~ IKM uke 40 ~

Har du fått testa?:rolleyes:

Enten så har jeg fått min første skyggestrek noen sinne eller så er det noe på gang. :nailbiting:

Er en ekstreeeeeemt svak strek der, så svak at jeg ikke har sjanse til å si om den er farget eller ikke. Vet at sånne streker ikke kan si med sikkerhet om man er gravid eller ikke, men akkurat nå tillater jeg meg selv å bli veldig håpefull. :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting:

Her er bildet, vet ikke om dere ser noe eller ikke. Det er i alle fall "noe" der i virkeligheten, en antydning til en strek, men for tidlig å si om det er skygge eller noe annet. Har dessverre kun en test til, så tenker at om dette er antydningen til en babystrek så bør den være synlig på fredag? :nailbiting: Er 10 dpo i dag :)

Vedlegg

• 37796A31-CC48-4606-814B-F8C985D999CD.jpeg
    37796A31-CC48-4606-814B-F8C985D999CD.jpeg
    15,6 KB · Visninger: 166
Her er bildet, vet ikke om dere ser noe eller ikke. Det er i alle fall "noe" der i virkeligheten, en antydning til en strek, men for tidlig å si om det er skygge eller noe annet. Har dessverre kun en test til, så tenker at om dette er antydningen til en babystrek så bør den være synlig på fredag? :nailbiting: Er 10 dpo i dag :)
Jeg ser! ❤️ Så spennende!

Jeg seeeer:excited001 Tviler på det er en skyggestrek, gitt:joyful:

Jeg seeeer:excited001 Tviler på det er en skyggestrek, gitt:joyful:

Iiiiiiik!!! :excited001

Håper virkelig! Har bare 1 vanlig test igjen + to digitale med ukesindikator. Men de digitale vil jeg vente med å bruke til etter forsinket mens.

Det blir lenge å vente til fredag... Kanskje jeg må kjøpe noen fler på apoteket :hilarious:

Ser «noe» der spennende!

Jeg testet i dag tidlig, 9dpo. Hadde en haug gamle tester fra eBay liggende, og jeg er veldig usikker. Tok 2 stk som begge viste strek, men begge strekene er tynne og forskjellige i styrke selv om det var samme urin. Måtte også ta en i vann bare for å se om det var noe galt med testene, men den ble helt hvit. Men stoler ikke på disse strekene. Tok også en clearblue(ikke digital) som ikke viste noe.

Vedlegg

• 34DB1FA7-FADC-45A9-81A9-44CC83610DC4.jpeg
    34DB1FA7-FADC-45A9-81A9-44CC83610DC4.jpeg
    22,8 KB · Visninger: 143
Iiiiiiik!!! :excited001

Håper virkelig! Har bare 1 vanlig test igjen + to digitale med ukesindikator. Men de digitale vil jeg vente med å bruke til etter forsinket mens.

Det blir lenge å vente til fredag... Kanskje jeg må kjøpe noen fler på apoteket :hilarious:

Jeg er testetøs deluxe, så jeg hadde garantert kjøpt flere tester:hilarious: Har 50+stk liggende klart i skapet til neste uke:smiley-bounce012 Jeg er meget spent på neste testen din:Heartred

Jeg testet i dag tidlig, 9dpo. Hadde en haug gamle tester fra eBay liggende, og jeg er veldig usikker. Tok 2 stk som begge viste strek, men begge strekene er tynne og forskjellige i styrke selv om det var samme urin. Måtte også ta en i vann bare for å se om det var noe galt med testene, men den ble helt hvit. Men stoler ikke på disse strekene. Tok også en clearblue(ikke digital) som ikke viste noe.

Ojj, så rart CB ble negativ, men ikke de andre?:confused005

Kanskje det er forskjellig sensitivitet på disse og den fra clearblue? Er i hvertfall tydelig strek på to av disse.

Dagens clearblue nå demontert... plutselig en supertynn med blå strek

Vedlegg

• 1F677487-B078-4C30-BF8F-D224E7CB2F7F.jpeg
    1F677487-B078-4C30-BF8F-D224E7CB2F7F.jpeg
    36,9 KB · Visninger: 150
Kikket på testen nå, og nå når den er tørr er den mye mindre synlig. Kan bare kanskje skimte noe, men usikker på om det er fordi jeg vet det var noe der... Er det vanlig at testene blir svakere når de tørker? Har liksom inntrykk av at det er motsatt :p

Kikket på testen nå, og nå når den er tørr er den mye mindre synlig. Kan bare kanskje skimte noe, men usikker på om det er fordi jeg vet det var noe der... Er det vanlig at testene blir svakere når de tørker? Har liksom inntrykk av at det er motsatt :p

Mine pleier å være sterkere når de er tørket, men ingenting er skrevet i stein:hilarious:

Back
Topp