*IKM uke 4* 2020

Jeg har jo kun en digital liggende som jeg har tenkt å vente med til nærmere IKM..men jeg har jo en del eggløsningstester liggende også.. Leste på div foruminnlegg nå at flere har fått positiv el-test ved tidlig graviditet:rolleyes:Noen får positiv el-test før positiv g-test... :bookworm: Hmmmm, nå tror jeg at jeg må ligge våken til jeg må tisse :hilarious::hilarious::bag::facepalm::mask:

Oppd.: ikke positiv på el-test, men teststreken var ikke direkte svak heller :)

Last edited:
Fortsatt blenda test, ingen tr. Jeg kan skimte noe langt baki der på testen, men tror ikke det er noe egentlig. Sikkert bare øynene som lurer meg

Hva står tallene i parentes for i hovedinnlegget, Minime80? :pompus::)
Tallene står for hvilken side i denne tråden dere skrev deres info så jeg enklere finner dere når jeg skal tagge de som ikke har oppdatert :)

Hvordan går det med dere?
Negativ test søndag, negativ test idag(tok tilogmed en tidligtest og en vanlig), men ingen tegn til tr heller.. så får teste igjen på torsdag om ikke tr har kommet innen da :cool: har veldig vond korsrygg, ømme/såre nipler og støl livmor, så blir spennende å se om det enten kommer en positiv test snart eller om tr melder sin ankomst snart

Her går det også i negative tester, både søndag og i dag. Har kun tatt vanligtester da. I går hadde jeg het sinnsykt med leamus i nedre del av magen, og stølhet i kroppen uten å ha trent. I dag er imidlertid alt av symptomer borte

Negativ test søndag, negativ test idag(tok tilogmed en tidligtest og en vanlig), men ingen tegn til tr heller.. så får teste igjen på torsdag om ikke tr har kommet innen da :cool: har veldig vond korsrygg, ømme/såre nipler og støl livmor, så blir spennende å se om det enten kommer en positiv test snart eller om tr melder sin ankomst snart
Spennende symptomer da :)

Her er det bare negative tester etter en svak svak positiv test så da er det bare å forberede seg på ny pp. IKM på torsdag.

Og der slo det meg. :dance018 Drakk ikke opp de 3 halve kaffekoppene jeg har innvilget meg til nå i dag. Kaffe smaker jo vondt. Kombinert med at jeg tror puppene mine er definitivt større. Tror jeg må ta en test imorgen selv om jeg tenkte jeg skulle klare å vente til torsdag.

Og der slo det meg. :dance018 Drakk ikke opp de 3 halve kaffekoppene jeg har innvilget meg til nå i dag. Kaffe smaker jo vondt. Kombinert med at jeg tror puppene mine er definitivt større. Tror jeg må ta en test imorgen selv om jeg tenkte jeg skulle klare å vente til torsdag.

spennende! :happy

Hvordan går det med dere?

Tok en test søndag kveld som hadde skygge, ny mandag morgen med skygge og ny i dag tidlig med skygge :banghead: One step tester (stav).. Tror det er 10mIU..? Tok også en cb+ som var negativ.. Tenkte å ta cb early, men tok feil.. Så mista litt troa.. Er nok bare dumme skyggestreker.. :(

Edit: er bare 10 dpo i dag (el kom litt senere enn antatt), så sånn sett er det jo tidlig, men synest strekene burde blitt sterkere om det fakrisk er noe der..
IMG_20200121_143645.jpg

Tok en test søndag kveld som hadde skygge, ny mandag morgen med skygge og ny i dag tidlig med skygge :banghead: One step tester (stav).. Tror det er 10mIU..? Tok også en cb+ som var negativ.. Tenkte å ta cb early, men tok feil.. Så mista litt troa.. Er nok bare dumme skyggestreker.. :(

Edit: er bare 10 dpo i dag (el kom litt senere enn antatt), så sånn sett er det jo tidlig, men synest strekene burde blitt sterkere om det fakrisk er noe der..
Vis vedlegget 317271
Fin strek for å være 10dpo. Har strekene økt siden søndag eller lik styrke?

Vis vedlegget 317271

Jeg ser også streken! Krysser fingrene for at streken blir sterkere de neste dagene :Heartred

Har gidd litt opp denne PP her, så er ganske innstilt på at TR kommer en av de neste dagene.

MEN veldig gøy å se på flere positive tester her de siste dagene!
Håper å se flere rosa streker i gruppa her resten av uka :D

Back
Topp