IKM uke 40

Håper på sterkere etterhvert;) Min test var sterkere på ettermiddagen. Tester på monitoren imårn:)

Ja, takk, det håper jeg å :p ja føler at de fleste får sterkere streker på ettermiddagen, så jeg får prøve å holde meg såpass :) Lykke til med testing på monitoren! Del gjerne resultat;)

f79b47eb1d3eb37948907d69ac2dbe83.heic
Da tenker jeg alt håp er ute, 14 dpo... Nå får vi heller satse på at tr forhåpentligvis kommer snart, så vi slipper en ny syklus på flere hundre dager som tidligere i år. Dette er visst helt håpløst. :(

Screenshot_20171003-080903.png

dette ble dagens , ikke noe forskjell fra i går :( er det sånn at de alltid blir sterkere etter 1 dag om man skulle vært gravid ? ( aner ikke hvor jeg er i syklusen da jeg ikke har hatt mens etter jeg slutta på p piller )

f79b47eb1d3eb37948907d69ac2dbe83.heic
Da tenker jeg alt håp er ute, 14 dpo... Nå får vi heller satse på at tr forhåpentligvis kommer snart, så vi slipper en ny syklus på flere hundre dager som tidligere i år. Dette er visst helt håpløst. :(

Æsj, så utrolig kjipt... :( håper tr dukker opp snart sånn at du får startet på nytt :)

Vis vedlegget 233635
dette ble dagens , ikke noe forskjell fra i går :( er det sånn at de alltid blir sterkere etter 1 dag om man skulle vært gravid ? ( aner ikke hvor jeg er i syklusen da jeg ikke har hatt mens etter jeg slutta på p piller )

Jeg ser fortsatt streken :) men jeg mener at hcg stiger annenhver dag, så det at det ikke er mye stigning fra i går trenger nødvendigvis ikke å være negativt:)

Æsj, så utrolig kjipt... :( håper tr dukker opp snart sånn at du får startet på nytt :)

Jeg ser fortsatt streken :) men jeg mener at hcg stiger annenhver dag, så det at det ikke er mye stigning fra i går trenger nødvendigvis ikke å være negativt:)
får håpe den stiger etterhvert , men tør ikke være for optimistisk hehe [emoji3]

Testetrangen er særdeles stigande her..! Ca. 11 DPO.. symptomleitinga er (dessverre) ekstrem. Kjenner etter alt av ubehag, puppe-tafsing jevnt over :bag: IKM fredag..må gå an å holde seg :banghead: :angelic:

Ny her, men slenger meg på [emoji1]
Prøver lykken - PP9 - B0 - EL 22-24.9

Er litt usikker hvilken dpo jeg er i dag da jeg ikke testet etter EL sist!
Men begynte testing i dag og ser dårlig ut [emoji21] Trodde jeg så noe på den øverste først...Men var nok bare at jeg så inderlig håpet!
IMG_9999.JPG

Back
Topp