svangerskap bak meg uten noen problemer.
 

Vedlegg

  • 20200924_131859.jpg
    20200924_131859.jpg
    26,1 KB · Visninger: 101
Usikker, men er mellom 9 og 11 dager Dpo. Tok denne testen nå.

Er veldig glad, men siden det endte med SA forrige måned, så er jeg så redd for at det skal skje igjen.. :facepalm: gikk til 6 uker sist. Men har to svangerskap bak meg uten noen problemer.
Gratulerer ❤️
 
Usikker, men er mellom 9 og 11 dager Dpo. Tok denne testen nå.

Er veldig glad, men siden det endte med SA forrige måned, så er jeg så redd for at det skal skje igjen.. :facepalm: gikk til 6 uker sist. Men har to svangerskap bak meg uten noen problemer.

Gratulerer!:love017 Vil du jeg skal sette deg på gravid?:)
 
Back
Topp