~ IKM uke 40 ~

Har ikke hatt noen problemer med å bli gravid, heldigvis:) Aha, jeg kan dessverre ikek så mye om lutealfasen, annet enn at jeg veit at om den er fort kort så kan det gjøre det vanskelig å bli gravid, og man får da progesteronstøtte for det. Alltid greit med aksjeinnlegg:hilarious: Masse lykke til:Heartred

Ja, er vel egentlig det eneste jeg vet om lutealfasen også :hilarious: men tenkte å ta det opp i desember da det er tid for ny celleprøve :) Får gi det litt tid. Noen blir jo fort gravide og andre bruker tid. Så er det ikke alltid vi treffer med eggløsning og jobbturnusen til samboeren :)
:Heartred
 
Kroppen er akkurat som en klokke! I dag er jeg 6 dpo, og i dag begynte mensmurringene. Skjer hver syklus! Var litt usikker på om jeg var 6 eller 7 dpo i dag, men det er enkelt å vite fasiten når menssmertene dukker opp :cool01
 
Er ifølge Flo 6 dpo i dag, har bare følelsen av at det ikke klaffet denne måneden :( SA’en fra forrige mnd er fortsatt litt tung å tenke på og jeg hadde så virkelig håpet at vi skulle få det til å klaffe denne måneden :sorry:
 
Er ifølge Flo 6 dpo i dag, har bare følelsen av at det ikke klaffet denne måneden :( SA’en fra forrige mnd er fortsatt litt tung å tenke på og jeg hadde så virkelig håpet at vi skulle få det til å klaffe denne måneden :sorry:
Eg er 7 dpo, hadde også ein SA for litt over 3 veker siden har fortsatt eit håp om at det skal klaffe denne gangen ❤️ Håpar at det skjer for deg også. Lykke til ❤️
 
Når tenker folk å begynne å teste...?:) Bare 3 dpo her, spent på hvor lenge jeg greier å holde meg. Håper å kunne vente til 10 dpo i alle fall!:rolleyes:
 
Når tenker folk å begynne å teste...?:) Bare 3 dpo her, spent på hvor lenge jeg greier å holde meg. Håper å kunne vente til 10 dpo i alle fall!:rolleyes:
Jeg er 6 dpo og tenker å teste på søndag. Foreldrene mine kommer på besøk i helgen, så jeg håper den siste ventetiden går raskere og blir lettere enn den kunne vært. Jeg tenker at det er fint å teste før de drar hjem, det hadde vært koselig å kunne gi de en positiv beskjed. De vet veldig godt at vi prøver å få barn igjen :love017
 
Kroppen er akkurat som en klokke! I dag er jeg 6 dpo, og i dag begynte mensmurringene. Skjer hver syklus! Var litt usikker på om jeg var 6 eller 7 dpo i dag, men det er enkelt å vite fasiten når menssmertene dukker opp :cool01

Hadde masse mensenmurringer siste gang fra 4 dpo og jeg var gravid, så ikke gi opp ennå, kan være tegn på graviditet også:rolleyes: Håper for deg:Heartred
 
Når tenker folk å begynne å teste...?:) Bare 3 dpo her, spent på hvor lenge jeg greier å holde meg. Håper å kunne vente til 10 dpo i alle fall!:rolleyes:

Begynner 7 dpo:wav Fått vanlig positiv test 6 dpo i en graviditet førhen:)
 
Er ifølge Flo 6 dpo i dag, har bare følelsen av at det ikke klaffet denne måneden :( SA’en fra forrige mnd er fortsatt litt tung å tenke på og jeg hadde så virkelig håpet at vi skulle få det til å klaffe denne måneden :sorry:

Uff, er så tungt å miste:( Det gjør så forferdelig vondt:sad010 Min første pp etter kjemisk, så håper det blir terminspire når jeg blir gravid igjen, og håper jo vi alle kan joine juni2021-gruppa alle sammen:Heartred
 
Foreldremøte i bhgen fra 19.15-20.45 unnagjort:happy119 Nå har jeg fått dusja og slappet litt av i sofaen. Skal strikke litt til, også er det senga:happy:
 
Skulle vært delt inn i de som har førstemann og har rumpe til å sitte lenge. Og de som har barn fra før av og helst bare vil komme seg hjem. altså, det er koselig ig greit de første tjue min. Men så har jeg stort sett fått den infoen jeg trenger.

Ja, jeg er i grunn enig:)
 
3 dpo og dagene snegler seg av gårde:hilarious: Vil bare det skal bli mandag, så jeg kan sette igang å teste:joyful:
 
Trur ikkje det blir spire for oss i denne pp.. Heilt blank på når el kan ha vore og alle testene er negative :-( blir positivt overraska om det blir positive g-tester framover. Er etter utrekna el den 16/9 8 dpo idag. Har som regel ikkje testa positivt før etter ikm før, men tenker å teste litt i helga :)
 
Ny test i dag med samme svake strekene som i går... så tror nok bare testene er håpløse! Nedtur!
10 dpo
 
Back
Topp