IKM uke 40

Hvordan går det med dere? Mange på symptomjakt? Klarer ikke å la være her[emoji85] har dere en god følelse?

Hvordan går det med dere? Mange på symptomjakt? Klarer ikke å la være her[emoji85] har dere en god følelse?

IKM på mandag. Litt murringer, men ellers ingenting. Egentlig ikke noe god følelse. Traff på pp1 med de to små jeg har, men kan aldri tro at jeg er like heldig tre ganger på rad [emoji1] Bare negative tester hittil.

IKM på mandag. Litt murringer, men ellers ingenting. Egentlig ikke noe god følelse. Traff på pp1 med de to små jeg har, men kan aldri tro at jeg er like heldig tre ganger på rad [emoji1] Bare negative tester hittil.

Fortsatt tidlig[emoji4] jeg fikk negativ på 10 dpo sist graviditet, svak positiv 14 dpo! Har selv litt murringer, men er bare 5 dpo så altfor tidlig å si. Fikk masse tegn sist , var helt sikker på at jeg var gravid, så håper på klare tegn snart!

Fortsatt tidlig[emoji4] jeg fikk negativ på 10 dpo sist graviditet, svak positiv 14 dpo! Har selv litt murringer, men er bare 5 dpo så altfor tidlig å si. Fikk masse tegn sist , var helt sikker på at jeg var gravid, så håper på klare tegn snart!

Man vet jo aldri. Kanskje er jeg heldig [emoji4] Vet jo ikke syklus siden jeg sluttet på pillen denne mnd. Kan godt være at jeg ikke er så mange dpo som jeg tror [emoji4] Spennende tider! Krysser fingrene for klare tegn snart

Har veldig kort lunte og føler meg gravid, men det kan være pga at jeg fortsatt har HCG i kroppen enda etter aborten for nesten 4 uker siden :-) men blir spennende å se!

jeg ser mest på fravær av pms symptomer. Hehe f.eks så pleier jeg å få nattesvette før mens og det er vel pga fall i progesteron... Har ikke nattesvette nå, enda ihvertfall.:D ellers så er puppene lite ømme, mer stikking i dem og jeg er oppblåst i magen og får tidvis hodepine. Ja også er jeg trøtt!

jeg ser mest på fravær av pms symptomer. Hehe f.eks så pleier jeg å få nattesvette før mens og det er vel pga fall i progesteron... Har ikke nattesvette nå, enda ihvertfall.:D ellers så er puppene lite ømme, mer stikking i dem og jeg er oppblåst i magen og får tidvis hodepine. Ja også er jeg trøtt!

Spennende! Har ikke hatt tr noe særlig siden 2015 pga graviditet/fødsel og hormonspiral som gjorde at jeg mistet tr, og heller ingen pms plager, så kan ikke tolke ut fra det. Men har murringer i alle fall, samt oppblåst. Trøtt er jeg alltid uansett pga nattevåk av barnehagegutt[emoji254]

Ingen symptomer på meg heller. Har heller ingen god følelse.. skulle egentlig hatt tr da EL var positiv så jeg har plutselig fått krøll på syklusen min.
Håper selvfølgelig veldig - men tok test i dag (skulle egentlig vente til imorgen) men den vae blenda hvit. :shifty::shifty:

Ingen symptomer på meg heller. Har heller ingen god følelse.. skulle egentlig hatt tr da EL var positiv så jeg har plutselig fått krøll på syklusen min.
Håper selvfølgelig veldig - men tok test i dag (skulle egentlig vente til imorgen) men den vae blenda hvit. :shifty::shifty:

Når er IKM din da?

Røyk på en test allerede i dag jeg, jeg som skrøyt på meg å skulle vente til mandag egentlig. Er 10dpo, tok en CB+ som var helt negativ.. :( vet det er tidlig så prøver å holde håper og motet oppe! Men vanskelig å ikke kjenne på skuffelsen, følte meg liksom så positiv denne gangen. Ny test lørdag regner jeg med, hvis ikke jeg venter til mandag :)

Åååh, jeg er så svaaaak [emoji849][emoji849]
e5cb4545a6c40a352c4cbc64d4471688.jpg

7 dpo ettermiddag/kveld [emoji849]
Men skyggestrek [emoji106]

Er bare 7 dpo i dag - så altfor tidlig enda med å teste egentlig.! Har så på følelsen at det ikke funket denne gangen selv om jeg håper så inderlig. Så bare jeg som er pessimist og må forberede meg :wtf::wtf: hvor mange dager til IKM for deg?

5 dpo her så ingen vits i å teste enda, ser om jeg klarer å holde en uke til[emoji28][emoji85]

Testet i dag, 9dpo... Helt unødvendig. Det fører bare til enorm skuffelse. Nå tror jeg jo egentlig ar jeg bare er positiv til denne på fordi jeg faktisk fikk positiv eltest denne gangen. Tror jo egentlig ikkje det blir noe baby i magen likevel...

Utrulig tidlig her endå, maks 6 DPO. Men hatt kvalme av og på i ettermiddag..reknar med det er heeeeilt tilfeldig. Mannen meinar puppane er blitt større. Føler dette frontpartiet endra seg omtrent daglig, heile månaden o_O Også hatt litt stillingar/stølhet over symfyse-området. Men det betyr heller ikkje noko.

Med andre ord, ingenting å stole på. Får berre smøre seg med tolmod ei veke til :angelic::bag:

Har hatt symptomer i 4 dager nå. fryktelig kvalm og oppblåst på kvelden. Murringer til tider.
Er så kvalm at jeg brekker meg om dagen og eneste som hjelper er evt å spise litt eller sove[emoji85] gud så ekkelt det er å være kvalm.

Er enten 10 eller 7 dpo. Mensen var kluss forrige uke så er vanskelig å vite.
Lyst å teste når jeg har såpass med symptomer[emoji85]

Dpo 8, tenker å teste søndag (dpo 11). Ikke at jeg kommer til å bli klokere[emoji23]
Har fremdeles skyggestrek fra MA[emoji85] og har ingen tro på at dette går veien, men jeg er alt for glad i å teste[emoji28]

Back
Topp