så gøy blir spennende med ny i morgenTakk takk Hehe! Jo, men synes jeg ser noe på begge testene dine jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så gøy blir spennende med ny i morgenTakk takk Hehe! Jo, men synes jeg ser noe på begge testene dine jeg
Håper på sterkere etterhvert Min test var sterkere på ettermiddagen. Tester på monitoren imårn10 dpo i dag, mine to tester så langt... jeg kan se noe svakt, men likevel kan det godt bare være skygge
Vis vedlegget 233593
Ser noeså bra takk ,ligemåde ! Vis vedlegget 233616
tester så mye at jeg føler jeg ser streker selvom de kansje ikke er der [emoji28] ( på denne syntes jeg det er noe på den øverste)
Håper på sterkere etterhvert Min test var sterkere på ettermiddagen. Tester på monitoren imårn
Fikk denne i dag *håpefull*Vis vedlegget 233623
Da tenker jeg alt håp er ute, 14 dpo... Nå får vi heller satse på at tr forhåpentligvis kommer snart, så vi slipper en ny syklus på flere hundre dager som tidligere i år. Dette er visst helt håpløst.
Vis vedlegget 233635
dette ble dagens , ikke noe forskjell fra i går er det sånn at de alltid blir sterkere etter 1 dag om man skulle vært gravid ? ( aner ikke hvor jeg er i syklusen da jeg ikke har hatt mens etter jeg slutta på p piller )
får håpe den stiger etterhvert , men tør ikke være for optimistisk hehe [emoji3]Æsj, så utrolig kjipt... håper tr dukker opp snart sånn at du får startet på nytt
Jeg ser fortsatt streken men jeg mener at hcg stiger annenhver dag, så det at det ikke er mye stigning fra i går trenger nødvendigvis ikke å være negativt
Hcg stiger annenhver dag etter hva jeg har forstått. Men streken er ihvertfall der ennå[emoji173]Vis vedlegget 233635
dette ble dagens , ikke noe forskjell fra i går er det sånn at de alltid blir sterkere etter 1 dag om man skulle vært gravid ? ( aner ikke hvor jeg er i syklusen da jeg ikke har hatt mens etter jeg slutta på p piller )
Fikk denne i dag *håpefull*Vis vedlegget 233623
så bra håper veldig at den stiger , det som er litt dumt med å kikke så nøye på testene er at man får veldig forhåpninger [emoji173]Hcg stiger annenhver dag etter hva jeg har forstått. Men streken er ihvertfall der ennå[emoji173]
når det er sagt så fikk jeg aldri max på monitoren...ble gravid likevel[emoji23]Sist gang var monitoren den siste som viste gravidetter vanlige og digital test.
ser noeVis vedlegget 233613
fikk denne på morgen i dag , syntes jeg ser noe supersvakt får teste igjen i morgen tidlig