~ IKM uke 40 ~

Nå kjenner jeg det murer bra i magen*håper det er baby på gang murring:smiley-angelic001*

Jeg hadde EL-slim en uke før EL denne gangen:oops: Håper du snart får positiv test, jeg synes de fra babyplan er helt klart best. Både på g-tester og EL-tester:) Ja, fader. Er så bekymret selv. Får risikosvangerskap denne gangen, så kommer til p sitte på pinner, er jeg stygt redd for:nailbiting: Håper for oss begge:Heartred
Eg kjem til å fortsette å teste, så håpar eg såååå inderlig at spiren sitter denne gangen ❤️ Hatt små murringer i fleire dager no. Eg kjem nok til å gå med nervene i høgspenn blir eg gravid igjen, men får heldigvis tul siden eg har mista 2 ganger på rad :-)

Dårlig magefølelse denne pp også desverre. Lov å håpe da :) trur mensen er i anmarsj fordi murringer og de typiske mens greiene en uke før mensen er på plass. Ikke hatt noen særlig av eggløsnings slim heller som også er et dårlig tegn.

Jeg har ikke noe symtomer denne uken, bare litt ømme bryster. 9 dpo i dag.

Noen som vet hvor tidlig det er noe poeng å bruke vanlig graviditetstest? Er det noe poeng å ta en i morgen? :nailbiting:

Er selv konisert. Ble det i juni 2017. Fikk en sønn i nov'18. Hva Lutealfasen din på? Om det er under 10 dager, så tror man kan få hjelp av progesteron?! Ønsker deg masse lykke til, og håper du blir gravid denne pp:Heartred

Okeei, så bra du ble gravid igjen etter konisering. Frykten min var at det skulle bli vanskelig å bli gravid etterpå eller komplikasjoner. Var på kontroll i juni, da var alt fint, heldigvis. Sies at lutealfasen ikke varierer, men her har det vært mellom 10 til 13 dager på det meste.
Tusen takk! :Heartred Lagt inn aksjer i kveld også da samboer reiser på jobb i morgen og blir borte en uke. Så da får han hvertfall vært med på testekjøret da han kommer hjem :hilarious:
Håper vi får masse babystøv!

Eg kjem til å fortsette å teste, så håpar eg såååå inderlig at spiren sitter denne gangen ❤️ Hatt små murringer i fleire dager no. Eg kjem nok til å gå med nervene i høgspenn blir eg gravid igjen, men får heldigvis tul siden eg har mista 2 ganger på rad :)

Ja, EL kommer den. Er jo et godt tegn med murringer og El-slim, egget må bare slippe:) masse lykke til videre med testingen, gleder meg til update med positiv EL-test:Heartred Ja, får TUL og jevnlig oppfølging jeg også pga risikosvangerskap. Håper spiren sitter helt til mål denne gangen, det skal den:love7

Noen som vet hvor tidlig det er noe poeng å bruke vanlig graviditetstest? Er det noe poeng å ta en i morgen? :nailbiting:

Weee, så spennende du er 9dpo allerede:smiley-bounce012 Vanlig test har slått ut 9 dpo hos meg:happy119 Ikke alltid man har masse symptomer selvom man er gravid:)

Okeei, så bra du ble gravid igjen etter konisering. Frykten min var at det skulle bli vanskelig å bli gravid etterpå eller komplikasjoner. Var på kontroll i juni, da var alt fint, heldigvis. Sies at lutealfasen ikke varierer, men her har det vært mellom 10 til 13 dager på det meste.
Tusen takk! :Heartred Lagt inn aksjer i kveld også da samboer reiser på jobb i morgen og blir borte en uke. Så da får han hvertfall vært med på testekjøret da han kommer hjem :hilarious:
Håper vi får masse babystøv!

Har ikke hatt noen problemer med å bli gravid, heldigvis:) Aha, jeg kan dessverre ikek så mye om lutealfasen, annet enn at jeg veit at om den er fort kort så kan det gjøre det vanskelig å bli gravid, og man får da progesteronstøtte for det. Alltid greit med aksjeinnlegg:hilarious: Masse lykke til:Heartred

Iiik, kanskje det blir en test i morgen :nailbiting:

Weee, testetøsa mi hopper rundt av lykke:smiley-bounce015 Masse lykke til:Heartred Krysser fingrene for de to magiske strekene:love7

Jeg skal ut imorgen og handle mer garn:happy119 Strikker babypledd. Både til gutt, jente og unisex:rolleyes:

Herreguud, skikkelig tissetrengt idag. Så måtte stå opp bare for å tisse. Nå har jeg skikkelig magekramper i magen.. aauu:eek:

Du kan no fint ta ein test idag ❤️ Ømme bryster er jo eit tegn på spire i magen :-) Lykke til ❤️

Dårlig magefølelse denne pp også desverre. Lov å håpe da :) trur mensen er i anmarsj fordi murringer og de typiske mens greiene en uke før mensen er på plass. Ikke hatt noen særlig av eggløsnings slim heller som også er et dårlig tegn.

Ble gravid forrige mnd uten noe særlig EL-slim:happy119 Ikke alltid man ser det, men er der fordet om oppi der:hilarious: Håper for deg:Heartred

Du kan no fint ta ein test idag ❤️ Ømme bryster er jo eit tegn på spire i magen :) Lykke til ❤️
Takk! Håper det!! Har hatt litt ømme bryster tidligere sykluser, men det er en god del mer nå. Så det er jo et godt tegn.

Back
Topp