~ IKM uke 40 ~

Oi, da må jeg kanskje bestille noen tester da :D Har du erfaring med disse testene? Er det lurt å kjøpe tidligtest eller er det like greit å kjøpe «den vanlige»? :)

Ja, liker best babyplan-testene:happy: Kjøper både tidligtester og vanlige tester. Den tidlige kan jo slå ut litt før den vanlige:)
 
Dpo 10 øverst og dpo 11 nederst.
 

Vedlegg

  • 14917BAB-6FB7-437F-84BD-3B231BBBA1C8.jpeg
    14917BAB-6FB7-437F-84BD-3B231BBBA1C8.jpeg
    23,8 KB · Visninger: 107
Dpo 10 øverst, og 11 dpo nederst, i dag syns ikke strek 2 spesielt...
 

Vedlegg

  • EE9C2A3B-BF7B-481D-ADDC-5422CDEE59C3.jpeg
    EE9C2A3B-BF7B-481D-ADDC-5422CDEE59C3.jpeg
    23,8 KB · Visninger: 64
Snutta92 - PP5 - B1 - EL 19.09 - IKM 03.10

Hadde egentlig bestemt meg for å holde meg unna IKMgrupper, men jeg er jo så nyskjerrig på hvem som får positive tester at jeg er her hver dag :hilarious: denne gangen har jeg faktisk klart å slappe litt mere av, og ikke stresse så mye med testing og med andre ting. Og du veeeerden så fort tiden plutselig gikk!! Idag er jeg 7dpo og har enda ikke tenkt på å teste. Har sagt at vi egentlig har pause fra prøvinga, men et lite forsøk har vi iallefall gjort. Står pp5 på oss, men slutta på prev mye tydligere, dette er de månedene vi har prøvd aktivt med testing av EL osv. Jeg har en følelse på at dette ikke skal gå på egenhånd. Vi får bare se... det finnes løsninger på det også isåfall, selv om jeg håper at jeg selv tar feil og at gullegget allerede er klart :love7
 
Negativ test i dag, 9 dpo, kanksje 10 dpo. Jeg er så drittlei og har bare lyst til å grine og gi opp alt sammen :arghh: :smiley-angry003
 
Snutta92 - PP5 - B1 - EL 19.09 - IKM 03.10

Hadde egentlig bestemt meg for å holde meg unna IKMgrupper, men jeg er jo så nyskjerrig på hvem som får positive tester at jeg er her hver dag :hilarious: denne gangen har jeg faktisk klart å slappe litt mere av, og ikke stresse så mye med testing og med andre ting. Og du veeeerden så fort tiden plutselig gikk!! Idag er jeg 7dpo og har enda ikke tenkt på å teste. Har sagt at vi egentlig har pause fra prøvinga, men et lite forsøk har vi iallefall gjort. Står pp5 på oss, men slutta på prev mye tydligere, dette er de månedene vi har prøvd aktivt med testing av EL osv. Jeg har en følelse på at dette ikke skal gå på egenhånd. Vi får bare se... det finnes løsninger på det også isåfall, selv om jeg håper at jeg selv tar feil og at gullegget allerede er klart :love7

Velkommen inn til oss, og masse lykke til:Heartpink
 
Negativ test i dag, 9 dpo, kanksje 10 dpo. Jeg er så drittlei og har bare lyst til å grine og gi opp alt sammen :arghh: :smiley-angry003

Er mange som ikke får strek før 12 dpo, eller IKM:happy119 Ikke gi opp før tanta er der:Heartpink
 
Hvilke tester bruker du?:) Håper du snart får en tydelig strek:Heartred
One step fra eBay... kjøpte en haug sist vi prøvde, men ble gravid før de kom. Men disse viser en egentlig ganske tydelig strek uansett, som hverken blir svakere eller sterkere. Så har bestilt fra billigtester nå, så sjekker jeg igjen over helga hvis TR ikke kommer. IKM på mandag, men er bortreist i helga så da går dagene fort.
 
Forrige gang vi prøvde slet jeg med at det kun gikk 10-11 dager fra EL til TR. Denne gangen er vi på pp1, og jeg er nå 12dpo uten tegn til TR. Så hvis ikke spiren sitter virker det som syklusen er mer på stell i alle fall
 
One step fra eBay... kjøpte en haug sist vi prøvde, men ble gravid før de kom. Men disse viser en egentlig ganske tydelig strek uansett, som hverken blir svakere eller sterkere. Så har bestilt fra billigtester nå, så sjekker jeg igjen over helga hvis TR ikke kommer. IKM på mandag, men er bortreist i helga så da går dagene fort.

Håper jeg de nye testene gjør deg litt klokere:joyful:
 
5 dpo og ikke noen symptomer annet enn jeg er merkbart mer trøtt enn ellers, og mye stikking/murring i livmor:confused5
 
Back
Topp