Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe svakt på det negative bildet i alle fall!10-11 dpo og innbiller meg en kjempesvak skygge.
Men har ikke særlig trua siden jeg har spottet siden 5 dpo.
Vis vedlegget 317283
Vis vedlegget 317284
Jeg ser en svaaak strek på denne ja. Test på nytt om et par dager for å se om den blir sterkere10-11 dpo og innbiller meg en kjempesvak skygge.
Men har ikke særlig trua siden jeg har spottet siden 5 dpo.
Vis vedlegget 317283
Vis vedlegget 317284
Hvordan går det med dere?
Mistenker spotting før tr Veldig sterk så enten gravid eller så er TR på vei.Tok en el-test nå. Tanker?
Slår el-tester ut på TR? Jeg ville tatt en G-test med den streken derVeldig sterk så enten gravid eller så er TR på vei.
Veldig sterk så enten gravid eller så er TR på vei.

Vet du noe om hvor "nært" TR lh-nivået blir høyt?Det gjør den ja.Slår el-tester ut på TR? Jeg ville tatt en G-test med den streken der![]()
Slår el-tester ut på TR? Jeg ville tatt en G-test med den streken der![]()
såå...Har ikke peiling for har aldri testet det ut selv. Det er nok ikke Lh men det er et hormon sikkert som EL testene mistolker, det samme som den gjør med hcg.Vet du noe om hvor "nært" TR lh-nivået blir høyt?
Har ikke peiling for har aldri testet det ut selv. Det er nok ikke Lh men det er et hormon sikkert som EL testene mistolker, det samme som den gjør med hcg.
Frustrerende når det ikke øker men håper den gjør det snartSå bra du ser den! Den er nok litt sterkere på bilde enn irl synest jeg da..
Ikke økt noen ting![]()
Tok en test søndag kveld som hadde skygge, ny mandag morgen med skygge og ny i dag tidlig med skyggeOne step tester (stav).. Tror det er 10mIU..? Tok også en cb+ som var negativ.. Tenkte å ta cb early, men tok feil.. Så mista litt troa.. Er nok bare dumme skyggestreker..
Edit: er bare 10 dpo i dag (el kom litt senere enn antatt), så sånn sett er det jo tidlig, men synest strekene burde blitt sterkere om det fakrisk er noe der..
Vis vedlegget 317271

Sikker på at det er det som har jinxa hver syklus
Lærer aldri