Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe[emoji4]I kveld har jeg også hodepine(typisk hormonell hodepine som jeg pleier å ha Ifm mens) og litt stikking og kløing på puppene. 5-6 dpo. Kommer nok til å teste på torsdag. Hehe
Spennende Er 2dpo, har veldig murring i magen, hatt litt stikking, nesten vondt er det... Tidligere tegn har vært murring/vondt, sug i magen, trøtt og sulten-kvalm. Lykke tilHer er jeg straks 7dpo Går ganske radig her også. Og i kveld ble det ekstra spennende - har begynt å få ømme pupper! Til vanlig får jeg det bare de siste par dagene før mens (tror jeg), og etter aborten (drøyt tre mnd siden) har de vært helt "døde" og aldri ømme i det hele tatt. Så nå øker forventningene her - skummelt!!
Hvordan går dpo-dagene for dere andre?
4 dpo nærmer seg slutten! Og føler for å teste allerede på fredag... pokkers testetrang [emoji15]
Jeg fyrte av en i dag jeg. 4dpo - selvfølgelig så blank du kan overhode få den. Og jeg kjenner meg selv; jeg kommer til å fyre av en imorgen tidlig også. Fordelen med det er at jeg står opp med en gang vekkerklokken hyler. Blir ikke mye slumring i dpo-land nei
Jeg har ikke sett noen for uke 40 enda, så da lager jeg en nå [emoji2]
Ny pp og nye muligheter
Nick - PP - B? - EL - IKM
Gi beskjed så skal jeg oppdatere så fort jeg kan, lykke til alle sammen [emoji173]️
Tilleggsopplysninger er alltid kjekt, som f.eks pp, el dato, barn nr...
Gjerne gi beskjed hvis dere endrer nick, så får jeg oppdatert det også på lista
Mandag 2/10 :
Tirsdag 3/10 :
Onsdag 4/10 :
-Sitrus. - pp9 (pp3 etter MA) - b1 - el 17/9
Torsdag 5/10 :
-barius -Pp1 - b3 - EL ca 22.9
Fredag 6/10 :
-Fisk84 - PP7 - B2 - EL 22/9
-Tyren88 - pp5 - b2 - EL 22/9
-Tessa89 - PP2 - b2 - EL22-23/9
-Hulder - PP2 - b2 - El 22/9
-Lillerose - pp1 - b2 -
Lørdag 7/10 :
-Rosalia - b1, el 18/9
Søndag 8/10 :
i løpet av denne uka :
-Snart 3.e? - pp1, etter medisinsk abort- b3- EL....vet ikke nå etter aborten
Gravid;
Tr;
Spennende Er 2dpo, har veldig murring i magen, hatt litt stikking, nesten vondt er det... Tidligere tegn har vært murring/vondt, sug i magen, trøtt og sulten-kvalm. Lykke til
Takk og i ligemåde! Det er så spennende dette altså, men har jo brukt noen måneder nå, hatt masse tegn og likevel ikke vært gravid. Så er litt mer avmålt i dag og prøver å roe ned hodet litt kan ikke gjøre så mye annet enn å krysse fingrene!
Når begynner folk å teste da? Jeg er 8 dpo i dag men har tenkt å prøve å holde meg til over helga, altså 13/14 dpo. Fikk så mye skyggestreker forrige runde
Jeg har ikke sett noen for uke 40 enda, så da lager jeg en nå [emoji2]
Ny pp og nye muligheter
Nick - PP - B? - EL - IKM
Gi beskjed så skal jeg oppdatere så fort jeg kan, lykke til alle sammen [emoji173]️
Tilleggsopplysninger er alltid kjekt, som f.eks pp, el dato, barn nr...
Gjerne gi beskjed hvis dere endrer nick, så får jeg oppdatert det også på lista
Mandag 2/10 :
Tirsdag 3/10 :
Onsdag 4/10 :
-Sitrus. - pp9 (pp3 etter MA) - b1 - el 17/9
Torsdag 5/10 :
-barius -Pp1 - b3 - EL ca 22.9
Fredag 6/10 :
-Fisk84 - PP7 - B2 - EL 22/9
-Tyren88 - pp5 - b2 - EL 22/9
-Tessa89 - PP2 - b2 - EL22-23/9
-Hulder - PP2 - b2 - El 22/9
-Lillerose - pp1 - b2 -
Lørdag 7/10 :
-Rosalia - b1, el 18/9
Søndag 8/10 :
i løpet av denne uka :
-Snart 3.e? - pp1, etter medisinsk abort- b3- EL....vet ikke nå etter aborten
Gravid;
Tr;
4 dpo i dag og synes det går såååå sakte til jeg kan teste kjenner jeg meg rett fyrer jeg av en test til helgen bare for å tilfredsstille testetrangen til tross for at det er veeeldig tidlig enda kan ikke si jeg har det største troen på at det har klaffet men...
Noen andre som blir med på testedate til helgen?
Æ e me
Så bra
4 dpo i dag og synes det går såååå sakte til jeg kan teste kjenner jeg meg rett fyrer jeg av en test til helgen bare for å tilfredsstille testetrangen til tross for at det er veeeldig tidlig enda kan ikke si jeg har det største troen på at det har klaffet men...
Noen andre som blir med på testedate til helgen?