*IKM uke 4* 2020

Hvorfor søkte jeg opp og sjekket mulig termindato igjen... :dead: Sikker på at det er det som har jinxa hver syklus :hilarious: Lærer aldri :jimlad:

Gjør det samme selv :bag: Startet med april/mai-baby om det klaffa i starten. Tenkte å så fint å få baby før sommeren og slippe gå gravid om sommeren. Til jaja tidlig august går jo fint det også .. Om det klaffer neste gang så blir det rundt min egen bursdag i oktober :facepalm:

Gjør det samme selv :bag: Startet med april/mai-baby om det klaffa i starten. Tenkte å så fint å få baby før sommeren og slippe gå gravid om sommeren. Til jaja tidlig august går jo fint det også .. Om det klaffer neste gang så blir det rundt min egen bursdag i oktober :facepalm:

I know the drill...:facepalm:

Jeg er så utrolig fortvilet etter og ha prøvd i 9mnd uten noen hell.. Har vært på fertilitetsjekk og fått vite ene egglederen er mest sannsynlig er tett/ikke-fungerende. Er det noen her som har blitt gravid før på tross av en tett eggleder? Mister håpet for å klare dette på egenhånd:(
Vi har også prøvd i 9 mnd.. Så utrolig frustrerende og tungt å stå i.. Vi har ikke søkt noe hjelp enda, men vurderer å få bestilt time nå. Lever fortsatt i håpet, men det blir mindre og mindre for hver gang TR dukker opp..
Du er ikke alene:Heartred Det blir nok vår tur snart:Heartred

og til spørsmålet ditt så skal i utgangspunktet den andre egglederen ta over hele jobben, om den ene er tett xsmile5

Startet med mars baby.. Rart å tenke på at jeg hadde vært typ høygravid om det hadde skjedd på 1.forsøk..

Vi har også prøvd i 9 mnd.. Så utrolig frustrerende og tungt å stå i.. Vi har ikke søkt noe hjelp enda, men vurderer å få bestilt time nå. Lever fortsatt i håpet, men det blir mindre og mindre for hver gang TR dukker opp..
Du er ikke alene:Heartred Det blir nok vår tur snart:Heartred

og til spørsmålet ditt så skal i utgangspunktet den andre egglederen ta over hele jobben, om den ene er tett xsmile5

Tusen takk for gode ord! Er godt å vite man ikke er alene. :Heartred

Ja, det blir til at man nesten ikke tørr å håpe lengre for skuffelsen blir så vond. Men så klarer man jo liksom ikke å slutte å håpe heller.

Er bare så rart at hun på Hausken ikke sa noe om det. Hun sa bare at mest sannsynlig har vi bare sjanse annen hver mnd... :confused004

Hadde vært godt med en solskinnshistorie for håpet!:flower

20200122_042949.jpg

Ser dere denne? Nekter å tro det er skygge, fordi den er faktisk rosa! Ikm skal være torsdag ifølge flo app. Tørr ikke helt tro på denne, er bare pp2, lillemor brukte vi tross alt flere år på å lage jo!20200122_042838.jpg Er rfsu stav, ikke strimle,Har bare demontert den aldri fått skygge på disse før. Aldri fått strek heller.

Vis vedlegget 317323
Ser dere denne? Nekter å tro det er skygge, fordi den er faktisk rosa! Ikm skal være torsdag ifølge flo app. Tørr ikke helt tro på denne, er bare pp2, lillemor brukte vi tross alt flere år på å lage jo!Vis vedlegget 317324 Er rfsu stav, ikke strimle,Har bare demontert den aldri fått skygge på disse før. Aldri fått strek heller.

Gratulerer..!! Så herlig å slippe den lange veien denne gang, denne streken er rosa:woot:

Blenda tidlegtest her i dag 12 DPO, så då blir det IVF-oppstart når mensen kjem. Håpar litt hjelp er det som skal til for å få nr. 2! ❤️ Grattis til dei med to strekar, lykke til til dei som ventar og håpar det klaffar i neste runde for dei som har fått TR.

Da kan jeg føres opp på gravid. Ikke den tydeligste streken, men er 1-2 dager før IKM, så jeg er godt fornøyd med det krysset :happy3 Så er det bare å håpe at denne spiren sitter og at det ikke blir nok en sa.

Vedlegg

• IMG_20200122_063441.jpg
    IMG_20200122_063441.jpg
    11,7 KB · Visninger: 183
Jeg er så utrolig fortvilet etter og ha prøvd i 9mnd uten noen hell.. Har vært på fertilitetsjekk og fått vite ene egglederen er mest sannsynlig er tett/ikke-fungerende. Er det noen her som har blitt gravid før på tross av en tett eggleder? Mister håpet for å klare dette på egenhånd:(
Har det ikke sånn selv, men hørt om andre via forumet her. Og som har blitt gravid. Men at det kan ta litt mer tid fordi du bare får frem et egg annenhver måned (uten at jeg er noen ekspert på dette området). Håper det klaffer for dere snart!

Har det ikke sånn selv, men hørt om andre via forumet her. Og som har blitt gravid. Men at det kan ta litt mer tid fordi du bare får frem et egg annenhver måned (uten at jeg er noen ekspert på dette området). Håper det klaffer for dere snart!
Tusen takk for svar :Heartred glad for å høre du har hørt om andre det har gått for i samme situasjon!:smiley-angelic001
Og gratulerer såååå mye med positiv test!!:hello2

Da kan jeg føres opp på gravid. Ikke den tydeligste streken, men er 1-2 dager før IKM, så jeg er godt fornøyd med det krysset :happy3 Så er det bare å håpe at denne spiren sitter og at det ikke blir nok en sa.
Kan jeg spørre hvilken dpo du fikk første positive test?:woot:
Er 12dpo idag og ikke testet idag, men fått negative tester hittil. Men noe føles annerledes...

Fortsetter visst bare å teste jeg, har veldig lyst å se stigning ;) Men bare lurte litt på denne her, nå er det 2-3 dager til ikm. Er den veldig sterk? Eller helt normal? Tvillinger står ikke øverst på ønskelisten:hilarious:

Vedlegg

• 02E6D45D-1A42-4EB3-868D-313A0E672126.jpeg
    02E6D45D-1A42-4EB3-868D-313A0E672126.jpeg
    30,1 KB · Visninger: 171
Sendt mannen på apoteket for flere tester og folsyre. Hadde ikke begynt å ta det, siden jeg ikke trodde det skulle klaffe så kjapt. Jeg kjøpte bare 1 test i går... sto i kassa med 5 måneder gammel baby i vogna. Ikke sååååå lysten på å kjøpe så mange tester da

Fortsetter visst bare å teste jeg, har veldig lyst å se stigning ;) Men bare lurte litt på denne her, nå er det 2-3 dager til ikm. Er den veldig sterk? Eller helt normal? Tvillinger står ikke øverst på ønskelisten:hilarious:
Hadde så kraftig på samme tidspunkt med lillemor, hadde da to men den ene ble det aldri noe av, fikk aldri hjerteslag.

Kan sette meg på ikke gravid, mensen kom 3 dager for tidlig her!

Back
Topp