IKM uke 40

Tr kom her nå!
TR er godt planta her også:dead:

Masse lykke til neste PP :love017
Jeg har forresten ikke hengt helt med på tråden i det siste. Vært så mye jobb, men gratulerer til dere med positiv test :happy093

Jeg venter på tr (12dpo) i dag, regnet litt feil denne pp på ikm-datoen, så venter egentlig bare på at tr skal komme så jeg kan begynne på ny pp.

Du har vært flink som har ventet så lenge;) Lykke til:)

Lenge og lenge..dag 28/ca 12 DPO :angelic:

I forrige graviditet (i vår) hadde eg negativ test dag 30, sjølv om eg var preggers. RFSU-strimmelen slo først ut som positiv dag 35, samme dag sa digital at eg var "2-3 veker". Så mister ikkje heilt håpet..men har heller ikkje så grådig trua. Lever vakuum-livet akkurat no :rolleyes:

12 dpo. Tror ikke dette går riktig vei, så nå gir jeg opp testingen og venter heller å ser om tr dukker opp.. :( øverst dra i dag, nederst i går.

Snapchat-1501590417.jpg

Da kom tr her å :wtf:

Æsj er så kjipt! Kan ikke huske at det var så ille før heller(gått på p-piller i 10 år før jeg sluttet sist sommer). Første dag blir jeg så kvalm at jeg holder på å kaste opp flere ganger.

Smerter i høyre eggstokk (?) i dag.... ikke hatt det før men er vel tr som er på vei [emoji20]

Tr her i dag. Forsåvidt greit. Første ikm der tr faktisk har kommet siden vi begynte å prøve i 2016. Kanskje syklusen holdet seg stabil neste pp også? Krysser fingrene for det.

I følge min syklus skal IKM være i dag (torsdag 05.10.)...
Men tror jaggu ikke jeg tør teste før i morgen igjen...
Testa skikkelig negativt (hvis det finnes noen forsterkende ord på negativ da ;) ) på mandag.
Jeg tror tr kommer snart... igjen... men uansett..

Turbo - PP13 (PP3(?)etter MA i april) - B6 - IKM 5.okt

Last edited:
Æsj er så kjipt! Kan ikke huske at det var så ille før heller(gått på p-piller i 10 år før jeg sluttet sist sommer). Første dag blir jeg så kvalm at jeg holder på å kaste opp flere ganger.

Æsj Ja! Huff, det hørtes ikke godt ut... man blir jo så i dårlig humør av tr å, hvertfall jeg :p

Lenge og lenge..dag 28/ca 12 DPO :angelic:

I forrige graviditet (i vår) hadde eg negativ test dag 30, sjølv om eg var preggers. RFSU-strimmelen slo først ut som positiv dag 35, samme dag sa digital at eg var "2-3 veker". Så mister ikkje heilt håpet..men har heller ikkje så grådig trua. Lever vakuum-livet akkurat no :rolleyes:
Ja kjenner til vakuum-livet:hilarious: Digital testeren er ganske så følsom, har også fått utslag på den, før andre tidlig tester. Lykke til:)

Back
Topp