IKM uke 40

I kveld har jeg også hodepine(typisk hormonell hodepine som jeg pleier å ha Ifm mens) og litt stikking og kløing på puppene. 5-6 dpo. Kommer nok til å teste på torsdag.:) Hehe

I kveld har jeg også hodepine(typisk hormonell hodepine som jeg pleier å ha Ifm mens) og litt stikking og kløing på puppene. 5-6 dpo. Kommer nok til å teste på torsdag.:) Hehe
Hehe[emoji4]

Her er jeg straks 7dpo:happy: Går ganske radig her også. Og i kveld ble det ekstra spennende - har begynt å få ømme pupper! Til vanlig får jeg det bare de siste par dagene før mens (tror jeg), og etter aborten (drøyt tre mnd siden) har de vært helt "døde" og aldri ømme i det hele tatt. Så nå øker forventningene her - skummelt!!

Hvordan går dpo-dagene for dere andre?
Spennende :D Er 2dpo, har veldig murring i magen, hatt litt stikking, nesten vondt er det... Tidligere tegn har vært murring/vondt, sug i magen, trøtt og sulten-kvalm. Lykke til :)

4 dpo nærmer seg slutten! Og føler for å teste allerede på fredag... pokkers testetrang [emoji15]

Jeg fyrte av en i dag jeg. 4dpo - selvfølgelig så blank du kan overhode få den. Og jeg kjenner meg selv; jeg kommer til å fyre av en imorgen tidlig også. Fordelen med det er at jeg står opp med en gang vekkerklokken hyler. Blir ikke mye slumring i dpo-land nei

Jeg fyrte av en i dag jeg. 4dpo - selvfølgelig så blank du kan overhode få den. Og jeg kjenner meg selv; jeg kommer til å fyre av en imorgen tidlig også. Fordelen med det er at jeg står opp med en gang vekkerklokken hyler. Blir ikke mye slumring i dpo-land nei

Haha,og jeg trodde jeg var ille som ville teste allerede 8 dpo [emoji23] [emoji6]
Men spennende at vi er like mange dpo! :) Håper det plutselig er en ekstra strek hos deg de nærmeste dagene nå! [emoji106]

Jeg har ikke sett noen for uke 40 enda, så da lager jeg en nå [emoji2]
Ny pp og nye muligheter :)

Nick - PP - B? - EL - IKM

Gi beskjed så skal jeg oppdatere så fort jeg kan, lykke til alle sammen [emoji173]️
Tilleggsopplysninger er alltid kjekt, som f.eks pp, el dato, barn nr... :)
Gjerne gi beskjed hvis dere endrer nick, så får jeg oppdatert det også på lista :)

Mandag 2/10 :

Tirsdag 3/10 :

Onsdag 4/10 :
-Sitrus. - pp9 (pp3 etter MA) - b1 - el 17/9

Torsdag 5/10 :
-barius -Pp1 - b3 - EL ca 22.9

Fredag 6/10 :
-Fisk84 - PP7 - B2 - EL 22/9
-Tyren88 - pp5 - b2 - EL 22/9
-Tessa89 - PP2 - b2 - EL22-23/9
-Hulder - PP2 - b2 - El 22/9
-Lillerose - pp1 - b2 -

Lørdag 7/10 :
-Rosalia - b1, el 18/9

Søndag 8/10 :

i løpet av denne uka :

-Snart 3.e? - pp1, etter medisinsk abort- b3- EL....vet ikke nå etter aborten

Gravid;

Tr;

Kan ikke noen oppdatere denne da? Flere nye som er kommet til :)

Hoi hoi. Tror kanskje jeg kan være gravid! Jeg tror jeg skal ha mensen rundt den 3 OKT. Her e grunnen. I juni fikk jeg mens den 23, så juli den 26 og så 31.August. Hele syklusen min er på ville veier. Men i går begynte jeg å bli øm i brystene. Eller egentlig mest i ene brystet(venstre på siden). Merker det godt hvis jeg ligget på den siden, men spesielt hvis jeg har på bh. Ellers har jeg vært litt småuggen når jeg våkna i dag. Jeg går ut i fra at jeg hadde el mellom den 17 og 20. Jeg tok en test i går kveld, men den var negativ. Vi har liksom ikke prøvd å bli gravide, men vi har ikke vært forsiktige heller. Jeg kjenner at jeg vil bli megaskuffa dersom jeg ikke er gravid nå!

EL kom fredag 22. september, så et par dager før estimert. Jeg har tidligere også hatt EL på CD11, men det er litt slitsomt av EL kan bytte mellom CD11 og CD15. Og at lutealfasen også varierer på enten 11, 12 eller 13 dager. Plutselig så kan det bli superkort syklus på bare 22 dager... Da ble det aksjer akkurat på EL dagen, noe som jeg ikke tror fungerer bra, da det var sent på fredagen at aksjene ble lagt inn. Men hadde jo EL-slim fredagen i tillegg til torsdagen, så mulig det slapp den dagen/natta. I teorien går jo allting ann.

Kjøper inn bind og legger på badet, uansett.

Spennende :D Er 2dpo, har veldig murring i magen, hatt litt stikking, nesten vondt er det... Tidligere tegn har vært murring/vondt, sug i magen, trøtt og sulten-kvalm. Lykke til :)

Takk og i ligemåde! Det er så spennende dette altså, men har jo brukt noen måneder nå, hatt masse tegn og likevel ikke vært gravid. Så er litt mer avmålt i dag og prøver å roe ned hodet litt;) kan ikke gjøre så mye annet enn å krysse fingrene!

Når begynner folk å teste da? Jeg er 8 dpo i dag men har tenkt å prøve å holde meg til over helga, altså 13/14 dpo. Fikk så mye skyggestreker forrige runde :(

2 dager til jeg tester første gang. Kjenner det kribler av spenning. :D Da er jeg 8-9 dpo. Håper det klaffer men forventer mest at vi ikke er gravid igrunn.:)

Takk og i ligemåde! Det er så spennende dette altså, men har jo brukt noen måneder nå, hatt masse tegn og likevel ikke vært gravid. Så er litt mer avmålt i dag og prøver å roe ned hodet litt;) kan ikke gjøre så mye annet enn å krysse fingrene!

Når begynner folk å teste da? Jeg er 8 dpo i dag men har tenkt å prøve å holde meg til over helga, altså 13/14 dpo. Fikk så mye skyggestreker forrige runde :(

Tenkte å begynne testingen 12 dpo her. Sist jeg var gravid viste iaf ikke babyplan strimlene noenting 10 dpo, kun svak strek 14 dpo (som endte i en sønn på snart 17 mnd) :) er selv bare 4 dpo nå, leeenge til jeg kan teste!

Jeg har ikke sett noen for uke 40 enda, så da lager jeg en nå [emoji2]
Ny pp og nye muligheter :)

Nick - PP - B? - EL - IKM

Gi beskjed så skal jeg oppdatere så fort jeg kan, lykke til alle sammen [emoji173]️
Tilleggsopplysninger er alltid kjekt, som f.eks pp, el dato, barn nr... :)
Gjerne gi beskjed hvis dere endrer nick, så får jeg oppdatert det også på lista :)

Mandag 2/10 :

Tirsdag 3/10 :

Onsdag 4/10 :
-Sitrus. - pp9 (pp3 etter MA) - b1 - el 17/9

Torsdag 5/10 :
-barius -Pp1 - b3 - EL ca 22.9

Fredag 6/10 :
-Fisk84 - PP7 - B2 - EL 22/9
-Tyren88 - pp5 - b2 - EL 22/9
-Tessa89 - PP2 - b2 - EL22-23/9
-Hulder - PP2 - b2 - El 22/9
-Lillerose - pp1 - b2 -

Lørdag 7/10 :
-Rosalia - b1, el 18/9

Søndag 8/10 :

i løpet av denne uka :

-Snart 3.e? - pp1, etter medisinsk abort- b3- EL....vet ikke nå etter aborten

Gravid;

Tr;

Lille-M ikm ca onsdag 4/10 hvis el faktisk skjedde. Ingen barn fra før, prøvd siden august 2016.

4 dpo i dag og synes det går såååå sakte til jeg kan teste :hilarious: kjenner jeg meg rett fyrer jeg av en test til helgen bare for å tilfredsstille testetrangen til tross for at det er veeeldig tidlig enda :angelic: kan ikke si jeg har det største troen på at det har klaffet men...

Noen andre som blir med på testedate til helgen?:shy:

4 dpo i dag og synes det går såååå sakte til jeg kan teste :hilarious: kjenner jeg meg rett fyrer jeg av en test til helgen bare for å tilfredsstille testetrangen til tross for at det er veeeldig tidlig enda :angelic: kan ikke si jeg har det største troen på at det har klaffet men...

Æ e me ;)

Tror ikke jeg har hatt eggløsning enda da kroppen fortsatt gir meg fertile tegn. Mannen er syk også, så er ikke sjans til aksjelegging heller. Så nå håper jeg eggløsning kan drøye et par dager til så han blir frisk og vi får en reell sjanse på junibaby. Er eggløsning nå er det ikke spennende engang [emoji21]
Jeg kan nok uansett melde meg ut herfra. Lykke til alle sammen!

Er også 4 dpo i dag :) men venter nok til onsdag i neste uke før jeg tester. Har tidligere inne slått ut på 10 dpo her. Så får jeg se om jeg klarer å vente[emoji85]

Eg ventar til neste fredag, som er IKM. Uansett ikkje heilt sikker på EL, men antok fredag/lørdag. Så berre maks 4 DPO idag. Teke det ganske rolig, overraskande nok :angelic:

Back
Topp