Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med dere? Mange på symptomjakt? Klarer ikke å la være her[emoji85] har dere en god følelse?
IKM på mandag. Litt murringer, men ellers ingenting. Egentlig ikke noe god følelse. Traff på pp1 med de to små jeg har, men kan aldri tro at jeg er like heldig tre ganger på rad [emoji1] Bare negative tester hittil.
Fortsatt tidlig[emoji4] jeg fikk negativ på 10 dpo sist graviditet, svak positiv 14 dpo! Har selv litt murringer, men er bare 5 dpo så altfor tidlig å si. Fikk masse tegn sist , var helt sikker på at jeg var gravid, så håper på klare tegn snart!
Hvordan går det med dere? Mange på symptomjakt? Klarer ikke å la være her[emoji85] har dere en god følelse?
jeg ser mest på fravær av pms symptomer. Hehe f.eks så pleier jeg å få nattesvette før mens og det er vel pga fall i progesteron... Har ikke nattesvette nå, enda ihvertfall. ellers så er puppene lite ømme, mer stikking i dem og jeg er oppblåst i magen og får tidvis hodepine. Ja også er jeg trøtt!
Ingen symptomer på meg heller. Har heller ingen god følelse.. skulle egentlig hatt tr da EL var positiv så jeg har plutselig fått krøll på syklusen min.
Håper selvfølgelig veldig - men tok test i dag (skulle egentlig vente til imorgen) men den vae blenda hvit.
Når er IKM din da?
Er bare 7 dpo i dag - så altfor tidlig enda med å teste egentlig.! Har så på følelsen at det ikke funket denne gangen selv om jeg håper så inderlig. Så bare jeg som er pessimist og må forberede meg hvor mange dager til IKM for deg?
Åååh, jeg er så svaaaak [emoji849][emoji849]
7 dpo ettermiddag/kveld [emoji849]
Men skyggestrek [emoji106]
Åååå jeg håper du får sterkere strek imorgen og at streken er babystrek!