~ IKM uke 40 ~

Herreguuuud:smiley-bounce016

tror jeg kan bli satt på gravid!! Nå gleder jeg meg til samboer kommer hjem og jeg kan fortelle det!
 

Vedlegg

  • B82B884E-E8D8-43F9-857C-202AC87C9F8F.jpeg
    B82B884E-E8D8-43F9-857C-202AC87C9F8F.jpeg
    46,1 KB · Visninger: 131
Kjenner jeg er sur idag, og har ingen verdens grunn til det:hilarious: Bare moody, kjenner jeg. Og regnværet hjelper ikke akkurat på:shifty:
 
Da kom influensaen til meg også sååå kjipt! Har mensmurringer og oppdaga nettopp mykje utflod når eg var på do. Har ikkje testa for el idag eller gtest. Nesten som eg ikkje håper det er el nå pga veldig dårlig form :-(
 
Hahaha jeg er så teit. "Nei jeg har ikke kjent noen trang til å teste enda..." ble for frista og tok en midt på dagen idag 7dpo. Jeg ser faktisk en strek, men er jo selvfølgelig ekstremt svak :hilarious: kommer neppe med her engang. litt gøy å teste igjen, så nå gleder jeg meg til i morgentidlig :D
 

Vedlegg

  • A884967A-9AEE-4E66-B006-D56E350FC1CD.jpeg
    A884967A-9AEE-4E66-B006-D56E350FC1CD.jpeg
    22,6 KB · Visninger: 97
Kjenner jeg er sur idag, og har ingen verdens grunn til det:hilarious: Bare moody, kjenner jeg. Og regnværet hjelper ikke akkurat på:shifty:

Jeg har det på AKKURAT samme måte i dag jeg og, skikkelig sur og grinete i dag uten grunn :hilarious: Har gjemt meg på vaskerommet og brettet og vasket klær i en time når fordi jeg ikke orker å være i nærheten av den stakkars mannen min :hilarious:
 
Jeg har det på AKKURAT samme måte i dag jeg og, skikkelig sur og grinete i dag uten grunn :hilarious: Har gjemt meg på vaskerommet og brettet og vasket klær i en time når fordi jeg ikke orker å være i nærheten av den stakkars mannen min :hilarious:

Godt å høre det er flere som er grinete idag:hilarious: Må være været som gjør det:joyful::hilarious:
 
Da kom influensaen til meg også sååå kjipt! Har mensmurringer og oppdaga nettopp mykje utflod når eg var på do. Har ikkje testa for el idag eller gtest. Nesten som eg ikkje håper det er el nå pga veldig dårlig form :-(

Haff, influensa er bra kjipt å få:sorry: Ønsker deg en riktig god bedring:smiley-angelic003
 
Jaaa, hadde gitt opp håpet nå ☺️ Så var såååå deilig med positiv test, endelig ❤️ Får bite influensaen i meg å legge inn aksjer i kveld ☺️

Ja, det skjønner jeg godt:happy119 Fikk først EL på dag CD 24 denne gang også, så var lenge å gå å vente:oops: Masse lykke til:Heartpink
 
7 dpo idag og oppdaget gult slim når jeg var på do. Det så rett og slett litt ut som slimproppeno_O hadde litt gult utflod i går også, lukter ikke noe. Er det ett godt tegn tro? Eller er det kanskje babyklister og Annanas sin feil:hilarious: noen som har opplevd lignende og vært gravid kanskje? :nailbiting:
 
7 dpo idag og oppdaget gult slim når jeg var på do. Det så rett og slett litt ut som slimproppeno_O hadde litt gult utflod i går også, lukter ikke noe. Er det ett godt tegn tro? Eller er det kanskje babyklister og Annanas sin feil:hilarious: noen som har opplevd lignende og vært gravid kanskje? :nailbiting:

Satser på det er et godt tegn:joyful:
 
Back
Topp