IKM uke 40

Så spennende med dere som har fått antydning til strek [emoji2] Krysser fingrene for dere! Jeg ligger og venter på at sambo skal våkne siden vi har avtalt å teste sammen [emoji5]

Har ikke trua denne gangen heller... 11 dpo
7bc082a92a2a6df119ac339e026f3d0d.jpg

Ble negativ test her, mulig skyggestrek bare... men er ved godt mot og tester igjen imorgen [emoji5]

Tok test i dag tidlig - riktignok på veldig utvannet urin. Var negativ, og nå har jeg faktisk litt ikm liknende smerter? Hm - rart siden jeg bare er 9dpo. Krysser fingrene for at ikke det er tr som ønsker å hilse på:thefinger
Til dere med streker på testene: hurra! Sender de beste tanker på at en liten spire klorer seg fast!

Mange spennende streker på gang her! Håper alle blir sterke og fine:happy:

For min del tror jeg løpet er kjørt.. 12dpo og typisk supersvak skygge på cb plus. Kom innen tida så jeg rakk å få et lite håp men den ble aldri sterkere så er nok en klassisk cb-skygge:arghh: Tar det tungt denne gangen kjenner jeg.

Mange spennende streker på gang her! Håper alle blir sterke og fine:happy:

For min del tror jeg løpet er kjørt.. 12dpo og typisk supersvak skygge på cb plus. Kom innen tida så jeg rakk å få et lite håp men den ble aldri sterkere så er nok en klassisk cb-skygge:arghh: Tar det tungt denne gangen kjenner jeg.

Jeg skjønner deg godt.. hvis det er noen trøst så kan det bli positivt senere enn 12dpo (selv om jeg vet at du vet det), men kan forstå følelsen du sitter med selvom jeg selv er forholdsvis fersk i å prøve. Ønsker deg sterkere strek og at det ikke er en
skyggestrek.
Hvis det ikke går så er jeg nok med deg inn i ny PP neste måned. Vi må jobbe litt med den julegaven :love017 heier på deg!

178ca92bec57d94cffca307e2ef9fb23.jpg

Testet idag 11dpo... spørs om det har klaffa da. :/ Tester sikkert igjen imorgen men det spørs når IKM er 3/10.

Denne testen må det ha vært noe feil med, for plutselig dukket denne streken opp og den flyttet på seg før det tilslutt forsvant. Aldri opp levd noe sånt. Må prøve igjen ikveld eller i morgen tidlig.
IMG_0367.JPG

Mister mer og mer håpet. 9 dpo... ja det er fortsatt tidlig, men likevel... :p MEN testetøsa er ikke ferdig enda :p

Snapchat-1665138017.jpg

Jeg skjønner deg godt.. hvis det er noen trøst så kan det bli positivt senere enn 12dpo (selv om jeg vet at du vet det), men kan forstå følelsen du sitter med selvom jeg selv er forholdsvis fersk i å prøve. Ønsker deg sterkere strek og at det ikke er en
skyggestrek.
Hvis det ikke går så er jeg nok med deg inn i ny PP neste måned. Vi må jobbe litt med den julegaven :love017 heier på deg!

Tusen takk, for en koselig kommentar :Heartred tar en siste test i morgen tror jeg hvis mensen ikke har kommet, må utelukke graviditet pga en MR jeg skal på (som jeg mer enn gjerne utsetter!) så får vi bare se hva som skjer. Krysser fingrene for snarlig julegave på oss begge!!

Tusen takk, for en koselig kommentar :Heartred tar en siste test i morgen tror jeg hvis mensen ikke har kommet, må utelukke graviditet pga en MR jeg skal på (som jeg mer enn gjerne utsetter!) så får vi bare se hva som skjer. Krysser fingrene for snarlig julegave på oss begge!!

Hold meg oppdatert på hva som skjer. Jeg har ingen følelse for at jeg var heldig denne måneden selv om jeg traff EL 100% sikkert. Har bare gått fire måneder, men begynner allerede å tvile på om jeg faktisk kan bli gravid. Uff - dette med å prøve er ikke bare-bare.
Er imorgen 11dpo. Får jeg negativ test da, skal jeg ikke teste mer før ikm (eller hvem prøver jeg å lure). Har mensenmurringer nå så merker eeeegentlig at tr har lyst til å stikke innom. Vi kan ikke gi opp enda :happy118

Hold meg oppdatert på hva som skjer. Jeg har ingen følelse for at jeg var heldig denne måneden selv om jeg traff EL 100% sikkert. Har bare gått fire måneder, men begynner allerede å tvile på om jeg faktisk kan bli gravid. Uff - dette med å prøve er ikke bare-bare.
Er imorgen 11dpo. Får jeg negativ test da, skal jeg ikke teste mer før ikm (eller hvem prøver jeg å lure). Har mensenmurringer nå så merker eeeegentlig at tr har lyst til å stikke innom. Vi kan ikke gi opp enda :happy118

Mensmurringer er jo ofte like gjerne et godt tegn! :) Blir veldig spennende med test i morgen, ingen grunn til å gi opp enda nei! Og jeg skjønner godt at du er utålmodig "allerede". Når ønsket er stort er det kjipt med hver måned som går uansett, og det er masse tro og håp og tvil og spenning og bekymringer. Alt er nok i orden hos dere, som jeg også tror det er hos oss. Ting tar bare av og til litt tid..:meh: vi fikk klaff i 6. pp (men mistet), så jeg vet heldigvis at vi kan få det til, selv om det var en mager trøst midt oppi det. Håper du får det første tegnet på julegaven din i morgen :)

Utålmodig og dum som jeg er, klarte jeg ikke la vær å teste mer :bag::hilarious: og jeg kan skimte noe.... kan dere? Er veldig klar over at det bare kan være skygge ;)
Snapchat-1070170955.jpg

Er 9/10 dpo og har kun fått hvite «nydelige» tester [emoji849]
Skulle nå bare ta en i kveld også for å virkelig konkludere med at de er hvite som snø.. ser på testen etter tre minutter og ser dette:
c4eaae6cb4d06671db82cdf21202997d.jpg

Er veldig svak men ser den uten problem.. tenker dette må være feil, så jeg tar en ny:
6b6456933961cd69c32f47f7883260c6.jpg

Svak der også, men ser den..

Nå kjenner jeg at jeg er mega nervøs før morgendagens test. Redd for at jeg bare har blitt lurt! :O

Skulle nå bare ta en i kveld også for å virkelig konkludere med at de er hvite som snø.. ser på testen etter tre minutter og ser dette:

Er veldig svak men ser den uten problem.. tenker dette må være feil, så jeg tar en ny:

Nå kjenner jeg at jeg er mega nervøs før morgendagens test. Redd for at jeg bare har blitt lurt! :O

Jeg ser den jeg også. Gjorde akkurat det samme selv, og fikk også frem noe... nå er jeg veldig spent og nervøs for hva morgendagens tester sier :bag:

Jeg ser den jeg også. Gjorde akkurat det samme selv, og fikk også frem noe... nå er jeg veldig spent og nervøs for hva morgendagens tester sier :bag:

Ja, nesten så jeg ikke vet om jeg tør å ta test i morgen [emoji23] huff, nervepirrende opplegg! Har vært så fast bestemt på at det er ikke noe på gang her. Sa til og med til mannen at han måtte kjøpe bind til meg i tilfelle [emoji23]

Wæææ spennende! Jeg ser noe hvertfall, håper det ikke er skygge og at den blir sterkere i morgen :)

Utålmodig og dum som jeg er, klarte jeg ikke la vær å teste mer :bag::hilarious: og jeg kan skimte noe.... kan dere? Er veldig klar over at det bare kan være skygge ;)Vis vedlegget 233548

Ser absolutt noe her! Men litt utrygg på de testene, fikk svak men tydelig strek på de forrige pp, men tanta kom på tiden.. enten må det ha vært en kjemisk eller så gir de altfor tydelige skygger! Håper og krysser fingrene for deg, kan jo absolutt likegjerne være starten på noe :happy:

Jeg har begynt å spotte i kveld så da var det over og ut for denne gang :dead:

Ja, nesten så jeg ikke vet om jeg tør å ta test i morgen [emoji23] huff, nervepirrende opplegg! Har vært så fast bestemt på at det er ikke noe på gang her. Sa til og med til mannen at han måtte kjøpe bind til meg i tilfelle [emoji23]

Hehe, huff a meg :p skal ikke være lett dette nei, men blir til at man tester uansett :hilarious:

Wæææ spennende! Jeg ser noe hvertfall, håper det ikke er skygge og at den blir sterkere i morgen :)

Ser absolutt noe her! Men litt utrygg på de testene, fikk svak men tydelig strek på de forrige pp, men tanta kom på tiden.. enten må det ha vært en kjemisk eller så gir de altfor tydelige skygger! Håper og krysser fingrene for deg, kan jo absolutt likegjerne være starten på noe :happy:

Jeg har begynt å spotte i kveld så da var det over og ut for denne gang :dead:

Æsj... ja har sett mye forskjellig om disse testene så tørr ikke å tro for mye på de. Kommer til å fortsette å teste tenker jeg, men helt riktig svar får man vel ikke før tr eventuelt skulle dukke opp :p

Kjipt at det ikke ble noe denne gangen på dere, krysser fingrene for neste pp:)

Back
Topp