IKM uke 40

7dpo og har sååå lyst til at det skal gå denne gangen! Sitter bare og googler graviditetssider...

På dagtid i dag har jeg følt meg fin i kroppen, men litt oppblåst fremdeles. Nå i ettermiddag har jeg blitt så varm i ansiktet, skikkelig feberfølelse.

Haha,og jeg trodde jeg var ille som ville teste allerede 8 dpo [emoji23] [emoji6]
Men spennende at vi er like mange dpo! :) Håper det plutselig er en ekstra strek hos deg de nærmeste dagene nå! [emoji106]

Jeg tenker jeg skal prøve å være like flink som deg og ikke teste før fredag, må bare holde ut. vedtilte nye g.tester i dag og bestilte "bare" ti så håper jeg at det ikke trengs flere fremover!
Krysser fingrene for at du får to streker på fredag

Dette er den mest spennende tiden i prøvingen, når testedag nærmer seg. Er så spent!:smiley-bounce015 Kommer til å teste fra torsdag av. Ikm burde være 5.10, men tror nok den er mer den 3.10.... blir spennende ihvertfall. Og hvis mensen kommer så blir det nedtur frem til testetiden nærmer seg igjen. Hehe:smiley-bounce022 Pp 1 nå. Sist prøvde vi 7 perioder før minstegullet ble unnfanget.:smiley-ashamed004

4 dpo i dag og synes det går såååå sakte til jeg kan teste :hilarious: kjenner jeg meg rett fyrer jeg av en test til helgen bare for å tilfredsstille testetrangen til tross for at det er veeeldig tidlig enda :angelic: kan ikke si jeg har det største troen på at det har klaffet men...

Noen andre som blir med på testedate til helgen?:shy:

Jeg er også med! :p Jeg tenker å teste fredag, aller helst lørdag men klarer nok ikke å styre meg! Hvilken dag tenker du å teste? :happy:

Jeg er også med! :p Jeg tenker å teste fredag, aller helst lørdag men klarer nok ikke å styre meg! Hvilken dag tenker du å teste? :happy:

Nei, om jeg rekker det så blir det test på fredag :) hvis ikke blir det lørdag [emoji106] Er kun 8 dpo på fredag så er vel strengtatt ikke vits å teste da egentlig[emoji23][emoji23]

4 dpo i dag og synes det går såååå sakte til jeg kan teste :hilarious: kjenner jeg meg rett fyrer jeg av en test til helgen bare for å tilfredsstille testetrangen til tross for at det er veeeldig tidlig enda :angelic: kan ikke si jeg har det største troen på at det har klaffet men...

Noen andre som blir med på testedate til helgen?:shy:
Er med på testedate

Nei, om jeg rekker det så blir det test på fredag :) hvis ikke blir det lørdag [emoji106] Er kun 8 dpo på fredag så er vel strengtatt ikke vits å teste da egentlig[emoji23][emoji23]

Haha jeg vet. Er også bare 8dpo på fredag men jeg klarer det ikke! Blir spennende å følge deg! Føler det er så mange tråder om at folk tester positiv 8dpo så må bare ta meg i håret og tenke at det fortsatt er tidlig hvis testen blir negativ (noe jeg nesten vet 100%) :rolleyes::wtf:

Når tar du første test da?;)

Tipper jeg ryker på en fredag, men skal prøve å holde meg til lørdag:p enn når tenker du å ta første test?;)

Er også 4 dpo i dag :) men venter nok til onsdag i neste uke før jeg tester. Har tidligere inne slått ut på 10 dpo her. Så får jeg se om jeg klarer å vente
emoji85.png

Hehe, da er du god om du klarer å vente ;) har fått positiv test på 8 dpo sist gang, så derfor klarer nok ikke jeg å vente lenger :hilarious:

Nei det var noe med det å styre seg da :p jeg tenker samme som deg. Prøve å vente til lørdag, men ryker nok på en test allerede fredag :rolleyes:

Er med på testedate

Så bra ;)

Takk og i ligemåde! Det er så spennende dette altså, men har jo brukt noen måneder nå, hatt masse tegn og likevel ikke vært gravid. Så er litt mer avmålt i dag og prøver å roe ned hodet litt;) kan ikke gjøre så mye annet enn å krysse fingrene!

Når begynner folk å teste da? Jeg er 8 dpo i dag men har tenkt å prøve å holde meg til over helga, altså 13/14 dpo. Fikk så mye skyggestreker forrige runde :(
Ja merkelig det der, at hodet tuller sånn når man ønsker noe så sterkt. Hadde en kjemisk i juni, å siden man skal vente 1syklus med å prøve pånytt, var jeg jo sikker på at jeg ikke var gravid syklusen etterpå. Men hadde så mange tegn for det. Så nå stoler jeg ikke på noen tegn lengere:hilarious: Tester alt for tidlig til helga jeg:p

Jeg melder meg nå inn igjen :happy:
Hadde en blødning i forrige syklus som varte i nesten 3 uker.. Så er ikke helt sikker på syklusen nå, men hadde masse el-slim og åpen livmorhals 18. Sept. Så tror jeg er 9 dpo idag.
Pp2 - b2 - el18(kanskje) - ikm 02.08

7-8 dpo i dag. Kjenner murring i ryggen, av og til svimmel og rar i nesen, stikker i puppene. Alt kan være pms. Kommer til å ta en test i morgen tidlig selv om det er tidlig.:D

Pp1 etter p-pilleslutt. 10 dpo visst jeg regner fra bortfallsblødningen. Bare negative tester hittil, men er vel gjerne tidlig enda? Ikm 02.10. En del "glassaktig" utflod med litt brunt i idag. Redd det er et dårlig tegn.

Pp1 etter p-pilleslutt. 10 dpo visst jeg regner fra bortfallsblødningen. Bare negative tester hittil, men er vel gjerne tidlig enda? Ikm 02.10. En del "glassaktig" utflod med litt brunt i idag. Redd det er et dårlig tegn.

Jeg fikk negativ på 10dpo sist graviditet, svak positiv 14 dpo :)

9 dpo, tok test for klarte ikke dy meg, men ser ingenting her :/ Ser dere noe?
9e39d1f2c8642288429a003d436a15b8.jpg
68e0574dfc77df33ed5d18356d838f33.png

Back
Topp