IKM uke 40

Utrulig tidlig her endå, maks 6 DPO. Men hatt kvalme av og på i ettermiddag..reknar med det er heeeeilt tilfeldig. Mannen meinar puppane er blitt større. Føler dette frontpartiet endra seg omtrent daglig, heile månaden o_O Også hatt litt stillingar/stølhet over symfyse-området. Men det betyr heller ikkje noko.

Med andre ord, ingenting å stole på. Får berre smøre seg med tolmod ei veke til :angelic::bag:
Sånn jeg er også, alt analyseres og konklusjonen er at det kan både være normalt og en graviditet[emoji23] kvalm er jeg jo i hytt og vær til vanlig, men også som gravid. Er det rart en blir litt rar?[emoji28]

Ser ikke noe, men enda veldig tidlig :) prøv igjen i morgen![emoji2] har du noen tidligere tegn?

Kvam på morran å litt halsbrann , men det kan også bare være jobb stress, lettrørt, stilling i magen (men vært d å får uten noe klaff)

Last edited:
Sånn jeg er også, alt analyseres og konklusjonen er at det kan både være normalt og en graviditet[emoji23] kvalm er jeg jo i hytt og vær til vanlig, men også som gravid. Er det rart en blir litt rar?[emoji28]

Viktig å ha alle dører opne :angelic: Synst eg hadde masse teikn forrige runde, det var tydeligvis ikkje tilfellet :bag: Så tek alle "symptoma" med ei schvær klype salt..

Det einaste "sikre" tegnet er ligamentsmerter. Dei begynte rundt starten av veke 4 forrige gang..og dei er vanskelig å skylde noko anna :angelic:

Nå har jeg egentlig mistet troen denne pp. Puppene har blitt kjempeømme, det murrer mer i ryggen og magen og jeg var litt ekstra varm i natt. Typiske pms symptomer. Er vel ca 9 dpo så det er jo ikke uvanlig at test ikke gir utslag, men har liten forhåpning nå. Får satse på neste runde da.:wacky::)

Jeg fikk svak strek på både tidlig strimmel og cb early i går ettermiddag. I dag tidlig ingen strek på tidlig strimmel. Var ikke det rart? [emoji52]

c14855de49137831a4fd1f4367d2fbf8.png

Fikk en svak strek på cb plus i dag. Kom etter 1 min. Vanskelig å se på bildet, men den er sterkere enn skyggestrek.
Tester med en rfsu i morgen[emoji4]
009e4a1b36803457dff5bbc6d6bc252f.jpg

7db1b6c74b48f1f8ae51a208254e69be.jpg

Er så øm i puppene at det gjør vondt når jeg løp i trappa idag, og det murrer skikkelig i høyre side og nedover høyre fot. Nesten litt sånn isjias-aktig smerter nedover foten. Pleier ikke å ha så sterke pms symptomer så dette er merkelig. 9 dpo. Må prøve en annen type g-test i morgen tidlig tror jeg. Hehe

Testet med rfsu i dag. Streken kommer faktisk tydeligere frem på bilde faktisk enn i virkeligheten. Vet ikke helt hva jeg tenker eller tror. Forventet mens 6/10 så er jo enda tidlig men...

722dfb6b49682a1eab4cee41cb13802b.jpg

Testet med rfsu i dag. Streken kommer faktisk tydeligere frem på bilde faktisk enn i virkeligheten. Vet ikke helt hva jeg tenker eller tror. Forventet mens 6/10 så er jo enda tidlig men...

722dfb6b49682a1eab4cee41cb13802b.jpg

Enda tidlig[emoji4] har ikm 6. okt selv, og venter til torsdag før jeg tester. Har tidligere ikke fått strek ved graviditet, 10 dpo. Fikk da svak strek 14 dpo.

Enda tidlig[emoji4] har ikm 6. okt selv, og venter til torsdag før jeg tester. Har tidligere ikke fått strek ved graviditet, 10 dpo. Fikk da svak strek 14 dpo.

Vet. Grunnen til at jeg testet er pga jeg er så kvalm om dagen og har vært det i en uke. Er usikker på hvor mange dpo jeg er pga en tullete syklus sist, men vi får krysse fingrene å håpe vi får positiv test begge to[emoji173]️[emoji1]

Vet. Grunnen til at jeg testet er pga jeg er så kvalm om dagen og har vært det i en uke. Er usikker på hvor mange dpo jeg er pga en tullete syklus sist, men vi får krysse fingrene å håpe vi får positiv test begge to[emoji173]️[emoji1]

Skjønner, krysser fingrer og tær for oss begge[emoji2][emoji173]️

051429275451cf5a2e79d21c964f4519.jpg
Usikker på syklus, men har jeg på 28 dager så er jeg 13 dpo i dag. Syns jeg skimter strek på clearblue early, men sikkert bare skygge [emoji57] Burde vel vist på vanlig test når jeg er så nærme ikm.

Fikk denne idag. Spennende selv om den er svak. Har selv aldri fått utslag uten at jeg har vært gravid, men har hatt en kjemisk en gang så denne må bli mye sterkere før jeg tør tro på noe.:)
IMG_0294.JPG

Back
Topp