*IKM uke 4* 2020

10-11 dpo og innbiller meg en kjempesvak skygge.
Men har ikke særlig trua siden jeg har spottet siden 5 dpo.

7A825DF1-07F2-41A2-AA92-014B5D9C9CC9.jpeg

0D939B8B-BE9F-4FB6-87AC-79A5ECEC0290.jpeg

Jeg er så utrolig fortvilet etter og ha prøvd i 9mnd uten noen hell.. Har vært på fertilitetsjekk og fått vite ene egglederen er mest sannsynlig er tett/ikke-fungerende. Er det noen her som har blitt gravid før på tross av en tett eggleder? Mister håpet for å klare dette på egenhånd:(

Slår el-tester ut på TR? Jeg ville tatt en G-test med den streken der:)

Har lest at flere har opplevd positiv el-test ved tidlig graviditet, altså like før de har fått positiv g-test. Samtidig informeres det om at noen har fått positive el-tester rett før TR :smug: såå...

:facepalm::facepalm: Vet du noe om hvor "nært" TR lh-nivået blir høyt?
Har ikke peiling for har aldri testet det ut selv. Det er nok ikke Lh men det er et hormon sikkert som EL testene mistolker, det samme som den gjør med hcg.

Gratulerer til dere med positive tester, håper det er terminspirer hos dere alle:Heartred

Så bra du ser den! Den er nok litt sterkere på bilde enn irl synest jeg da..
Ikke økt noen ting :(
Frustrerende når det ikke øker men håper den gjør det snart ❤️

Tok en test søndag kveld som hadde skygge, ny mandag morgen med skygge og ny i dag tidlig med skygge :banghead: One step tester (stav).. Tror det er 10mIU..? Tok også en cb+ som var negativ.. Tenkte å ta cb early, men tok feil.. Så mista litt troa.. Er nok bare dumme skyggestreker.. :(

Edit: er bare 10 dpo i dag (el kom litt senere enn antatt), så sånn sett er det jo tidlig, men synest strekene burde blitt sterkere om det fakrisk er noe der..
Vis vedlegget 317271

Jeg ser også ;) Det er jo veldig tidlig enda :Heartred

Venter bare på TR her, vet at jeg ikke er gravid (typ 1001010 negative tester, med bare små, små skygger som ikke har blitt sterkere), og jeg har spottet litt også (pleier å spotte 1,2 dager før mensen, nå begynte jeg 4 dager før).

Allikevel...

Herregud jeg føler meg gravid! Så rart. Vonde, tunge bryst, masse stikkinger helt nederst i magen og opp i skjeden, lettrørt, ekstremt trøtt. Ekstremt! Sikkert bare fordi jeg ønsker å være gravid, og fordi jeg tenker masse på det. Er klar for ny pp og ny sjanse, better luck next time:)

Hvorfor søkte jeg opp og sjekket mulig termindato igjen... :dead: Sikker på at det er det som har jinxa hver syklus :hilarious: Lærer aldri :jimlad:

Back
Topp