IKM uke 40

Ah da er det nok bare derfor, er så dårlig på og spise frokost. I går tok jeg de litt sent å hadd og spist litt da merker jeg ingenting. I dag ble jeg kvalm men tok de kun sammen med vann.
Jeg har flere ganger blitt akutt kvalm en stund etter jeg har tatt vitaminer på tom mage. Såpass at jeg har måttet sette meg på fortauskanten med hode mellom beina for ikke å spy. Dette var før vi prøvde å få barn,og jeg ble også veldig sikker på graviditet. Tok test som var negativ, og når det samme skjedde igjen noen uker senere begynte jeg å se sammenhengen ;)

Tror kanskje jeg hører til her :)

Trylle - pp 1 etter medisinsk abort - b2 - el 23/9(?) - ikm 7/10(?)

Last edited:
Jepp, begynte i dag, 1dpo :) første gang jeg prøver dette. Enn du?

Første gang her også :) Verdt å prøve tenkte jeg! Må vel trappe ned på mengden snart da. Skal jo slutte til tr ca

4 dpo om noen timer :) Skal si dpoland går fort denne gangen :p sikkert fordi jeg har dårlig tro på denne pp! [emoji23]

Her er jeg straks 7dpo:happy: Går ganske radig her også. Og i kveld ble det ekstra spennende - har begynt å få ømme pupper! Til vanlig får jeg det bare de siste par dagene før mens (tror jeg), og etter aborten (drøyt tre mnd siden) har de vært helt "døde" og aldri ømme i det hele tatt. Så nå øker forventningene her - skummelt!!

Hvordan går dpo-dagene for dere andre?

Her er jeg straks 7dpo:happy: Går ganske radig her også. Og i kveld ble det ekstra spennende - har begynt å få ømme pupper! Til vanlig får jeg det bare de siste par dagene før mens (tror jeg), og etter aborten (drøyt tre mnd siden) har de vært helt "døde" og aldri ømme i det hele tatt. Så nå øker forventningene her - skummelt!!

Hvordan går dpo-dagene for dere andre?

Så spennende! Krysser fingrene for deg [emoji5]

Antatt EL på fredag her... men usikker siden jeg ikke tester. Føler ikke jeg har hatt ELslim... forrige syklus blei noen dager lengre enn vanlig så ikke lett å vite....

Ikveld begynte det å murre veldig i ryggen, og det er tidlig for mens å være så jeg tenker det kan være positivt.:) er 4-5 dpo regner jeg med.

Tenkte det samme :) Tar du dosering som på pakken? Hvor mye tar du? Lenge til ikm/tr?

Det står 2-3 , 2 ganger dagelig på boksen. Så har tatt 2x2, syns 3 hørtes mye ut! 5 dpo nå ca, tr ca 7 oktober(har litt varierende syklus)

Det står 2-3 , 2 ganger dagelig på boksen. Så har tatt 2x2, syns 3 hørtes mye ut! 5 dpo nå ca, tr ca 7 oktober(har litt varierende syklus)

Tr ca 7. okt her og[emoji2] tar samme dose som deg. Ah dette er spennende! EL på lørdag, la inn aksjer både tors, fre og lør, så kan ikke si at vi ikke har prøvd denne pp!

Ikveld begynte det å murre veldig i ryggen, og det er tidlig for mens å være så jeg tenker det kan være positivt.:) er 4-5 dpo regner jeg med.

Spennende! Bare lurer på. Hvor tidlig kan man begynne å få symptomer? Må ikke egget feste seg først, og når gjør det vanligvis det?

Spennende! Bare lurer på. Hvor tidlig kan man begynne å få symptomer? Må ikke egget feste seg først, og når gjør det vanligvis det?
Tror det varierer, men etter 3 døgn er jo delingen av cellene ferdig og etter det kan det feste seg i livmorveggen.:)

Hei! Er ny her jeg også Veldig spennende å følge med dere!
Er 4pp, ingen barn fra før og hadde positiv EL test onsdag og torsdag. (Idag = 4dpo)

Fikk lagt inn aksjer onsdag, torsdag morgen og torsdag kveld. Håper det holdt da EL mest sannsynlig var torsdag kveld (da første negative test)
Hva tror dere?
Krysser fingrene for at vi alle kan gi oss selv verdens fineste julegave!

5dpo i dag, ingen følelse av at det klaffet. Kvalm har jeg vært i snart 13uker nå, og jeg har fremdeles hcg i kroppen etter MAen i uke 9 for snart 3uker tilbake.
Men målet mitt er å bli gravid til nytt år så vi slipper til St.olavs.

6dpo i dag, og klarte ikke la være å fyre av en test. Selvsagt helt blank. Haha!

Har veldig urolig mage i dag, oppblåst, og hodepine. I tillegg har jeg hatt en rar smak i munnen i dag, vanskelig å sette ord på hvordan den er. Morgenkaffen i dag tidlig hadde en forferdelig ettersmak og smakte ikke godt i det hele tatt.

6dpo i dag, og klarte ikke la være å fyre av en test. Selvsagt helt blank. Haha!

Har veldig urolig mage i dag, oppblåst, og hodepine. I tillegg har jeg hatt en rar smak i munnen i dag, vanskelig å sette ord på hvordan den er. Morgenkaffen i dag tidlig hadde en forferdelig ettersmak og smakte ikke godt i det hele tatt.

6 dpo er veldig tidlig enda da :-) kan fortsatt være positiv i morgen eller om noen dager! ;-)
Oppblåst og hodepine har jeg også hatt i dag, håper på positiv test snart da :-D

6 dpo er veldig tidlig enda da :-) kan fortsatt være positiv i morgen eller om noen dager! ;-)
Oppblåst og hodepine har jeg også hatt i dag, håper på positiv test snart da :-D

Krysser fingrene for begge to! [emoji4]

Vi har prøvd siden august -16, og det er først denne pp jeg har fått positiv el-test. Jeg har veldig lange sykluser. Venter på gyntime i slutten av oktober. Hadde vært fint med positiv graviditetstest nå i stedet.

Back
Topp