~ IKM uke 40 ~

Jeg har heller ingen tro på at det klaffet denne mnd :wacky: men kjenner det gjør meg mindre stresset for å teste hele tiden, så da vil jeg heller bli positivt overrasket! Tenkte ta en teste på søndag, da er jeg 10 dpo :joyful:
 
Jeg har heller ingen tro på at det klaffet denne mnd :wacky: men kjenner det gjør meg mindre stresset for å teste hele tiden, så da vil jeg heller bli positivt overrasket! Tenkte ta en teste på søndag, da er jeg 10 dpo :joyful:

Gleder meg til å se bilde av testen, masse lykke til:Heartred
 
Dag nr 3 med samme svake strekene.... 10 dpo, så ikke mye håp hos meg nå. Men da vet jeg i alle fall at disse testene må gi ordentlig strek før det regnes som positiv.
 
Last edited:
Dag nr 3 med samme svake strekene.... 10 dpo, så ikke mye håp hos meg nå. Men da vet jeg i alle fall at disse testene må gi ordentlig strek før det regnes som positiv.

Hvilke tester bruker du?:) Håper du snart får en tydelig strek:Heartred
 
4 dpo og gleder meg til testing på mandag:hilarious: Igår kveld var jeg så trøtt jeg ville legge meg kl 20.00, men gikk jo ikke pga de store ungene jeg måtte legge først:sorry: Så måtte tviholde meg våken til barna var lagt 21.30, også var det bare å legge seg:D Og jeg har store problemer med å falle i søvn til vanlig, tro det eller ei. Pleier å sovne mellom kl 1 og 3 på natta. Våkner fast 06.40 hver dag pga barna skal i skole og bhge:joyful:

Jeg er skikkelig støl eller hva jeg skal si i livmoren. Har "hold" der på en måteo_O Nå er det endelig helg og høstferie:smiley-bounce012
 
Jeg begynner å håpe på graviditet :smiley-bounce022 Skummelt om det ikke er noe på gang nå da. Men trefaset tempekart er lovende!
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200925-084110_Flo.jpg
    Screenshot_20200925-084110_Flo.jpg
    16,1 KB · Visninger: 78
Ville bare tipse dere om tilbudskode fra billige tester:smiley-bounce012 20% rabatt på alt fra babyplan:angel5
Screenshot_20200925-104906_Email.jpg
 
Jeg begynner å håpe på graviditet :smiley-bounce022 Skummelt om det ikke er noe på gang nå da. Men trefaset tempekart er lovende!

Så spennende! Kan jeg spørre hva ett trefaset temakart er?:) Jeg tempet for første gang forrige måned. Ikke tempet denne måneden, men vurderer neste:happy:
 
Jeg har ikke helt troen denne måneden. Kroppen har en sånn merkelig ro rundt det også:nailbiting: men håper letrozol, babyklister og Annanas har vært til hjelp da:smiley-angelic002
 
Jeg har ikke helt troen denne måneden. Kroppen har en sånn merkelig ro rundt det også:nailbiting: men håper letrozol, babyklister og Annanas har vært til hjelp da:smiley-angelic002

Forrige mnd mistet jeg troen helt da jeg var 7dpo, 8 dpo testet jeg positivt:angel5 Håper for deg:love7
 
Helt blenda test i dag, 12 dpo. Så da var nok bare den testen 10 dpo defekt. :shifty:

Vet håpet ikke er ute før mensen har dukket opp, men kjenner en del mensenmurringer nå. Så tror nok ikke det gikk denne gangen heller. :sorry:
 
Helt blenda test i dag, 12 dpo. Så da var nok bare den testen 10 dpo defekt. :shifty:

Vet håpet ikke er ute før mensen har dukket opp, men kjenner en del mensenmurringer nå. Så tror nok ikke det gikk denne gangen heller. :sorry:

Noen tester positivt først rundt eller etter IKM:) Håper for deg:Heartred
 
Last edited:
Helt blenda test i dag, 12 dpo. Så da var nok bare den testen 10 dpo defekt. :shifty:

Vet håpet ikke er ute før mensen har dukket opp, men kjenner en del mensenmurringer nå. Så tror nok ikke det gikk denne gangen heller. :sorry:

Ikke gi opp enda:Heartblue med minste mann fikk jeg ikke positiv test før 2 dager etter ikm:)
 
Helt blenda test i dag, 12 dpo. Så da var nok bare den testen 10 dpo defekt. :shifty:

Vet håpet ikke er ute før mensen har dukket opp, men kjenner en del mensenmurringer nå. Så tror nok ikke det gikk denne gangen heller. :sorry:
Fortsatt håp ❤️ Sist eg var gravid så fikk eg negativ digital test 12 dpo, men positiv test 14 dpo :)
 
Tok en test nå, ser dere noe ? Dpo 10
 

Vedlegg

  • 51167243-80BA-4ED4-9DE8-55C08E07135F.jpeg
    51167243-80BA-4ED4-9DE8-55C08E07135F.jpeg
    9,5 KB · Visninger: 121
Back
Topp