Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herreguuuud
tror jeg kan bli satt på gravid!! Nå gleder jeg meg til samboer kommer hjem og jeg kan fortelle det!

GratulererHerreguuuud
tror jeg kan bli satt på gravid!! Nå gleder jeg meg til samboer kommer hjem og jeg kan fortelle det!

GratulererHerreguuuud
Negativ test i dag, 9 dpo, kanksje 10 dpo. Jeg er så drittlei og har bare lyst til å grine og gi opp alt sammen![]()
![]()
Prøv å gjøre noe annet i helga enn å tenke på graviditet (ikke at det er så lett!).GratulererHerreguuuud
Bare moody, kjenner jeg. Og regnværet hjelper ikke akkurat på
kommer neppe med her engang. litt gøy å teste igjen, så nå gleder jeg meg til i morgentidlig Kjenner jeg er sur idag, og har ingen verdens grunn til detBare moody, kjenner jeg. Og regnværet hjelper ikke akkurat på
![]()
Har gjemt meg på vaskerommet og brettet og vasket klær i en time når fordi jeg ikke orker å være i nærheten av den stakkars mannen min 
Jeg har det på AKKURAT samme måte i dag jeg og, skikkelig sur og grinete i dag uten grunnHar gjemt meg på vaskerommet og brettet og vasket klær i en time når fordi jeg ikke orker å være i nærheten av den stakkars mannen min
![]()
Må være været som gjør det

Da kom influensaen til meg også sååå kjipt! Har mensmurringer og oppdaga nettopp mykje utflod når eg var på do. Har ikkje testa for el idag eller gtest. Nesten som eg ikkje håper det er el nå pga veldig dårlig form :-(
Ønsker deg en riktig god bedring
Takk for det det positive med dagen er den faste smilyen eg fikk på el testenHaff, influensa er bra kjipt å fåØnsker deg en riktig god bedring
![]()
Takk for det det positive med dagen er den faste smilyen eg fikk på el testen![]()
Happy humpings
Jaaa, hadde gitt opp håpet nåJaaaah, endelig kom ELHappy humpings
![]()
Jaaa, hadde gitt opp håpet nåSå var såååå deilig med positiv test, endelig
Får bite influensaen i meg å legge inn aksjer i kveld
![]()
Fikk først EL på dag CD 24 denne gang også, så var lenge å gå å vente
noen som har opplevd lignende og vært gravid kanskje? 
Ja, det er heilt uutholdelig å vente så lengeJa, det skjønner jeg godtFikk først EL på dag CD 24 denne gang også, så var lenge å gå å vente
Masse lykke til
![]()
7 dpo idag og oppdaget gult slim når jeg var på do. Det så rett og slett litt ut som slimproppenhadde litt gult utflod i går også, lukter ikke noe. Er det ett godt tegn tro? Eller er det kanskje babyklister og Annanas sin feil
noen som har opplevd lignende og vært gravid kanskje?
![]()